Autostrada A7 Ploiești-Milișăuți

Started by Ionut, December 18, 2011, 09:02:16 AM

Previous topic - Next topic

4 Members and 17 Guests are viewing this topic.

carutasul

Dreptatea e un lucru relativ. Evident că dacă aveam bani grămadă nu ar fi stricat o autostradă directă, dar în cazul de față cred că economia se justifică (plus că legi Moldova ȘI de Ploiești) . La fel mi-ar fi plăcut să vină de la Craiova "drept" și să nu mai urce la Pitești, dar tot așa, se justifică o economie de 100 de km sau pe acolo. Poate la nevoie se poate extinde în viitor E85 la drum expres dacă va fi nevoie, când traficul va fi așa de mare probabil și PIB-ul va fi pe măsură :)

Ionut

Mda. Au descoperit românii apa caldă și DN2 cu trafic după ce avem A7. Păi eu zbier de vreo 7 ani că DN2 trebuie pus în siguranță chiar și DUPĂ ce e gata A7, nu doar între București și Buzău (via Urziceni).

Motivul principal e evident. Și l-am explicat de atâtea ori că mi s-a acrit.

Dar na, ce știu eu.

carutasul

principala problemă, după scăderea traficului, că o scădere destul de semnificativă va fi, o să fie că după ce ani de zile s-a circulat "pe două benzi" ar fi practic imposibil să îi dezveți acum. Deci 2+1 mi se pare o variantă absolut decentă și care ar funcționa mulți ani cu investiție minimă...

M_Z

2+1 nu prea își mai are rostul după ce se termina A7.
Cine vrea viteza sus pe autostrada.
Pe dn2 separator pe mijloc, cu banda mediana conform standard de DEX (da e dex  și cu o banda pe sens) și acostament de 1.5m ca să nu fie spatiu de depășire curentă.
Obiceiurile proaste se dezvăța greu. E neapărat nevoie de separator median după atâția ani de circulat de-am... Aiurea.
După 3 ani de navetă săptămânala pe E85 cred ca știu ce spun.

dumbravaandrei

Cu atât mai mult își are rostul 2+1 după ce se deschide A7.
Până să se deschidă A7 trebuia un upgrade la 2x2 sau 2+2, dar cu A7 gata, clar trebuie 2+1
Mai scriu pe electromobilitate.com. Și pe blogul meu.

Ionut


xenotium2

Pai pe ce A7 sa se mearga daca nu e gata? Normal ca toata lumea merge pe E85, mai ales ca la Mizil se face dop. Inafara de partea cu parapetele lipsa pe 2+1 mi se pare ca abereaza.

In alta ordine de idei avem doua videoclipuri de la televiziunea locala din Ramnicu Sarat:

https://www.facebook.com/tvsatmediagroup/videos/1814389569394850 "Traficul pe drumul european 85 a scăzut considerabil, odată cu deschiderea tronsoanelor Autostrăzii Moldovei Buzău – Focșani și Mizil – Pietroasele."

https://www.facebook.com/tvsatmediagroup/videos/1140352180917889 "Traficul în Râmnicu Sărat, pe tronsonul DN2 E85, care traversează orașul, se desfășoară mult mai ușor, după deschiderea autostrăzii A7"

Si un comentariu cel putin interesant la ultimul videoclip postat : "restaurantul de la iesire era pustiu . Inainte nu aveai loc Acele vulcanizari , parcuri de masini !!! Vor falimenta toate .Investitii pierdute pe vecie . Vedem ceeace ne intereseaza pe unii dintre noi . Restul sunt daune colaterale de nedescris"


antadrian

Mie mi se par aproape identice cele două trasee, ca și lungime în km. De la nodul A0 cu DN2 (Afumați) și până la nodul A7 de la Spătaru sunt aproximativ 88 de km prin DN2 și tot aproximativ 88 de km prin A0/A3/A7 (când va fi gata A7 până la Buzău).

M_Z

Pentru cei mai în vârstă DN2 o sa fie următorul drum constanta-bucuresti - Dn3A/Dn3. Restaurante pustii, benzinării abandonate... Pentru cei mai tineri recomand sa își aducă aminte acțiunea din primul film Cars. Cam asta e soarta ce urmează să o aibă DN2 după deschiderea A7.

catalin35

Nu cred că e același lucru.
DN3 nu prea trece prin orașe mari, pe când DN2 trece prin mai multe reședințe de județ și orașe cu zeci/suta de mii de locuitori.
Traficul local dintre acestea va exista în continuare și nu va fi 0.

tom_sawyer

@M_Z transformarea DN2 în 2+1 alternativ (până la Bacău) este proiect finanțat prin PNRR, fapt confirmat de Șerbănescu de mai multe ori. Probabil nu l-au lansat pentru că sunt blocați banii din cauza lipsei reformelor (și mă tem că și-au asumat tacit pierderea lor).

M_Z

Să fie primit. Eu nu am spus sa nu se facă.
Doar că în contextul preluării majorității traficului de către A7 ar putea (și ar trebui dpmdv) să aplice o soluție mai rapidă și cât mai repede posibil. Neapărat cu separator pe mijloc până se debaraseaza lumea de obiceiurile proaste.

Stef

#15852
Încerc astăzi să continui cu dronathonul pe Bacău-Pașcani. La terasament s-a lucrat mult.

AdrianB1

#15853
Quote from: M_Z on Today at 12:34:27 AMPentru cei mai în vârstă DN2 o sa fie următorul drum constanta-bucuresti - Dn3A/Dn3. Restaurante pustii, benzinării abandonate...
Benzinariile o sa cam ramana, mai ales ca toate alea la care opresc de obicei pe Bucuresti-Falticeni sunt in orase - Buzau, Adjud, Focsani, Roman. Locuitorii o sa continue sa cumpere benzina, iar pana cand o sa fie benzinarii pe A7 tot o sa mai coboare lumea pentru un plin la nevoie. Asta s-ar putea sa mai dureze vreo 10 ani, chiar 20 daca le construieste Aktor  :lol:

Si benzina e mai scumpa pe autostrada. Nu ca in Austria, unde nu alimentez niciodata pe autostrada, ca merita sa ies 3 km pana la o statie decenta, dar daca mai vrei si ceva de mancare si o cafea, s-ar putea sa merite o iesire pentru beneficiul financiar.

M_Z

Ma refeream la benzinariile si popasurile care sunt in afara localitatilor. cele care servesc traficul de tranzit ce urmeaza sa se mute pe A7.

credeam ca e evident ca nu o sa aiba de suferit cele din interiorul oraselor...