Autostrada A7 Ploiești-Milișăuți

Started by Ionut, December 18, 2011, 09:02:16 AM

Previous topic - Next topic

7 Members and 23 Guests are viewing this topic.

Allex

Eu cam asa vad impartita A7:

Ploiesti (Dumbrava) - Buzau: doua loturi, inclusiv centura Buzau
Buzau - Rm. Sarat: un lot
Rm. Sarat - Focsani: un lot
Focsani - Adjud: doua loturi, inclusiv centurile Focsani si Adjud
Adjud - Bacau: doua loturi

Centura Bacau (sper ca va fi finalizata pana atunci)

Bacau - Roman: un lot
Roman - Pascani: un lot

In total 10 loturi, fara centura Bacau. Sa vedem noi gata studiile si mai dezvoltam atunci.
"Asta-i ţara tuturor imposibilităţilor"

DN2 - E85 | Monitorizare A7 Autostrada Moldova

Ionut

Avem treaba doi ani de zile. Trebuie multa, multa, multa presiune acum la nivel de SF si PT. Altfel o sa iasa o porcarie.

horatiu.cosma

Haideti sa lasam lotizarea si prioritatile pentru cand pregatirea proiectelor va fi finalizata si sa ne concentram la ce urmeaza. Chiar daca nu e o etapa spectaculoasa ca si constructia, si la partea de pregatire ne putem implica. Spre exemplu sa "spionam" prestatorii daca fac forajele pe bune in teren, sa venim cu feedback la documentele publice de pe parcurs (cele legate de mediu spre exemplu), sau la cele mai putin publice ciripite de unii sau de altii  :D. E extrem de important sa iasa ceva de calitate, sa se identifice variante de traseu viabile, sa se faca o analiza multicriteriala pe baza lor profesionista, studii de trafic, analize de mediu, studii geo, proiectare moderna, nu copy-paste Iptana 1970. O sa avem ocazia sa ne implicam si noi in urmatorii ani. De calitatea documentelor astea va depinde lipsa sau prezenta blocajelor birocratice de care ne lovim azi pe cea mai mare parte a proiectelor de autostrazi.

Ionut

Nu uitati poate cel mai important aspect: presiune pentru autostrada (din motivele pe care le-am tot dezbatut/lamurit)... ar fi culmea sa avem DX iar centura Bacau sa fie autostrada. Bine, la noi orice e posibil. Astia sunt in stare sa treaca si peste clarificarea aia din licitatie.

ultrasbz

^ E posibil ca planul sa fie ca doar Bacau - Pascani sa iasa autostrada, ca parte din autostrada Iasi - Pascani - Bacau - Brasov (pentru palnia CoBra), iar restul DX.

horatiu.cosma

Nu cred ca e cazul sa facem deocamdata conspiratii, putem porni de la premisa ca cei de la Consitrans sunt proiectanti profesionisti, capabili sa livreze ceva de calitate. In ecuatie mai e si Jaspers, Consitrans are deja experienta cu ei de la Sibiu-Fagaras si stie ca nu merge cu cioara vopsita. Sa speram ca Jaspers va tine stacheta sus in continuare.

StefanCelMare

#2076
Apropo de prioritizare, m-a pus naiba să merg de la Rm. Vâlcea la Buzău prin august.
Partea de DN 18 după Ploiești (mai bine zis după câteva sate, că mai e un deal acolo cu curbe), a fost decentă.
Aglomerată dar măcar drum drept și cât de cât lat (în afara localităților).
Mie groaznic-groaznic mi s-a părut legătura A1 (Găești) - DN 18.
A1 era atât de plină că eu am refuzat să mai merg pe ea (urma să dea în DNCB, care nu putea fi decât și mai aglomerat).
Zona dintre București și munte are foarte multe probleme, A7 fiind doar una dintre ele.
Ar fi foarte importantă o continuare pentru A7 spre A1 zona Pitești / Găești.
În masterplan este acolo un DX parcă.
PS se poate muta la discuții generale dacă se consideră. Are legătură parțial cu A7.

JohannDB

Partea de DN 18 după Ploiești...... @StefanCelMare, cred că este o greșeală de tastare; în loc de DN 18 (după Ploiești) ai vrut să scrii DN 1B.... DN 18, nu avem în zona de sud-sud/est a țării (zona Ploiești-Buzău); avem acest DN în nord, la Baia Mare-Sighet ....
  De la Găești, pe unde ai mers, mai exact, până ai intrat în DN 1B ? Găești-DN 72-Târgoviște-DN 72-Centura Ploiești conexiune DN 1B, de ai rămas cu senzația de groaznic?

Ionut

Va rog nu deviati. Ce legatura are Gaesti-Targoviste cu A7? Inteleg contextul, dar va rog nu deviati pe subiectul asta ca nu se leaga de A7.

slartibartfast

@StefanCelMare, am mers și eu Buzău-Pitești pe DN1B+DN72 astă primăvară în drum spre Belgrad. Waze îmi tot zicea să o iau pe la București pe DNCB, dar nu eram nebun. DN1B e într-adevăr foarte drept, are această calitate: din cauza asta, chiar dacă e doar 1+1, depășirile sunt relativ sigure și clare, spre deosebire de DN2. Întreba cineva dacă nu cumva ar putea A7 să folosească părți din DN2 drept un sens de autostradă și răspunsul care mi-a venit a fost că mai degrabă din DN1B ar putea folosi părțile acelea drepte, doar că ar fi prea complicat să te apuci să faci așa ceva, mai simplu acolo e să faci direct autostradă pe unde e mai drept de la Dumbrava spre Buzău.

@AlexAllex, lotizarea e prematură acum. Întâi să vedem unde se fac nodurile. După aceea putem vedea cum se împart nodurile pe loturi. La o primă vedere, între Ploiești și Buzău, ar trebui probabil să iasă noduri la Urlați și Mizil. Chiar dacă nodul Urlați ar fi destul de aproape de Dumbrava (unde se unește cu A3), segmentul ăla ar fi important cam în stilul Borș-Biharia, pentru că ar lega A3 de DN1B în estul Ploieștiului. Apoi ar ieși noduri Buzău Sud și Buzău Est (ocolind orașul pe la est), Râmnicu Sărat, Focșani Sud, Focșani Nord (ocolind pe la vest), Tișița/Mărășești, Adjud, Răcăciuni, apoi centura Bacăului cu nodurile ei, apoi Roman Sud, Roman Nord (ocolind pe la vest) și Pașcani cu A8 (aici trebuie ceva sincronizare cu A8, probabil până la partea asta mai e ceva). Dar să vedem ce noduri rezultă ca necesare din analiza traficului.

elphax

nu sunt sigur ce este aici, daca s-a mai discutat

<< activități și servicii pentru Elaborarea Studiului de Fezabilitate și a Proiectului Tehnic pentru "Drum de mare viteză Ploiești – Buzău" și "Drum de mare viteză Buzău - Focșani",[...] în conformitate cu Caietul de Sarcini >>

in Caietul de Sarcini se precizeaza daca este A sau DX sau este altfel ?
In MPGT parca aveam 3 bucati DX de la Ploiesti la Bacau, deci cum se poate face acum presiune ? Proiectantul poate propune daca sa fie DX sau A ?

GrmmrNzi

S-a mai discutat. SF-ul trebuie să decidă.

Ionut

Abia astept doi ani de acum inainte sa vorbim despre subiectul asta.

mihaionescu

Eu cred ca ceva va rasufla pe surse intr-un an.

ovideatza

Cel mai "tare" ar fi sa iasa pe 3 loturi ceva si pe al 4-lea altceva.
Sau chiar la Cositrans sa ii iasa diferit pe cele 3.

Oare fac economii pe proiectare pe DX fata de A?

Structuri mai suple or fi mai ieftin de proiectat?