Autostrada A7 Ploiești-Milișăuți

Started by Ionut, December 18, 2011, 09:02:16 AM

Previous topic - Next topic

4 Members and 14 Guests are viewing this topic.

paulmare

scuze acolo ii foarte ok au 30 de deschideri 31 de fundatii pe piloti de 1.20
e o singura macara la cele 3 foreze care au de lucru acolo oho

dorum

mda... stiti bine ca am criticat UMB-ul cand era de criticat... dar aici, la ei acasa, fara costuri de deplasare a utilajelor si a fortei de munca, indraznesc sa cred ca vor termina inainte de termen... ca pare spectacol mobilizarea a 3 foreze in acelasi loc, asta e, nu ma deranjeaza momentan :)

Allex

Forezele de la podul peste Bistrita sunt ale lui Zublin. UMB are si el foreze proprii in teren (cel putin una am gasit eu).
"Asta-i ţara tuturor imposibilităţilor"

DN2 - E85 | Monitorizare A7 Autostrada Moldova

adiarc

hai ca pana pe la sf lui aprilie ajung la acei 10% stadiu  :lol:
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

raresc

 :lol:
Muncitorii de pe șantierul Variantei Ocolitoare a Municipiului Bacău sunt liberi în perioada 21 – 26 martie 2019.

Antreprenorul Spedition UMB a informat CNAIR că începând de joi, 21.03.2019, lucrările pe șantierul Variantei Ocolitoare a Municipiului Bacău se vor opri până marți, 26.03.2019, motivul fiind faptul că muncitorii antreprenorului sunt în săptămâna liberă.
De marți, 26.03.2019, lucrările vor fi reluate la capacitate maximă, în două schimburi, începând cu ora 07:00.
Precizăm că în cele trei săptămâni dintr-o lună în care se lucrează în câte două schimburi, programul de lucru este luni – sâmbătă, inclusiv.
Pe perioada încetării activității în șantier utilajele vor fi garate în puncte special amenajate pentru a fi păzite.
Reamintim că lucrările au început în data de 8 martie, cu trei luni mai devreme decât prevedea contractul. Acest lucru a fost posibil ca urmare a faptului că Spedition UMB a accelerat faza de proiectare și a predat proiectul tehnic în trei luni, deși contractul semnat cu CNAIR la sfârșitul anului trecut prevedea 6 luni pentru această fază.
Spedition UMB este o companie care are o îndelungată experiență în domeniu și a demonstrat de nenumarate ori seriozitatea și capacitatea constructorilor români de a executa lucrări de cea mai bună calitate.

Sursa: Pagina de Facebook a CNAIR

razvan96

Ramanem o tara anormala.Desi pauzele de cateva zile pe santiere de cateva ori pe an sunt ceva normal, s-a ajuns in situatia ca UMB sa fie injurat pe Facebook, si nu ma refer doar la cei care comenetaza pe pagina CNAIR, de o gramada de dezaxati si dementi care nu urmaresc stadiul santierelor dar isi dau cu parerea incitati de anumite medii de informare.Acum cateva zile citisem de la un din asta ca "daca se intampla asa ceva in Vest ii bagau la puscarie imediat".In ce tara din lumea asta s-o mai da comunicat ca ii lasa pe muncitori cateva zile acasa?

paulmare

e Bunavestire luni, si sunt totusi oameni nu robotzei -
si in Codul Muncii e o prevedere ca nu poti trece de 48 de ore pe saptamana, si daca prin exceptie treci de 48 de ore - media pe 4 luni trebuie sa iti iasa "sub"48 de ore, constructorii nu sunt exceptati pe motiv ca a stat iarna in pauza de la Craciun pana pe 1 martie
si daca UMB are cutuma asta pe celelalte loturi - sa faca pauza cand e cate o sarbatoare religioasa cu tot cu sambata si una doua zile lucratoare sa le iasa lucratorilor cateva zile in care sa stea acasa la familiile si gospodariile lor, astfel incat sa le iasa media numarului de ore lucrate sub cele maxim permise de lege - de ce sa faca aici altceva decat la lotul lor de pe LD de exemplu, chiar daca oamenii lor sunt mult mai aproape de casa aici decat cei de la Bejan pentru care inchiriaza autobuze sa ii duca acasa si sa ii aduca inapoi la munca

raresc

Pe mine ma amuza ca a inceput CNAIR sa anunte o pauza normala pe un tronson, tronson care oricum banuiesc ca o sa fie predat mai repede decat termenul asumat. (cel putin portiunea in regim de autostrada)
In schimb, avem atatea tronsoane cu probleme (de exemplu T2 Sebes Turda) unde "oficialii" stau si inca anunta termene fanteziste...

RobertH

#2393

Sursa

Powered by API/PUM imgur uploader

Disclaimer: Nu e photoshop .  :lol:

Allex

Pai depinde ce inseamna pentru ei "stadiu fizic". Daca reprezinta efectiv procentul realizat din constructie atunci evident ca nu e real. Daca, in schimb, reprezinta procentul realizat efectiv din contract atunci trebuie sa luam in calcul si proiectarea deja predata si apropbata (?), doar ca nu se stie cat la suta din intreg proiectul il reprezinta proiectarea. Poate ne lamureste cineva din CNAIR, dar ma indoiesc.
"Asta-i ţara tuturor imposibilităţilor"

DN2 - E85 | Monitorizare A7 Autostrada Moldova

GeorgeSB

RobertH, exact asa functioneaza CNAIR, la fel cum e si infomarea pusa de tine, nici o surpriza.

yetiman

 :lol: Avand in vedere ca raportul DIN Martie se refera la datele de la sfarsitul lui Februarie, e clar ca nu e vorba de lucrari (care au inceput pe 8 Martie).  :lol:
,,Pe hoţii mărunţi îi trimitem la închisoare, iar pe cei mari îi numim în funcţii publice." — Esop
,,Greşelile politicianului sunt crime, căci în urma lor suferă milioane de oameni nevinovaţi, se împiedică dezvoltarea unei ţări întregi şi se împiedică, pentru zeci de ani înainte, viitorul ei." — Mihai Eminescu


dan_c

la Bacau in tabel, Arcadis Eurometudes este Proiectant si nu consultant

Consultant este DRDP Iasi, deocamdata

Contractul de supervizare are data limita pe 02 aprilie 2014, http://sicap-prod.e-licitatie.ro/pub/procedure/view/100059278/   , dupa care data limita Evaluare calificare/tehnica 02 octombrie 2019

aia de la CNAIR , nu sunt in stare sa introduca datele in casutele corespunzatoare....of of..

NGC

^^^ Ultimul paragraf din raspunsul CNAIR e o noua pacaleala marca CNAIR. O astfel de prevedere nu exista in contractele pentru SF pentru A7. Am explicat mai multe aici.