News:

API te vrea în echipa din București!

Main Menu

Autostrada A7 Ploiești-Milișăuți

Started by Ionut, December 18, 2011, 09:02:16 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 6 Guests are viewing this topic.

pelan87

Astazi la Digi24 ministrul Bode, referindu-se la A7 Ploiesti - Pascani, a insistat spunand ca e vorba de autostrada si nu drum expres.

Discutia despre A7 incepe la min. 24:10 in video aici:
https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=2430114603915271&id=1555709434689130&anchor_reactions=true

S-a luat decizia oficiala sa fie A si nu DX? Stie cineva detalii? Sau e doar o noua vorba aruncata in vant, fara legatura cu realitatea?

@NGC - vrabiutele stiu ceva de stadiul contractelor cu Consitrans si Acciona ?

razvan96

Citez din memorie, nu stiu exact la ce minut e, dar tot pe acolo:"Eu ii spun autostrada A7, unii ii spun drum expres [...]".Cred ca propozitia asta e raspunsul perfect la intrebarea ta.

Ionut

Drum expres in regim de autostrada. :troll:
Asa cum si DNCB este o ulita in regim de drum expres.
Sau cum DN2 este o mizerie in regim de 2+2.

Tara condusa de cretini.

Si nu, evident ca nu s-a fundamentat decizia pentru A7... ca doar nu e gata analiza aia multi-criteriala din SF. Dar na, la cata PROSTIE este in Dinicu Golescu 38, sunt mari sanse ca prostii si slugile sa ceara sa iasa cumva DX... ca deh, trebuie sa facem cumva pepepeu pe Valea Prahovei.

pelan87

Ah, nu au terminat nici pana acum analiza aceea? Mda, atunci e clar.

Oricum, daca nici macar Ploiesti - Buzau nu o sa fie autostrada, chiar ar fi o stupiditate crasa. Nu stiu exact ce MZA este in prezent, dar cred ca si acum aceasta zona ar avea trafic de A. Daca mai pui si traficul atras de pe DN2 Buzau - Urziceni - Bucuresti si, de ce nu, si traficul dinspre Braila si Galati catre Bucuresti (trafic care ar putea folosi ruta mai scurta si mai rapida DN2B - A7 - A3, in locul DN21 - A2)... atunci e normal si logic ca trebuie autostrada intre Ploiesti si Buzau. Dar, ce mai e normal si logic in Romania anului 20-20?

Si mai e ceva ciudat, ca nu a emis nici macar o factura Consitrans, aferenta contractelor de pe cele 3 tronsoane A7. M-am uitat in ROGOP pe ultimele 14 luni, absolut nimic acolo. Imi scapa mie ceva? Sau poate chiar nu a prestat mai nimic Consitrans pana acum, deci nu are ce factura (in afara de cateva linii trasate cu carioca pe niste harti, pe care le-au numit "variante de traseu" si cu care s-au prezentat pe la consilii judetene si administratii locale).

ghrt

Denumirea de Ploieşti este înşelătoare. Ideea generală este fix o struţo-cămilă dar cel mai mult se va face o variantă spre Bucureşti.

Poate că ar trebui renunţată la mentalitatea 2-în-1 şi făcute lucrurile pentru şoferi, respectiv conexiune zona logistică de lângă Ploieşti cu Buzău, la fel bulevardele radiale din Bucureşti (în primul rând Colentina, apoi Andronache, eventual Pantelimon prin A0) cu Buzău. Altfel riscăm repetarea A3 Ploieşti - Bucureşti, care a stat fără trafic ani de zile, maşinile rămânând pe DN1 (mie personal mi-a convenit că stau în Pantelimon).

Şi A3 are acest traseu excentric tocmai ca să fie comună cu autostrada către Buzău. Păcat că era deja A1, că o făceau comună şi cu autostrada către Piteşti.
Cont (aproape) inactiv.

cristi5

Am o intrebare: actualele contracte de proiectare si DTAC pt A7 includ obtinerea acordului de mediu?

Ministrul zicea ca dupa ce predau proiectul in septembrie au 4 luni pentru avize. Pai ce avize poti sa obtii in 4 luni in complexul birocratic paleo-comunist de la capitala? In niciun caz AM...

NGC

Ei trebuie sa se ocupe si de obtinerea AM.

Quote from: NGC on November 24, 2016, 03:40:17 PM
Ca sa fie mai clar, acestea sunt cerintele din caietele de sarcini, cerinte valabile pentru toate cele 4 licitatii lansate astazi.

Quote
Studiu de Fezabilitate:
Sumarul activitătilor, investigatiilor, serviciilor de proiectare, analizelor, evaluarilor, studiilor, etc pe care Prestatorul le va presta si realiza, in vederea elaborarii studiului de fezabilitate, vor include, dar nu se vor rezuma Ia urmatoarele servicii prezentate in cuprinsul de mai jos si care sunt descrise in cele ce urmeaza.

> ANALIZA LEGISLATIEI SI A REGLEMENTARILOR IN VIGOARE
> STUDIUL DE TRAFIC
> STUDIUL PRIVIND ALTERNATIVE DE TRASEU
> INVESTIGATII DE TEREN
        - Studii hidrologice şi hidraulice detaiiate
        - Studiul de seismicitate
        - Studii geotehnice detaliate - Anexa 1
        - Studii topografice detaliate
        - Studiul arheologic - Anexa 2
        - Alte investigatii de sol si materiale
        - Studii privind ocuparea terenurilor, identificarea proprietarilor, a suprafetelor de teren afectate si raportul de evaluarea acestora.
        - Identificarea utilitatilor publice
        - Studiul pedologic
> ACTIVITATI DE PROIECTARE
        - Lucrări de drum, noduri rutiere
        - Conectarea retelei locale de drumuri
        - Lucrări de poduri/pasaje, podete si ziduri de sprijin
        - Consolidări, terasamente si lucrari hidrotehnice
        - Lucrari de tuneluri
        - Conectarea retelei Iocale de drumuri
        - Dotări drum de mare viteza
        - Planul de operare si întretinere
> EVALUAREA IMPACTULUI ASUPRA MEDIULUI
        - Raportul privind impactul asupra mediului(RIM)
        - Alte studii de specialitate (S.Sp.M)
        - Planul de management de mediu (PMM)

> ANALIZA COST-BENEFICIU SI MODELUL FINANCIAR
> AUTORIZATII A VIZE SI ACORDURI
> ASISTENTA BENEFICIARULUI IN SUSTINEREA APLICATIEI DE FINANTARE (daca va fi cazul)

Proiect Tehnic:
Proiectul Tehnic se va elabora in conformitate cu loturile definite si stabilite de comun acord cu Beneficiarul la nivel de Studiu de Fezabilitate.
Proiectul Tehnic va fi elaborat si predat pe loturi si va fi transmis catre Beneficiar pe masura ce acestea sunt finalizate.
La stabilirea loturilor se va avea in vedere ca acestea sa poate fi operationale si functionale independent unele de altele, asa incat sa poata fi utilizate si deschise traficului dupa finalizarea lucrarilor de executie, respectiv dupa Receptia la Terminarea Lucrarilor.

NGC

#3217
"Supervizarea proiectarii si executiei variantei de ocolire Bacau"

Licitatia era suspendata de multa vreme, dar incepand de alaltaieri posibilii ofertanti au de citit maculatura noua de la CNAIR si licitatia s-a reluat. :lol: Avem prima clarificare cu o clarificare din oficiu plus 106 intrebari si raspunsuri, toate intinse pe 115 pagini.

Cei curiosi pot gasi aici un ZIP cu clarificarea.

Noul termen pentru depunerea ofertelor este 27.01.2020.

cove_adrian

#3218
@pelan87

Pe MZA din 2015 am facut eu o analiza  cu date CESTRIN 2015 versus 2010 si inclin sa cred ca deja s-a ajuns la MZA de minim 16k pt A. Info aci: https://moldovavreaautostrada.ro/monitorizare/jurnal-de-campanie-mva/traficul-auto-pe-roman-bucuresti-corespunde-unui-trafic-de-autostrada/
http://moldovavreaautostrada.ro
MVA - Moldova Vrea Autostrada
Miscare civica, independenta, apolitica

cristi5

#3219
@cove_adrian
In figura asta



Traficul DN2 per 2015 in apropiere de Bucuresti este 22k apoi scade la 17k apoi creste iar la peste 20k. De unde vine variatia asta? In 2010 scadea treptat. Sunt atatia din zona care se duc la Urziceni? E vreun drum lateral cu trafic de 3k? Sau segmentul de 20k e mai scurt si e de fapt traficul suburban din Urziceni?

In datele CESTRIN (probabil in partea secreta nu publica) trebui sa scrie si cat din trafic e local. De acolo se poate calcula cat trafic ramane pe DN2 si cat trafic va folosi A7 Ploiesti-Buzau.

Eu cred ca ar trebui sa ne luptam ca toate cifrele astea sa fie publice pt recensamantul 2020, ca sa stim ce vorbim.

Pe topicul de trafic gasesti valorile de dimensionare suedeze, de la ce MZA fac ei autostrada etc. Nu stiu daca le-ai vazut.

AlexxC

Variatia de la Focsani vine din traficul adunat pe pe DN 24 Focsani-Tisita-Tecuci-Barlad-Vaslui Iasi + Husi-Albita-Rep.Moldova care se varsa in E85.
Ce nu inteleg eu  este scaderea brusca in aval de Focsani 1474 vs 8969...trebuie sa fie o eroare.

AlexxC

Adaugire: ori avem trafic ce vine dinspre nord si la sud de Focsani paraseste E85...spre Galati/Braila sau trafic suburban foarte puternic in jurul Focsaniului. Oricum este o anomalie acolo.

vancouver

Nu e nici o anomalie. Acolo DN2 este folosit ca bulevard, avand multe centre comerciale, spatii logistice, depozite, etc. de-a lungul drumului.

Pe 2 ianuarie de ex. era un ambuteiaj de vreo 15 minute la una din intersectiile de pe centura Focsani, iar in sens opus de asemenea trafic la greu. In rest in aceeasi zi nu am mai intalnit nici o aglomerare sau vreun ambuteiaj pana la Bucuresti (doar pe Sos. Colentina in Bucuresti ceva mai aglomerat).

Dat fiind ca peste 50% din trafic la Focsani pe DN2 e de fapt trafic local, NICI DUPA FINALIZAREA A7 acesta nu va scadea prea mult, si ca atare se justifica acolo niste pasaje rutiere sau reamenajeri de intersectii. In orice caz caricatura de 1,75+1,75 trebuie sa dispara si drumul sa fie largit la 2+2. Peste tot gardurile sunt retrase fata de drum cu vreo 2-3 metri dreapta stanga, probabil spatiul este deja rezervat pentru asta.

Deci culmea, la Focsani nu autostrada va rezolva problema, ci trebuie facut un upgrade al drumului actual. Autostrada trebuie facuta oricum, din alte motive.
Prioritatea zero: A1 Sibiu - Pitești. Prioritate zero virgulă zero: A0 centura București. Importante: A7 Ploiești - Bacău - Pașcani - Suceava; A13 Sibiu - Brașov - Onești - Adjud; A3 Cluj - Oradea; A3 Ploiești - Brașov; A12 Pitești - Craiova; A8 Pașcani - Iași; A4 Constanța - Vama Veche. Toate NUMAI SI NUMAI cu fonduri europene. Un NU categoric oricărei forme de taxare la km pe autostrăzi.

cristi5

Intrebarea mea este despre zona rosie Afumati-Urziceni

Trafic  citit dinspre Bucuresti spre Urziceni:
2010: 26k, 12k, 11k (adica traficul creste pe masura ce te apropii de Bucuresti)
2015: 22k!, 17k!, 20k!

Pot sa inteleg ca zona de langa Bucuresti a scazut din motive de A3. Dar cresterea aia de la 11k la 20k in 5 ani, plus cresterea 17k-20k pe masura ce te apropii de Urziceni mi se pare ciudata. S-a dezvoltat asa tare Urziceniul in astia 5 ani?

dr4qul4

zona dinspre Bucuresti nu a scazut. Nici nu cred ca a crescut pentru ca o parte din trafic a fost preluata de catre DC-ul ala care iese la Sindrilita.
In 2015 A3-ul nu avea cum sa preia traficul spre Buzau. Abia de 1 an a fost gata pana in Petricani.
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024