Autostrada A7 Ploiești-Milișăuți

Started by Ionut, December 18, 2011, 09:02:16 AM

Previous topic - Next topic

9 Members and 35 Guests are viewing this topic.

voicul

Pe o macara scrie UMB. Oare si pe a 2-a scrie tot UMB? O fi mai ieftin asa decat cu DEME sau altii?


perfidus

Nu pare reala cifra de 38%, la ce se vede din pozele colegilor. Progres de 28% mai - octombrie?
Autostrada Pitesti - Craiova (A12) e ingropata. Se prefigureaza Drumul Expres CrPit (DEx12).; Contract semnat Tr.1 12.2018 - Tirrena Scavi ; Tr.2/L1&L2 finalizat - Spedition UMB ; Semnare contract Tr.3 si Tr.4 16.09.2020  - Spedition UMB ; Licitația pentru ,,Centura de ocolire Craiova Varianta Sud DN 56- DN 55- DN 6" - contract semnat 14.01.2022 - Rizzani de Eccher; "Constructia Variantei de Ocolire Targu Jiu – Finalizare Lucrari" - contract semnat 22.09.2020 - S.E.C.O.L. - stadiu lucrari 60%; "Reabilitare DN 6, Alexandria – Craiova, Lot 2: km 132+435 – km 185+230 – Relicitare" - contract semnat in 08.03.2022 - Ozaltin Inșaat

Mitrut

@perfidus după părerea mea cei de CNAIR au fost cam leneși în ceea ce privește raportarea lunara pentru acest proiect. Dacă ne uitam la cifrele raportate de ei, e clar ca sunt umflate sau puse doar sa fie acolo. Sper doar ca procentul de luna aceasta sa fie totuși apropiat de cel real.

perfidus

Nu stiu pe cine ajuta aceste raportari din burta. Se vede bine si se stie ca se avanseaza constant luna de luna, cu pasi importanti. Asa cum se spunea mai sus, nu-i verifica nimeni in teren si pot raporta aproximativ ce doresc. Mai grav ar fi daca se factureaza si ce nu s-a executat. 
Autostrada Pitesti - Craiova (A12) e ingropata. Se prefigureaza Drumul Expres CrPit (DEx12).; Contract semnat Tr.1 12.2018 - Tirrena Scavi ; Tr.2/L1&L2 finalizat - Spedition UMB ; Semnare contract Tr.3 si Tr.4 16.09.2020  - Spedition UMB ; Licitația pentru ,,Centura de ocolire Craiova Varianta Sud DN 56- DN 55- DN 6" - contract semnat 14.01.2022 - Rizzani de Eccher; "Constructia Variantei de Ocolire Targu Jiu – Finalizare Lucrari" - contract semnat 22.09.2020 - S.E.C.O.L. - stadiu lucrari 60%; "Reabilitare DN 6, Alexandria – Craiova, Lot 2: km 132+435 – km 185+230 – Relicitare" - contract semnat in 08.03.2022 - Ozaltin Inșaat

Allex

Eu zic ca 38% e destul de aproape de adevar. Peste 90% din traseu e atacat, pe mare parte s-a ajuns deja la asfalt/pregatire asfaltare. . Cea mai grea parte este fara indoiala podul peste raul Bistrita, poate 15-20% din intregul proiect si sunt convins ca aici va fi ultimul loc unde se va lucra pe acest proiect.
"Asta-i ţara tuturor imposibilităţilor"

DN2 - E85 | Monitorizare A7 Autostrada Moldova

horatiu.cosma

E bine că au început să producă grinzi. Având și macaraua proprie și nedepinzând de Deme pot să producă și să ridice toată iarna, chiar să se apuce și de armare și suprabetonare. Se mișcă extraordinar pe șantierul ăsta, probabil raportul dificultate lot/viteză e cel mai bun de până acum din ce am văzut în țară. Dar asta fiindcă cea mai mare parte a forțelor par mobilizate aici. La Craiova-Pitești din ce văd e cam pauză, iar la Rădăuți mă așteptam la un avans mai puternic față de când am fost pe la ei acu un an. Cu alte cuvinte, oricât ar lucra de repede și de bine UMB, nu le poate face pe toate în paralel. Avem nevoie de mai mulți constructori competenți care să aibă șantiere pe mână și o minimă predictibilitate.

elphax

Cred ca daca au peste 400 de grinzi de pus nu puteau sa stea in macarale inchiriate. Din momentul in care incep sa fabrice grinzi, ele trebuiesc urcate pe pozitie. Si asta se face pe termen lung, produci, transporti, montezi si suprabetonezi, flux continuu cat permite vremea.
In plus s-au prins si ei ca macaraua aia poate sa aduca si bani daca o inchiriaza la altii, avem o tara mare, distante lungi cu drumuri proaste, nu gasesti macarele mari peste tot.

alecu26

#3083
e rezonabil procentul de 38%. Nerezonabile erau alte declaratii de pe la inceputul anului. Poduri foarte lungi la care lipsesc doar grinzile....zone in care lipseste doar uzura.

Vom mai vedea inca un salt urias ca vremea a fost foarte buna...si dupa aia aia frana ca e vremea proasta....si dupa aia in 2020 din martie incolo progress lunar de minim 5%...care da o buna sansa sa se termina santierul la anul de 1 Decembrie. Sau alegeri.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

alexV

Quote from: elphax on November 13, 2019, 10:10:37 PM
Cred ca daca au peste 400 de grinzi de pus nu puteau sa stea in macarale inchiriate. Din momentul in care incep sa fabrice grinzi, ele trebuiesc urcate pe pozitie. Si asta se face pe termen lung, produci, transporti, montezi si suprabetonezi, flux continuu cat permite vremea.

Spune asta lu Pizzarotti.
Au depozitat si ei vreo 400 de grinzi in toate lanurile de cucuruz de langa Alba.

Pe ambele macarale scrie UMB, iar cel putin una e de tonaj mare, au scris altii pe forum cu cateva pagini in urma.

rota

#3085
Primul accident rutier pe Autostrada Bacău, încă în stadiu de șantier. Un tânăr beat și fără permis ce făcea curse de viteză s-a înfipt într-o macara. El și colegul său au fost răniți și au ajuns la spital

Teribilism sau inconștiență? Asta s-ar putea spune despre doi tineri care au vrut să testeze Șoseaua de Centură pe profil de autostradă în toiul nopții. După ce au băut bine, tinerii de 19, respectiv 27 de ani, s-au urcat azi noapte în mașină și au pornit o cursă nebunească pe autostradă. Deși aveau toată șoseaua la dispoziție, la un moment dat, la kilometrul 8 al autostrăzii, tânărul de 19 ani, aflat la volan, a pierdut controlul direcției și a intrat în plin în automacaraua firmei UMB de la marginea drumului. În urma impactului, autoturismul a fost serios avariat, iar cei doi ocupanți au fost răniți la nivelul feței și au ajuns la spital. Aici, șoferul a fost testat cu aparatul etilotest, care a indicat o valoare de 0,84 mg/l alcool pur în aerul expirat. Mai mult decât atât, polițiștii au constatat că șoferul teribilist nu avea nici permis de conducere. Acum, el este cercetat penal pentru vătămare corporală din culpă, conducere fără permis și sub influența alcoolului. Acesta este cel de-al doilea eveniment grav petrecut pe șantierul Șoselei de Centură a Bacăului în această lună, după ce pe 4 noiembrie un muncitor în vârstă de 33 de ani a murit la kilometrul 3 strivit între un elevator ridicat și un camion încărcat cu tuburi de beton.

Sursa

Earthchild

Sper doar ca idiotul n-a avariat prea tare automacaraua aceea.

danutzu_1069

Santierul nu este drum public, deci aia cu conducerea fara permis, si sub infuenta alcoolului, nu tine.
O sa ramana cu "vatamare corporala din culpa" si probabil o sa plateasca stricaciunile la macara.
Din propriul buzunar pentru ca RCA-ul nu cred ca "merge"

RaduC

Până să ajungă în șantier nu a condus pe un drum public? Sau s-au teleportat cu mașina până în șantier?

JohannDB

Contează locul producerii evenimentului...................