News:

Tur de forță API, 12-14 martie:
A3 Topa-Poarta și DEx4 Tureni. A0 Sud 3, A0 Nord 1, 4 și 3.

Main Menu

Autostrada A7 Ploiești-Milișăuți

Started by Ionut, December 18, 2011, 09:02:16 AM

Previous topic - Next topic

5 Members and 22 Guests are viewing this topic.

marius.dinita


raulbogdan23

Nu a fost amplasata corect grinda?

In ultimele a cam fost cod rosu/portocaliu de vant, sa fii actionat ca o vela la rafale puternice?

M_Z

shit happens. pare ca i-a intrat fundul peridocului in sant si l-a rasucit cu totul.
posibil si vantul sa fi "ajutat".

Ionut

Au timp să producă alta...
Bine că toată lumea e bine.

JohannDB

Un prăpădit de "șant de drum tehnologic".............. Da, spatele/modulul spate dintr-un motiv tehnic nu a copiat fața (că nu pare o curbă strânsă care să necesite luatul la telecomandă) și s-a dus pe șanț; destul ca din cauza înălțimii și-a centrului de greutate foarte sus, să răstoarne și capul tractor...... Practic din ce văd pe imagine, evenimentul s-a petrecut la ieșirea pe stânga din corpul autostrăzii pe o bretea laterală, moment la care spatele nu s-a dus și el cătere stânga......
  Însă, trag nădejde că șoferul nu a greșit virarea spre stânga, apreciind greșit manevra raportat la lungimea trailerului; nu știm dacă a avut și pilotul în spatele lui, care pilot l-ar fi stopat prin radio la momentul la care observa începutul traiectoriei greșite a spatelui - ar fi avut timp destul pentru oprire..... Chiar sunt curios; am dus și eu destule pale de eoliană (84 m lungime la acea vreme) prin coclaurile nemțești, la miez de noapte și chiar mă chinuiam la lumina proiectoarelr să văd ce nu se vede noaptea, butonând telecomanda......

dumbravaandrei

Sa nu uitam ca au tot mai avut probleme cu modulul spate. de 2 ori i-am vazut in trafic ca le reparau, la ultima am si pus poze pe aici cand s-a stricat la intersectia DN1B cu DN1A.
La cate grinzi cara in ultima vreme, nu ar fi de necrezut ca mai cedeaza din cand in cand..
Mai scriu pe electromobilitate.com. Și pe blogul meu.

M_Z

Știu sectiunea de grinda. Sunt cele de la ferrobeton și daca e cea de 40m are 110t iar cea 30m vreo 85t. Sunt imense așa că nu mă miră că l-a culcat un "prăpădit de șanț". Nu-i trebuia mult la masa asta și cu centrul de greutate sus cum zicea și @JohannDB.
Posibil sa fi si bruscat puțin în viraj pe coborâre și tonajul asta nu i-a iertat manevra.

Mojito

N-aș vrea sa fiu in pielea șoferului...

hefaistos

Asta e, bine ca e fără victime, probabil e acoperit de asigurare.
Mai nasol e ca trebuie sa faca alta, deci vor avea cateva luni de întârziere.
Pariu 500 lei: Pana la 31 decembrie 2024, se va deschide A7 intre Buzau Nord si Focsani Nord. data de initiere a pariului 2 octombrie 2023
Pariu 200 euro, daca pana la 31 decembrie 2029 nu se deschide sectiunea cu tuneluri de pe A1 de la Holdea.

Moldovean

^ Câteva luni de întârziere pentru o grindă?

oneway

Sa nu exageram, totusi nu e UMB sa primeasca extensie de timp :lol:  :lol:
A0S3 - Aprilie/Mai 2025


Geri

Update de dimineata,18.Mar.2025, de la nodul DJ100C - Fulga de Jos - Mizil.
Pozele sunt pe sensul Bz-Pl














Powered by API/PUM imgur uploader

In dreapta sensului Pl-Bz perechea de grinzi era cu corturile pe grinzi.

Ionut

Deci pare-se că s-au urnit cu tablierul și la nodul Mizil și la pasajul pe DJ102H. Sper atunci pentru luna mai, deschidere. Final aprilie posibil, dar improbabil.