Autostrada A7 Ploiești-Milișăuți

Started by Ionut, December 18, 2011, 09:02:16 AM

Previous topic - Next topic

4 Members and 9 Guests are viewing this topic.

adiarc

^...me too...partea cu uitatul.... :lol:

PS - vezi sa nu faci scurt-circuit..... ultravioletele cu bateria tel.... :lol:
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

Dominik

Excelenta veste, sunt la ei in curte !  :D
You're in Steelers Country

Allex

Avem doua lucrari de arta mai dificile si anume podul peste bistrita pe Obiectul 1 si Podul peste Bistrita si canal pe obiectul 3. Restul ar trebui sa fie floare la ureche pentru ei.
"Asta-i ţara tuturor imposibilităţilor"

DN2 - E85 | Monitorizare A7 Autostrada Moldova

NGC

#1968
Quote from: vancouver on August 09, 2018, 04:50:18 PM
Go UMB.

Daca cineva depune contestatie s-ar putea sa ma supar tare de tot pe el.  :lol: No kidding.

Pai s-a contestat deja de cateva saptamani.

Quote from: ultrasbz on July 24, 2018, 12:36:12 PM
Astazi au depus contestatie turcii la Centura Bacau pentru ca le-a fost respinsa oferta ca neconforma, fiind informati despre asta la data de 12.07.2018.

Quote from: NGC on July 24, 2018, 07:45:31 PM
Vezi ca au aplicat o smecherie. La VO Bacau i-au instiintat pe turci din 12.07.2018 si nu au finalizat inca oficial etapa de evaluare financiara.

Abia azi au incheiat oficial etapa de evaluare financiara. ;)

Ionut

API pe Facebook

Ieri, 09.08.2018, CNAIR a anunțat oficial că a desemnat câștigătorul pentru proiectarea și execuția Variantei de Ocolire Bacău, prima bucată de autostradă din Moldova, parte din Autostrada A7 Ploiești-Buzău-Focșani-Bacău-Pașcani. Licitația a fost lansată în 16.12.2017, după ce (în aprilie 2017) turcii de la Eko Insaat au cerut rezilierea contractului în urma problemelor financiare.

Asocierea câștigătoare este UMB-Tehnostrade cu suma ofertată de 668.330.294 RON (fără TVA), adică 86% din costul estimat. Investiția include 16,269 km de autostradă și 14,54 km de drum național cu o bandă pe sens. Constructorul va avea la dispoziție 6 luni pentru proiectare, 2 ani și jumătate pentru execuția în teren și va oferi o garanție a lucrării de 7 ani.

Vestea vine cu întârziere după ce Narcis Neaga, Directorul General CNAIR, ne promisese pe 6 iunie că licitația va fi adjudecată până la finalul lunii iunie 2018 (detalii: https://bit.ly/2Km6XLS).

Mai avem însă destul de așteptat până la semnarea contractului! Acum câteva săptămâni, cealaltă asociere rămasă în cursă (Ictas Insaat-Tancrad) a depus contestație în urma descalificării ofertei sale și, cel mai probabil, va contesta și acum în faza de anunțare a câștigătorului.

Pe acest link găsiți caietul de sarcini, studiul de trafic și planșele cu planurile de situație, dar și alte informații și dezbateri: http://bit.ly/2MB0EkO

runner

#1970
Aceasta veste nu poate decat sa ma bucure enorm!  :p
Contestatia celor de la Ictas Insaat-Tancrad sper sa fie respinsa cat mai curand. Castigatorul desemnat este unul valoros si serios, iar pretul licitat unul de bun simt si real, ceea ce creaza premizele unei lucrari de calitate. Sper ca primii kilometri de autostrada din Moldova sa fie inceputi cu dreptul, intrucat tare mult are nevoie Moldova de o autostrada!

P.S.
Mai ales ca e si prestigiul firmei fata de concetatenii sai bacauani!

Vice33

Bravo UMB, sper sa nu aibe piedici în teren sau din cauza partenerului serios.


In Bacău nu sunt lilieci...și nici dealuri de excavat 😊😂.

ultrasbz

"AGERPRES: Când vor începe primele lucrări la autostrada spre Moldova?

Narcis Neaga: Aici suntem în faza în care, în 2017, au fost lansate studii de fezabilitate pentru viitorul drum expres. Să ştiţi că diferenţa dintre o autostradă şi un drum expres nu este grozav de mare. Un drum expres nu trece prin localităţi, un drum expres nu are treceri la nivel, adică nu există bariere, nu trec trenuri. Este ca o autostradă, numai că există o altă limitare de viteză: nu sunt 130 km/oră, sunt 110 km/oră, ai bandă de urgenţă, ai bandă mediană."

sursa

Deci in continuare slabe sanse pentru A7. Fara vointa politica probabil va fi DX.

Ionut

Vai ce minciuna fantastică. Licitațiile pentru A7 Ploiești Pașcani au fost lansate în 24 noiembrie 2016. Nici vorbă de 2017. De diferențele majore dintre A și DX nici nu comentez ca nu are rost.

TibiV

Quote from: ultrasbz on August 12, 2018, 02:50:42 PM
Este ca o autostradă, numai că există o altă limitare de viteză: nu sunt 130 km/oră, sunt 110 km/oră, ai bandă de urgenţă, ai bandă mediană."

sursa

Ca sa citez dintr-un fost presedinte in viata: "Asta minte cum respira!" :((
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

Ionut

Data pentru Focsani-Bacau a ramas 10.08.2018. Vesti pe surse?

tom_sawyer

^ Data limita de evaluare a ofertei: 12.09.2018 18:00

NGC

VO Bacau

Stiu ca mesajul de mai jos este chiar pe aceasta pagina, dar il citez pentru ca sa fie totul clar.

Quote from: NGC on August 09, 2018, 08:45:27 PM
Quote from: vancouver on August 09, 2018, 04:50:18 PM
Go UMB.

Daca cineva depune contestatie s-ar putea sa ma supar tare de tot pe el.  :lol: No kidding.

Pai s-a contestat deja de cateva saptamani.

Quote from: ultrasbz on July 24, 2018, 12:36:12 PM
Astazi au depus contestatie turcii la Centura Bacau pentru ca le-a fost respinsa oferta ca neconforma, fiind informati despre asta la data de 12.07.2018.

Quote from: NGC on July 24, 2018, 07:45:31 PM
Vezi ca au aplicat o smecherie. La VO Bacau i-au instiintat pe turci din 12.07.2018 si nu au finalizat inca oficial etapa de evaluare financiara.

Abia azi au incheiat oficial etapa de evaluare financiara. ;)

O veste deocamdata "pe surse", dar in principiu azi-maine va deveni si oficial.

Contestatia ICTAS a fost admisa si CNAIR trebuie sa le reevalueze oferta.

Quote from: Ionut on August 10, 2018, 08:21:18 AM
Mai avem însă destul de așteptat până la semnarea contractului! Acum câteva săptămâni, cealaltă asociere rămasă în cursă (Ictas Insaat-Tancrad) a depus contestație în urma descalificării ofertei sale și, cel mai probabil, va contesta și acum în faza de anunțare a câștigătorului.

In urma deciziei, documentele care au fost emise dupa descalificarea ofertei ICTAS se anuleaza, asa ca toata lauda a fost degeaba.

A cata oara deja cei de la CNAIR se arunca sa declare castigatorul si sa incheie si etapa de evaluare financiara inainte sa astepte sa aiba toate deciziile la contestatii?

Ar mai putea urma acum si CAB, dar in principiu, de data asta ar trebui sa scapam fara CAB.

Ionut

Fără comentarii.

Te rog spune-mi când e oficial ca sa facem o poziție scurta. Vai deci asa ceva... dezastru. Unde e șerbănescu si-ale lui 95% contestații respinse?

Ionut

^ Deci? Este oficial? A fost admisa contestatia Ictas? Da un link, probabil CNAIR va merge la TB.