Autostrada A7 Ploiești-Milișăuți

Started by Ionut, December 18, 2011, 09:02:16 AM

Previous topic - Next topic

16 Members and 56 Guests are viewing this topic.

horatiu.cosma

Stie cineva daca se poate trece la picior pe barajul din zona de nord a centurii, intre DN15 si DN2?

Raducu Popa


AlexxC

@Expropriatul , a fost raportata forfota mare a Umb in zona Bals, poate la Bacau au ajuns la un stadiu in care depind de temperatura de afara...la Bals/Slatina exista flexibilitate, sunt zone unde nici nu au decopertat.

cove_adrian

In urma discutiilor cu CNAIR de saptamana trecuta pe tronsonul Focsani-Bacau avem deja un aditional (semnat). In loc de trim I 2021 pt finalizare SF+Pth la "drum de mare viteza" avem inca 110 zile in plus astfel ca termenul final al contractului (OIP din 10.01.2019) devine 30.04.2021. Actualmente suntem in etapa 1 ce include analiza multicriteriala. Primaria Focsani a facut unele solicitari si sustin varianta prin partea de vest a zonei construibile (scenariul/varianta albastra). Problema e ca avem si sonde OMV in zona Burcioaia deci este "superb!".
http://moldovavreaautostrada.ro
MVA - Moldova Vrea Autostrada
Miscare civica, independenta, apolitica

horatiu.cosma

Burcioaia pare să fie pe lângă Adjud, nu Focșani.

pelan87

#3245
Probabil @cove_adrian se refera la Adjud, nu la Focsani, la varianta albastra care trece pe langa Burcioaia si prin estul Adjudului.

Aici gasiti postarea lui Ionut cu variantele dintre Focsani si Bacau:
http://forum.peundemerg.ro/index.php?topic=58.msg262571;topicseen#msg262571

De Ploiesti - Buzau si Buzau - Focsani se mai aude ceva? Si acolo tot la analiza multicriteriala 1 au ramas? Parca din vara trecuta erau la capitolul asta...

GDC

@cove_adrian: pe porțiunea Bacău-Pașcani avem vreo planșă deja cu variante de traseu? Ar fi interesantă în ideea discuției corectării la A8.

ingWTG

Referitor la zona Adjud
Varianta cu verde este cea mai adecvata, deoarece evita zona Burcioaia (sondele Petrom , si sit natura2000)
Repet acest aspect, Trotusul nu are albia regularizata , a fost inundata albia majora de doua ori in ultimii 15 ani(blocarea accesului cu trenului cateva luni si auto aprox o saptamana)

tom_sawyer

Quote"În câteva săptămâni se vor scoate la licitație studiile de fezabilitate pe tronsoanele Siret – Suceava și Suceava – Pașcani. Ceea ce este important și vreau să subliniez acest lucru este că Ministerul Transporturilor a decis să construiască pe acest traseu o autostradă și nu un drum expres. Autostrada va rezolva problema legăturilor rapide cu capitala București, având în vedere că acest coridor rutier este din ce în ce mai aglomerat." a declarat Gheorghe Flutur, președintele CJ Suceava
svnews.ro

naivu

Esti abia la etapa licitatiei pt studiul de fezabilitate; abia dupa ce va fi realizat un SF+PT+AM pt autostrada, va exista optiunea reala de a alege intre A si DX (in functie de trafic existent si de fonduri disponibile)! Altfel alegem ca intotdeauna intre "nici A" si "nici DX"  :(.

dancosta

Quote from: tom_sawyer on January 06, 2020, 07:33:34 PM
Pe 24/26 ianuarie se implinesc 14 luni de cand s-a semnat SF+PTh Ploiesti-Buzau, adica termenul in care trebuie predat SF-ul final. Sper sa il dea daca il cerem, fara sa fie nevoie de instanta.
Quote from: horatiu.cosma on January 07, 2020, 09:55:20 AM
Inca nu au inceput forajele geo, despre ce SF final vorbim  :lol:?
Quote from: horatiu.cosma on January 15, 2020, 12:07:46 AM
Cove și Urtoi văd că au intrat puternic și pe SF-urile aflate în derulare pe A7.
Avem SF-urile preliminare sau rapoartele intermediare predate pana la data curenta? Am trimis chiar acum solicitatea asta. Daca ne trezeam sa le cerem acum 14 luni, procesele erau probabil terminate cu castig de cauza pentru noi.

horatiu.cosma

#3251
Fiind prin regiunea Moldova câteva zile, am reușit să dau o fugă până la Bacău joi (23.01) și să iau la pas/alergare centura. Aș fi vrut să o traversez toată, dar a venit întunericul și am lăsat pe altădată Obiectul 3 (între DN2 sud și DN11, cel mai avansat sector din ce ne-au prezentat colegii în noiembrie). Am pornit din nord de la intersecția cu DN15 spre Piatra Neamț și am ajuns în sud la intersecția cu DN2. Pe zona de vreo 11 km între capătul cu DN15 până la nodul cu DN2F spre Vaslui nu am văzut nicio mișcare, chiar începeam să cred că sunt în vacanță. Pe acești 11 km podețele sunt cam gata, elevațiile la structuri 95% gata, umpluturi și săpături începute pe ici pe colo, însă și ceva blocaje (înțeleg că rezolvate sau aproape rezolvate) constând în situri arheologice și ceva relocări electrice.

În schimb, de la DN2F în sud s-a schimbat complet peisajul. Chiar în nod se demolează casele de pe traseul autostrăzii, puțin spre sud zeci de furnicuțe portocalii fac niște depozite imense de balast. Imediat după depozitele de pe aliniament începe o secțiune de vreo 5 km până aproape de podul peste canalul de la Ruși-Ciutea unde avem binder, rigole de acostament, vegetal și chiar parapeți. La podul peste canal se forează și în apropiere se lucrează la tablierul metalic. Aici nu mai există case pe traseu (probabil în câteva zile nu va mai exista nicio casă pe tot traseul, după ce termină de demolat la DN2F).

Mai spre sud am ajuns la platforma de produs grinzi unde din ce mi-a zis cineva de la UMB am ratat un adevărat spectacol fiindcă era deja târziu (poate merge Alex Alex sau alți colegi din zona în timpul programului): 300 de muncitori lucrând la armăturile pentru grinzi, e fier cât vezi cu ochii acolo. Au mai adus încă 2 cofraje pentru grinzi pe lângă cele 2 instalate în 2019, după ce se încălzește vor să facă chiar și 12 grinzi pe zi. Au 300 în total la podul mare (10 pe deschidere) și vreo 460 în total pe tot lotul.

Chiar dacă nu mai par să fie mari blocaje birocratice pe lot, eu aș zice că e foarte foarte greu să termine anul acesta din simplul motiv că mai e enorm de mult de muncă și la terasamente, asfalt, dar mai ales la produs grinzi (au vreo 10 produse din 460), ridicat, armat și betonat plăci de supraetonare de ordinul zecilor de mii de mp. Estimez că sunt pe la 40-45% stadiu fizic. Vă las cu pozele.

Capătul nordic al centurii la intersecția cu DN15, privire spre centură (est).
(GPS)


Privire spre DN15 (nord).
(GPS)


Am făcut câțiva pași, privire înapoi spre DN15.
(GPS)


Continuăm și ajungem la un podeț și ceva stâlpi de curent dezafectați.
(GPS)


(GPS)


Continuăm pe centură spre est.
(GPS)


Stâlpi pe poziție pentru rețeaua de medie tensiune. Nu îmi e clar dacă cei de înaltă tensiune trebuie relocați și ei.
(GPS)


(GPS)

horatiu.cosma

#3252
Și ajungem la podul peste canalul Bistrița din apropierea lacului Lilieci.


Culeea dinspre DN15 și primele două pile, cred că sunt singurele structuri până la DN2F nefinalizate.
(GPS)



(GPS)


Vedere de pe dig pe partea cealaltă.
(GPS)


Lacul e destul de nervos.
(GPS)


Cu ceva emoții am trecut pe partea cealaltă (stropit, bătut bine de vânt și lătrat serios de 3 vajnici păzitori ai barajului).
(GPS)


(GPS)


Și am ajuns dincolo, vedere spre est cu celelalte pile finalizate și culeea estică.
(GPS)


Aici cred că nu scăpăm fără relocarea liniei de înaltă.
(GPS)


(GPS)

horatiu.cosma

Cea mai apropiată culee marchează trecerea de la grinzile de beton la tablierul metalic (jumătate e mai înaltă, acolo unde vine betonul).
(GPS)





Privire înapoi spre vest.


Înainte.
(GPS)


Relocare finalizată.
(GPS)


Alți stâlpi pregătiți.
(GPS)


(GPS)


Barajul.
(GPS)


Privire înapoi.
(GPS)


O mică organizare de șantier.
(GPS)


Capătul estic al podului.
(GPS)


Culeea estică din profil.
(GPS)


Privire înapoi.
(GPS)

horatiu.cosma

Continuăm spre est, depozit de umplutură din balast.
(GPS)


Privire înainte pe traseu.
(GPS)


Înapoi.
(GPS)


(GPS)


Continuăm spre est.
(GPS)


Încă un depozit micuț.
(GPS)


Privire înapoi.
(GPS)


Am ajuns la un podeț din prefabricate.
(GPS)


(GPS)


Continuăm spre est. Aici se urcă spre DN2 (nord de Bacău) și va fi un mic debleu.
(GPS)


Am urcat și mă uit înapoi spre vest.
(GPS)


Au săpat câțiva metri, dar mai au.
(GPS)


Continuăm spre est.
(GPS)


(GPS)


Un nou depozit de balast.
(GPS)


Ne apropiem de structura care va supratraversa calea ferată spre București-Siret.
(GPS)


(GPS)