Autostrada A7 Ploiești-Milișăuți

Started by Ionut, December 18, 2011, 09:02:16 AM

Previous topic - Next topic

3 Members and 24 Guests are viewing this topic.

ncb

AUTOSTRADA A7 Bacau - Pascani lot 2 | Noduri rutiere Roman -Gheraesti 29.01.2025


Raducu P Drum

slartibartfast

Quote from: danutzu_1069 on January 29, 2025, 07:46:36 AMO mare exceptie, pasajul de la Mizil care nu are montata NICIO grinda.
Si el zice ca in doua luni da drumul la trafic?

Se mai vorbește și despre deschiderea lotului 2 cu conexiune la lotul 1 tot prin bretelele nodului Mizil, practic cu ieșire și reintrare pe autostradă. Asta nu ar depinde de finalizarea pasajului de pe Mizil-Fulga, ci doar a celui de pe Mizil-Amaru (astă toamnă mai era în urmă și cel de pe Găgeni-Vintileanca, dar la o filmare din preajma Crăciunului apărea aproape terminat). Nu știm multe încă, dar e vorba de refacerea unor suduri la unul din segmente, deci e rezonabil să credem că suntem la 1-2 luni distanță de circulația pe el.

Să ieși de pe A7 ca să intri la loc pe A7 tot ar fi mai bine decât să ieși de pe A7 și să intri prin Mizil în DN1B.

ncb

Autostrada A7 Ploiești-Buzău Lot 1 | #Pizzarotti #Retter | Nod rutier cu DN1D | 2025.01.28


Construim Romania


dumbravaandrei

Bătaie de joc maximă cu acest nod. pentru câteva sute de litri de motorină economie, țin închis nodul. Nesimțire grosolană din partea euglenei care a acceptat rahatul ăsta.
Are constructorul acces mega facil și sigur cu utilajele în interiorul treflelor și a bretelelor, fără să fie nevoie să le țină închise.
Mai scriu pe electromobilitate.com. Și pe blogul meu.

danutzu_1069

#15829
@slartibartfast, uita-te pe harta si / sau pe filmari si deseneaza-mi ce ai scris.. ca mie imi da cu virgula. (la nodul Mizil, da?)


@dumbravaandrei, pe unde ar avea acces in interiorul buclelor, alea toate? Inca mai lucreaza acolo, si inca mai au de pus parapeti la bretele, sunt destule fara. Si nu cred ca ar fi placut sa se fatae unul cu un incarcator pe o bretea si masinile sa stea ... la paleta.

WebSrc

Superb. Astept si filmarea pe Lotul 2 Coni

pasadia

Si am trecut in octombrie pe acolo, dar nu am realizat asta - cine a avut ideea ca DN1D sa aiba 2 benzi pe sens pe toata lungimea acelui nod? Stiu ca suntem puted de bogati si ne permitem investitii inutile, dar pentru o asemenea solutie cred ca merita premiat cineva.
Pasaj peste autostrada cu 6 benzi. Pentru un DN pustiu...

M_Z

@pasadia rau nu e. la un nod trefla trebuie sa ai aceste minim 3 benzi. banda 1 e acces bretele/bucle, banda 2 e de impletire de fluxuri si banda 3 merge nestingherita inainte. ideal e sa fie si separata zona de impletire (sectiune de triere).
daca ar fi ceva de verificat e cum le-a dat in calcul necesitatea unui nod trefla daca traficul e asa mic. 
din sud nu vad sa fie cine stie ce legatura dar pe nord ar prelua traficul care vine de pe DN1A si pleaca pe DN1B spre Buzau. Poate volumul asta de trafic sa fi contat ma gandesc.


pasadia

Totusi... Pe alte DN-uri, cu trafic mai mare, trantim sensuri giratorii unul dupa altul si aici avem nevoie de 3 benzi ca sa impletim un trafic minor cu alt trafic minor?

Pe partea nordica, impletim traficul ce vine pe autostrada dinspre Bucuresti si doreste sa ajunga la est de Ploiesti cu practic inexistentul trafic ce ar veni dinspre Urziceni si ar dori sa o apuce pe A7 spre Bucuresti. Si facem impletirea asta pe 2 benzi pe distanta de peste jumatate de kilometru
Pe partea sudica impletim traficul de pe A7 venit de la Buzau si care doreste sa mearga spre Urziceni pe DN1D (adica zero) cu traficul care vine dinspre Albesti -Paleologu si doreste sa mearga spre Buzau. Volume mici de trafic care nu aveau nevoie de 2 benzi a cate 500-600 de metri lungime.

Am circulat prin noduri trefla din Germania. Volume mult mai mari de traficar fi meritat o asemenea solutie.

M_Z

nodul trefla e ok facut. vezi PD162 Sectiunea 3. ca nu era cazul de o trefla asta era si parerea mea.

doar parere ca nu stiu matricea din studiul de trafic ca sa spun clar daca e ok sau nu.

acum mai sunt si alte criterii (stiute doar de unii care nu vor sa le impartaseasca tuturor) dincolo de trafic pentru care se fac unele noduri sau se fac intr-o anume solutie. un exemplu bun il ai pe A4 la nodul cu DC89.

TibiV

Nu vreau sa ma contrazic (prea tare) cu voi, dar cred ca solutiile astea sunt "future-proof".

Discutam despre situatia actuala, dar peste 20-30 de ani s-ar putea schimba radical. Noi parcuri industriale (cu muncitori nepalezi/malaieziezi.... :lol: ) dar cred ca este absolut necesar sa dam sansa unor extinderi pe viitor...

Va fi foarte enervant la vremea aia sa inchizi autostrada pentru largirea unei supratraversari de DN/DJ....
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

pasadia

Mda, probabil urmeaza nodul asta si DN1D dublat la 2 benzi pe sens sa devina parte din centura de nord a Bucuresti-ului: Titu - Targoviste - Ploiesti - Urziceni - Lehliu. Si dupa aia sa vezi cum apare si centura de sud a Bucuresti-ului: Lehliu - Oltenita - Giurgiu - Ghimpati - Titu. O sa dam clasa alora din Egipt cu ring road-ul lor de 360km.

WebSrc

#15837
De ce Autostrada A7 leaga Moldova de Ploiesti? Si de ce traficul este in continuare pe DN2/E85?


Autolatest, buna observatie. A trebuit sa ne explice, cum arata, ca atunci cand cineva trage pe dreapta sau patrunde in contrasens, este posibil sa derapeze, sa se ajunga la nenorocire. Cam asa arata. Ce fel de tara am ajuns si ce legi se mai respecta?

carutasul

da, bun, deocamdată e încă traficul pe E85 din câteva motive. Și de la mine îmi dă acum E85 pentru că am A0 și apoi Dj100; ca să ies în A3 trebuie să termine UMB+chinezii loturile lor. Apoi, nu avem cele două porțiuni terminate, probabil când se va deschide lotul 2 timpul va fi mai mic pe A3/A7. Iar din București depinde de unde pleci. Așa că nu m-aș apuca să critic economia făcută prin folosirea A3 - momentan e un context care favorizează încă pentru o parte din șoferi E85 dar de exemplu tot ce e zona Pipera și adiacent la DN1 ajunge mai ușor la A3 și deci va prefera traseul ăsta. Cum vă ziceam, pentru mine A0 cum e acum înseamnă momentan că majoritatea destinațiilor din București sunt rutate pe A0 și deci implicit ajung mai repede la E85. Dar pe măsură ce se deschid și celelalte segmente echilibrul se schimbă... Până la deschiderea A0 pe mine waze mă ruta în majoritatea cazurilor tot prin A3...

WebSrc

#15839
^Se pare ca cam ai dreptate. Mai trebuie sa se apuce de pasajul peste autostrada ce leaga Fulga de Mizil, care lipseste.