Autostrada A7 Ploiești-Milișăuți

Started by Ionut, December 18, 2011, 09:02:16 AM

Previous topic - Next topic

13 Members and 33 Guests are viewing this topic.

horatiu.cosma

Cove și Urtoi văd că au intrat puternic și pe SF-urile aflate în derulare pe A7. Se pare că o primă controversă e la centura Adjud, poate au bunăvoința să ne pună și nouă niște planșe și să ne dea niște info despre trasee. E super importantă munca de teren pe bune, nu de genul "a trimis situația cu terenurile OCPI-urile/furnizorii de utilități etc, nu figurează gropi de gunoi sau rețele de utilități, deci totul e ok. Și apoi la execuție, ups, ca la Alba Iulia Sud sau ca pe majoritatea celorlalte proiecte". Și e important studiul geo, chiar dacă la câmpie/deal ușor poate părea fără relevanță, pot apărea surprize și aici (pe Pitești-Curtea de Argeș au fost câteva situații interesante care în lipsa studiului geo ok ar fi produs niște alunecări surpriză la execuție).

frunzaverde

Sunt mai multe explicatii posibile:

1. Este posibil ca locatia punctelor de recenzare marcate pe harta din 2010 si 2015 pentru acelasi segment sa nu fie aceiasi. Cum Voluntari + Afumati sunt un mare "oras vagon", daca muti punctul cu cateva sute de metri mai in "amonte" vei avea cifre semnificativ mai mici;

2. Centura Bucuresti + DJ200 (drumul Stefanesti) + DJ100 ca alternative (proaste dar intens folosite) la DN2. In 2010, cu portiunea DN1 - DN2 a DNCB in lucru intens, si fara pasajul Stefanesti functional, alternativele erau mai putine.

3. Europa era inca functionala 100%. Ca si "angrourile" ultra-ieftine - DN2 in Voluntari fiind locul de concentratie a lor. Si era apogeul crizei economice in Romania. In 2015 nu mai era cazul.

Cresterea traficului spre Urziceni intre 2010 - 2015 nu pot sa o explic; posibil sa fie mutat punctul de recenzie.
Cand esti amenintat cu ban permanent pentru ca ai criticat pozitia publica a unui politician, nu se mai poate numi conversatie sau forum, ci campanie electorala. Imi pare rau, dar din pacate, sunt nevoit va urez la revedere!

voicul

Toata partea de S din B intra in DN2 pe la Sindrilita, pentru DNCB e blocata de pe la A2.
Si eu vad singura explicatie asta.

^Dar si cifrele astea, cine le-a dat?

vancouver

Nu trebuie luate ca absolute aceste cifre. Citirile au fost facute de catre operatori umani (oameni pe margine) si depinde de seriozitatea lor. Au fost doar cateva puncte in toata tara unde citirea s-a facut automatizat. Un om in schimb care sta pe margine poate sa mai bage si din burta sau sa-i fie lene sa bage chiar orice masina, mai ales seara sau noaptea.
Feroviar: inadmisibil că ramâne 1 fir pe unele porțiuni după reabilitare pe Craiova-Caransebeș și Cluj-Oradea. Da pentru extinderea programului Quick Wins. Limitare instalare ETCS doar pe coridorul IV, pana cand va deveni pe deplin functional si isi dovedeste eficienta. Autostrazi: DA pentru 4 treceri montane: A1, A3, A6 si A8. NU deocamdata pentru A13 montan si A Nordului partea montana.

dr4qul4

Un lucru e clar. Primul tronson din A7 va avea sigur MZA>15.000. Vorbim de segmentul care leaga A3 de DN1B si care va avea mai multe roluri:
- Acces Ploiesti Est dinpre Bucuresti.
- Centura sud Ploiesti (Targoviste-Buzau)
- Bucuresti-Buzau
- Bucuresti-DN1A
In acest moment avem foarte mult trafic inghesuit pe DJ-uri si DC-uri.
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

jaston

#3230
@dr4qul4 - ai idee unde vor fi amplasate primele doua noduri rutiere : primul care  se va conecta cu A3 si al doilea spre Buzau?

voicul

#3231
Asta sa va vedea in SF.

Intuitiv (sau de bun simt) ar fi: aici unul si urmatorul la Albeşti-Paleologu unde probabil pe DN1D.
Mai departe ar fi Mizil si dupa direct Buzau. Poate mai fac si spre Sarata Monteoru la Merei, dar nu e statiune asa mare.

jaston

 Multumesc pt raspuns. Intr adevar, de bun simt cele doua noduri rutiere.

In acest contex consideri practic traseul celor care vin dinspre Buzau spre Brasov sa aleaga ruta Albesti Paleologul-nod rutier A3-centura Ploiesti Vest si mai departe DN1 spre Comarnic?

voicul

Sunt mai multe optiuni aici:
1. S-ar putea sa mearga direct Buzau - BV.
2. E posibil ca unii sa vrea sa mearga pe Cheia ca e blocaj prin statiuni.
3. Ruta propusa de tine s-ar putea sa fie mai lunga cu vreo 10 km. Chit ca mergi pe autostrada tot s-ar putea sa fie mai rapid pe centura de NE.

Nu stiu ce sa zic cum ar putea sa mearga traficul. Probabil vor ramane pe A din obisnuinta.

dr4qul4

De la Buzau la Brasov nu cred ca vor merge pe aici. Cel putin nu camioanele. DN10 are avantajul ca nu urca peste 900m. In timp ce pe Cheia avem 400m in plus. Nici autoturismele nu cred sa ocoleasca pe aici, pentru ca pe VP o sa fie din ce in ce mai blocat.
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

ghrt

Întrebarea poate fi pusă invers (de la BV la Ploieşti şi apoi la Buzău), cu precizarea că stopul la Ploieşti este obligatoriu din cauza depozitelor logistice.

Probabil optimul ar fi două drumuri moderne, A7 cât mai aproape de Bucureşti spre Urziceni - Buzău şi Ploieşti - Buzău optim pt relaţia respectivă.
Cont (aproape) inactiv.

ovideatza

In alta ordine de idei:

La Bacau UMB a inceput sa miste sau inca nu?

La Radauti am inteles ca au fost vazuti doar cativa, au incarcat un excavator ceva, dar drumurile de acces sunt in continuare blocate dinainte de sarbatori si cam atat, nu cred sa fi reluat lucrul.

Allex

Au revenit la Bacau, din ce am vazut eu se transporta pamant spre nord pe aliniament (din ce s-a vazut de la fereastra din birou). Posibil si in alte zone sa se lucreze.
"Asta-i ţara tuturor imposibilităţilor"

DN2 - E85 | Monitorizare A7 Autostrada Moldova

horatiu.cosma

Poate dau o fugă cândva luna asta că am un drum în zonă.

expropriatul

#3239
^^

Au revenit, dar se lucreaza la un ritm scazut.
Probabil datorita conditiilor meteo.

In majoritatea locatiilor unde era furnicar anul trecut, este pustiu acum.