Autostrada A7 Ploiești-Milișăuți

Started by Ionut, December 18, 2011, 09:02:16 AM

Previous topic - Next topic

1 Member and 12 Guests are viewing this topic.

esendy

trebuie alocare 500 mil lei . . .

se mai poate modifica? sau deja oricum e prea tarziu si bugetul nu se mai poate modifica in aceste zile? sa nu ne pierdem vremea si gurile degeaba!

esendy

Quote from: danny_cbu on December 23, 2019, 02:01:41 PM
Tineti cont ca exista rectificara bugetara prin august. Daca UMB reuseste sa consume banii alocati la inceputul anului pana atunci, o sa primeasca sigur alti bani.

cum adica DACA reuseste sa consume banii pana in august? in MARTIE sunt consumati daca vrem ritm de lucru adevarat si finalizare in 2020 !!!! si UMB are capacitatea! Daca nu vrem sa lucreze atunci asteptam pana in august si sa lucreze din septembrie! despre ce vorbim aici?

esendy

de ce sa lucreze pe datorie? de ce sa finanteze UMB luni de zile din resurse proprii un proiect de asemenea anvergura? Cine suporta costurile de finanatre, daca se poate finanta? aceasta idee: "UMB lucreaza oirccum pe banii lui" este o prostie; e toxica si anormala. Normal este sa fie alocata finantare corespunzatoare (500 mil lei), sa fie platit la timp, ca sa lucreze la capacitate maxima si sa finalizeze toate 3 proiectele in timpul cel mai scurt.

Bineinteles ca astfel se creeaza premize ca sa se implice mult mai usor si in urmatoarele licitatii care se vor lansa!

Avem si noi un constructor cat de cat decent si statul ce face: HAI SA IL INCURCAM CAT SE POATE CA NU NU IESE NOUA DEFICITUL! WTF?

voicul

Culmea nu e vorba de deficit aici, ci de fix alocarea facut de CNAIR (cred ca iei au facut bugetele).

A zis si Horatiu: au dat multi bani la centura TGM (unde nu se lucreaza) si putini la UMB.

Deci au facut exact ce stiu cel mai bine sa faca: adica mai mult au incurcat!

GDPR

#3184
@esendy, bugetul nu se mai modifica. Asta daca trece de CCR.

PS Aici e ceva ciudat: conform fisei de buget proiectia pe 2021 ar urma sa scada la 25.8 milioane, iar pe 2022 alocatia ar fi de doar 250 mii lei!!!

Nelu

Pentru proiectele finantate de la UE se aloca doar 15 la suta din suma de aceea la inceput sunt sume mari ca pe urma se recupereaza de la UE si platile se fac din banii recuperati

dr4qul4

@Nelu, pe asta de unde ai scos-o? S-a schimbat ceva si nu stim noi? Sau asa crezi tu ca se face? Decontarile de la UE se constituie venit la bugetul consolidat. Nu la bugetul proiectului.
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

GDPR

In fisa de buget a unui proiect se trec toate sumele, inclusiv cele aferente finantarii externe nerambursabile (cod buget 8401580302).

esendy

deci daca nu se mai poate modifica atunci ne pierdem vremea degeama! cnair ...... compania antiinfrastructura!

dr4qul4

Nu se poate modifica din cauza ca se aproba prin asumarea raspunderii. Daca se trecea prin Parlament...s-ar fi putut introduce amendamente. Oricum, eu nu-l vad bine la CCR.
Asumarea raspunderii e la fel de pacatoasa ca OUG, dar PSD-ul nu putea folosi aceasta varianta pentru ca presedintele are voie sa le trimita la Parlament pentru reexaminare. 
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

razvan96

1.S-au putut depune amendamente, dar pana la urma intelegerea tacita pare ca a fost "lasa-i sa isi rupa gatul".
2.La CCR nu se discuta fondul ci doar un conflict constitutional.In conditiile in care in Constitutie la articolul 138 scrie asa:

Quote(2) Guvernul elaborează anual proiectul bugetului de stat şi pe cel al asigurărilor sociale de stat, pe care le supune, separat, aprobării Parlamentului.
,

e foarte probabil ca CCR sa constate ca exista un conflict juridic de natura constitutionala.Insa din moment ce la momentul in care se va constata asta bugetul va fi fost de mult promulgat, hotararea CCR nu va avea efect in aceasta cauza ci teoretic doar pe viitor.Zic teoretic pentru ca nu prea vad ce metode de constrangere vor exista daca va mai incerca cineva in viitor sa isi asume raspunderea pe Legea Bugetului.

Allex

In sfarsit am inteles utilitatea acestei cladiri (ridicata pe aliniamentul autostrazii)

Se sudeaza aceste grinzi metalice (nici nu stiam ca avem grinzi metalice in acest proiect) Powered by API/PUM imgur uploader
"Asta-i ţara tuturor imposibilităţilor"

DN2 - E85 | Monitorizare A7 Autostrada Moldova

paulmare

^Allex e un cort industrial, nu chiar "cladire" - l-au inchiriat probabil ca sa le iasa sudurile cum trebuie pe vreme de iarna, foarte ok

vasile.silion

În legătură cu subfinanțarea din bugetul 2020 pentru acest proiect, nu există chiar nicio șansă să fie interpelat ministrul Bode sau cei de la Cnair, ca să avem o explicație oficială despre cum au gândit finanțarea proiectului? În parlament sau în presă?
,,România are un sens întrucât o începem. Trebuie s-o creăm lăuntric, pentru a putea renaște în ea. Plăsmuirea acestei țări să ne fie singura obsesie." Emil Cioran

Fred

Am intrebat pe cineva care se pricepe, mi-a zis ca ministerul transporturilor are la dispozitie o suma totala bugetata (cam 6 miliarde de lei, nu am verificat suma exacta) si e specificat in legea bugetului ca banii pe proiecte cu fonduri externe se pot realoca de la un proiect la altul dupa necesitati, tot ce trebuie sa faca e sa decida intern transferul si sa notifice ministerul de finante.

Situatia se pare ca a fost facuta intentionat pentru ca in anii precedenti au fost bugetate sume mai mari decat cele cheltuite si asta a avut un efect negativ asupra planificarii bugetare, au taiat din alte parti ca sa se mentina in limitele de deficit, ca apoi sa ramana bani necheltuiti care sa fie realocati in vara in alte parti. Asta ar fi si unul din motivele principale ale rectificarilor din vara, mai sunt si altele.