Autostrada A7 Ploiești-Milișăuți

Started by Ionut, December 18, 2011, 09:02:16 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

dan_c

#2085
Totul e posibil in Romania, o sa ne trezim ca Centura Bacau, va fi proiectata in regim de DX, si nu de Autostrada, ca doar e Fidic Galben, normal UMB va fi castigator, ordinul de incepere il va da anul acesta sa aiba timp 6 luni de proiectare, dar tottul depinde de CNAIR

Important e ca executia la Centura Bacau sa inceapa anul viitor, si ulterior si DX Buzau-Focsasi-Bacau-Pascani.


Allex

^ Eu cred ca se vor folosi normativele de A pentru SF+proiectare, asa cum au fost cerute in caietul de sarcini dar sa o numeasca ulterior autostrada sau drum expres (cu posibilitate de upgrade la autostrada - ceea ce mi se pare o mare prostie) prin asfaltarea/neasfaltarea benzii de urgenta si a zonei centrale (dintre sensuri).

Asa cum am spus si mai demult: Daca iese ca autostrada dar o sa ii spuna "drum expres" eu voi fi cat de cat multumit. Singurul minus e ca se va umbla la viteza si e pacat pentru un drum asa de drept.
"Asta-i ţara tuturor imposibilităţilor"

DN2 - E85 | Monitorizare A7 Autostrada Moldova

Ionut

Quote from: Ionut on September 27, 2018, 04:01:28 PM
Abia astept doi ani de acum inainte sa vorbim despre subiectul asta.

Voi nu v-ati prins ca eu eram ironic/sarcastic. S-a tot discutat, dar na, ati uitat. O sa tot reluam subiectul asta. Abia astept!

Allex

Pai o sa discutam, ca de astea ne-ai facut forum. Unii vor veni cu idei mai crete, altii cu idei mai bune, poate unii vor identifica probleme/solutii la care CNAIR/antreprenorul nici nu s-ar fi gandit (remember descarcarea Holdea sau 2+1 alternativ pe DN2) iar altii vor aduce in discutie subiecte discutate si ras-discutate si vor lua cu minus la karma. Nimic nou pana aici. Deocamdata hai sa ne bucuram ca acest proiect a mai facut un (mic) pas si sa il asteptam si dezbatem pe urmatorul.
"Asta-i ţara tuturor imposibilităţilor"

DN2 - E85 | Monitorizare A7 Autostrada Moldova

dr4qul4

hai mai repede cu avansul ala sa inceapa treaba in teren.
Relieful ne ajuta, nici alunecari de teren nu prea sunt. Insa SF-ul trebuie sa identifice foarte bine utilitatile. Ca altfel patim ca la CFR.
Sper sa nu trateze superficial deminarea.
In privinta DX sau A, eu zic ca nici companiavietii  nu are curaj sa pua limita de 110 cand pe drumul paralel se circula acum cu 150+
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

Europiu

Quote from: dr4qul4 on September 27, 2018, 10:02:27 PM
Relieful ne ajuta, nici alunecari de teren nu prea sunt.

Is this a fact? Intreb cat se poate de serios, necunoscand zona. De la Focsani incolo cum e?
The problem with the world is that the intelligent people are full of
doubts, while the stupid ones are full of confidence (Charles Bukowski).

dr4qul4

Pana dupa Roman e plat ca in palma. Siretul si-a facut treaba in zona si a nivelat totul. Iar acum este regularizat, asa ca nu pune nici un fel de probleme.
Doar pe la Buzau avem cateva galme, care s-ar putea sa aiba nevoie de deblee de 10-15m. Nici paduri nu avem ca sa fie probleme cu defrisarile.
Sunt doar cateva rauri care din cand in cand isi mai fac de cap, dar nimic care nu se poate rezolva cu poduri ca cele construite in Transilvania.
Utilitati destul de putine...doar vorbim de cea mai saraca zona a tarii. Nici relocari de LEA nu vor fi foarte multe ca nu avem nimic care sa produca electricitate in zona (la nivel macro)
Iar aici nu vor avea probleme cu forta de munca.
Pacat ca a durat 2 ani ca sa se atribuie SF-ul.

Probleme vor fi cu bombele neexplodate si eventual cu exproprierile.
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

Ionut

Nu e chiar ca in palma. In zona Ramnicu Sarat-Focsani sunt niste dealuri si dupa Adjud la fel, incepe un relief ceva mai dificil. O sa fie deranj cu podurile. Avem rauri serioase. Vezi Buzau care tot rupe podul ala de la Maracineni. Deci eu unul o sa militez la greu pentru deschideri cat mai mari si pile cat mai putine in albiile majore ale raurilor. Buzaul mi-l stiu, ca de la balconul apartamentului in care am copilarit se vede podul Maracineni de pe DN2/iesire/intrare in Buzau. Si Buzaul (raul) cand se infurie iti rupe pile serioase, chiar daca avem baraj sus la Siriu.

Este doar un exemplu. Sunt multe.

Puteti studia traseul A7 desenat "de principiu" pe harta proiectelor. O sa vedeti ca traseul nu este tot prin relief de tip Campia Baraganului. Bine, nu e nici relief de Transilvania sau munte, dar trebuie atentie. Plus ca sunt extrem de multe localitati... si trebuie ocolite cu grija.

cosminn

@Ionut , ai stat în A-uri în copilărie? :)

horatiu.cosma



Ionut

Faceti voi mișto dar sa nu ziceți că nu v-am spus cand o sa ia Buzăul pilele autostrăzii peste vreo 15 ani.

GrmmrNzi

E semi-serios, autostrăzilor de la noi nu le-ar strica nişte lucrări de artă aşa, mai "de artă". Şi unde ocazie mai bună decât peste râuri nărăvaşe?

voicul

Votez cu Ionut aici.
Am vazut ce poate sa faca "garla", una din ele, la potop. Si asta era doar 1 din afluenti Buzaului, dupa Siriu.

Barajul de la Siriu nu prea se pune, pentru ca e la 70 de km. Intre se aduna alte gramezi de afluenti.

carutasul

Adevărul e că atunci când plouă sănătos, toată apa de pe versanții dinspre Carpați se adună pe E85 ca într-un canal, am fost o dată pe acolo...