Autostrada A7 Ploiești-Milișăuți

Started by Ionut, December 18, 2011, 09:02:16 AM

Previous topic - Next topic

3 Members and 22 Guests are viewing this topic.

Dan_R

Ca nespecialist, pun o intrebare celor mai avizati: ar avea sens deschiderea lotului 2 Coni-Trace odata ce rezolva sudurile si fac suprabetonarea pe pasajul de la 102H? Si sa mai devieze apoi prin bretele cand se apuca de nodul de la Fulga? Sau or sa o tarlogeasca pana va fi gata si pasajul asta, ceea ce cred ca implica cel putin inca vreo 2-3 luni.

Si, ca sa chibitez de pe margine, ma gandesc de ce nu mai tureaza motoarele cele 2 firme? Nu au fost platite "la zi" si astfel merg la relanti, e oare vorba sa nu se puna presiune pe Coni, firma oarecum de casa in zona...? Exista vreo informare legata de o extensie suplimentara acordata, ca au depasit deja cu vreo 3 luni pe cea initiala.

Ma mai uit pe Gmaps si mereu Mizilul pare cu rosu mai ales ca deversarea traficului se face pe stradute, e si Lidl acolo in centru, treceri pietoni etc.

survola

Nu prea sunt plătite la zi.

slartibartfast

^^
Dacă se poate circula pe DJ102H și DJ103R peste autostradă, nu văd de ce nu ar putea deschide circulația, păstrând doar restricția de circulație prin bretelele nodului la nodul de la Fulga. Nu sunt avizat despre planurile constructorilor și CNAIR, dar logic așa ar fi.

În rest, nu prea au ce să tureze, cam totul e gata, mai puțin podurile. Trebuie să se lămurească ce e cu sudurile acelea de care se tot scrie în presa locală, și să le vină n***ii odată componentele pentru podul de la Fulga. Când or avea ce suda, atunci sunt câteva motorașe pe care le pot tura, dar asta tot va fi un efort concentrat în cele câteva puncte.

danutzu_1069

Pentru a pune grinzile si a finaliza nodul Fulga / Mizil este necesar sa opreasca traficul. Nu ai cum sa deviezi pe bretele, ca astea sunt dupa pasaj. Cand o fi gata nodul anterior (Cioceni), abia atunci o sa poata lucra la nodul asta.


ovicor

Celor noi care intrebati de noutati: orice noutate cunoscuta apare pe forum, rugam nu mai intrebati, obligati atata lume sa citeasca ceva irelevant!

twinsen

Se pare ca avem podul Buzau filmat aproape zilnic  :)

Using Tapatalk

voicul

Cam pe nicaieri dupa Focsani. Mai mult pana departe. Vedem ce iese anul asta.

horatiu.cosma

Hai că e bine. Au dat drumul la mare parte din structuri. Dacă mai vine într-o lună și echipa mare de la râul Buzău, nu arată deloc rău lotul ăsta pentru final de 2025. Grinzi și tabliere aduse deja, terasamente avansate pe mulți km.

Stef

^O să reiau la început de martie probabil loturile astea, să vedem cum s-au mișcat.
Între timp, editam acum Focșani - Bacău Lot 2 (pe la 18:00 va fi live), cred că echipa de la Buzău va veni pe acest lot, e nevoie de ei la pasajele peste Trotuș și peste DN2 de la Domnești-Târg. Asta dacă vor să deschidă vara asta Nod Adjudu Vechi - Nod Pufești drept centura Adjud sau se merge pe varianta Nod Adjudu Vechi - descărcare provizorie în DC22.


Dragos05

#15791
Niste informatii referitoare la loturile 2 si 3 din Ploiesti -> Buzau


mike_us

Probabil că acesta este lotul cel mai avansat, chiar mai avansat decât lotul 1. Nu cred că progresul este doar la 36%; din nou, procentele nu reflectă realitatea.

Ash94

Am facut azi un drum Bucuresti-Buzau pe A3&A7, iar mai jos sunt cateva observatii despre lucrarile in curs de pe Pl-Bz:

- Lotul 1: Pizzarotti & Retter erau destul de bine mobilizati in diverse puncte ale lotului unde mai au lucrari de executat: realizau sferturi de con si/ sau diverse amenajari rampe la mai multe pasaje peste autostrada, lucrau la Nodul Rutier cu DN1D la C.I.C. si altele, plantau niste copaci inspre capatul lotului spre Mizil si betonau nistre structuri in afara autostrazii la un pod intre Nodul cu DN1D si Nodul Mizil (probabil la o amenajare a unui curs de apa) si

- Lotul 2: am numarat vreo 20-30 de oameni de la Coni/ Trace in Nodul de Mizil/ Fulga: amenajau rampele pasajului peste A, lucrau la rigolele pasajului inspre Fulga si plantau copaci in zona exterioara a Nodului inspre Baba Ana. In plus, parea ca au mai ajuns niste piese suplimentare ale tablierului (fata de cele zarite in ultima filmare a Nodului), dar nu cred ca sunt inca sosite toate cele necesare (nu mi-am dat seama foarte bine din masina).

horatiu.cosma

Stef, filmarea asta de pe Focșani - Bacău 2 a fost cu senzații tari. Asta a fost intenția ta, să ștergi praful de pe macarale și să faci acrobații printre firele de la linia de înaltă  :D ? Ai grijă de dronă, ar fi păcat să pice.

Cât despre lot, e luuuuung rău. Pe finalul filmării eram convins că urmează nodul Bacău Sud, când colo era abia Răcăciuni, mai sunt 20km până la Bacău. E mai avansat la poduri decât primul tronson (în special pe ocolirea Adjudului), însă la terasamente e semnificativ mai în spate, au o grămadă de kilometri unde trebuie să tureze motoarele la armata de basculante. Pe lotul ăsta podurile principale sunt la Adjud și sunt avansate, de la Adjud în sus sunt doar mărunțișuri, nu va fi problemă cu ele. În schimb, o să fie nevoie să repete isprava de anul trecut de pe Buzău - Focșani la mutat pământ. Ocolirea Adjud poate fi gata în vară fără probleme, în schimb restul până la Răcăciuni se duce târziu în toamnă.