Autostrada A7 Ploiești-Milișăuți

Started by Ionut, December 18, 2011, 09:02:16 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 6 Guests are viewing this topic.

Ionut

#15705
Quote from: Ionut on December 12, 2024, 04:22:00 PMSpre nodul Buzău Nord.





Zoom pe indicator. Limitare 120 km/h, sfârșit. Nodul Buzău Nord.

Deci fix cum ziceam, posibil să fie 120 pe toată centura Buzău. Nu știu proiectul de semnalizare dar e normală limitarea, 3 noduri în 15 km.

Ionut

O altă variantă ar fi limitarea 120 pe podul Buzău. La Buzău bate vântul mereu. Dar pe bune, mereu. Greu îmi aduc aminte sa fi mers acasă și să nu bată vântul, vară, iarnă, mereu.

Iar pe gârla aia, în câmp deschis, te zboară.  Vom trăi și vom vedea, dar oricare ar fi motivul, e justificată limitarea.

Dan_R

Legat de limite, am uitat sa intreb, poate am vazut eu gresit dar ieri revenind spre Bucuresti pe o bucata pe langa Focsani am vazut 2 semne cu limitare 110. M-a frapat ca la scurt timp erau indicatoarele cu sfarsit restrictii. Poate cineva a fost mai atent, parca nu tin minte sa aiba legatura cu locul celebrei trambuline - pe sensul spre Bucuresti o simti mai bine in amortizoare ca e rampa/in urcare...

pelan87

^
Da, cel putin una din limitele de 110 la care faci referire am retinut-o si eu, este exact in zona "Jitaru 2" (prietenii stiu de ce se numeste asa), adica la podurile peste Raul Milcov, peste un canal si peste DN 23A, legate intre ele de 2 superbe rambleuri foarte inalte.

Zona respectiva se poate vedea incepand cu minutul 5:50 din filmarea aceasta.

Pe filmare se vad si niste trambuline, chiar niste urme de anvelope la una dintre ele, probabil ceva mai pronuntata.

Oricum, limita nu are legatura cu trambulinele, pentru ca este o limita definitiva (nu provizorie, pe fundal galben) si tocmai am verificat in proiectul de semnalizare si, intr-adevar, apare si acolo limita de 110. Probabil curba cu raza ceva mai mica + combinatia de 3 poduri consecutive (iar pod in curba, iarna, poate fi problematic).

Captura din proiectul de semnalizare:





Powered by API/PUM imgur uploader

M_Z

Curba in plan are raza suficient de mare. Mai degrabă să fie impusă limita din motive de vizibilitate (raza mica de racordare in profil longitudinal)

26ld

Nurol era prezentă la pasajul mare peste CF, ceva mișcare se vedea de pe DN2B.

mirceaeliade

Nu mai tin bine minte, dar parca limitarea de 120 km/h care am vazut-o pe cocoasa era intr-adevar intr-o zona unde antiorbitoarele centrale erau montate pe partea gresita, unde reducea vizibilitatea de pe banda 2.  Interesant ca aleg sa monteze panouri in plus in loc sa monteze 'corect' antiorbitoarele, asa cum le dicteaza legistlatia.

Dragoș295

E groaznic drumul intre Mizil-Buzau, a devenit micul E 85, depasiri riscante, viteza mare, coloana de masini. De A3 nu mai zic, se urca pe tine pe banda 2.

voicul

O alta problema e ca sunt sleauri, nu mari, dardevine cam riscanta depasirea pe asa ceva. Mai bine nu.
Macar pe VO e disciplina si rare sunt depasirile, dar aici traseul e nou.

Geri

^ ; ^^ DN1B Ploiesesti - Albesti Paleologu - e 2+2 unde cu viteza legala, se poate tranzita cu toate trecerile de pietoni, grabitii care au loc si din cand in cand localnici cu nevoile lor.

DN1B Albesti Paleologu - Mizil - pana la intersectia/giratoriu cu DN2 langa Buzau. Pe acest drum mersul in coloana era o normalitate si inainte de descarcarea de la Mizil. Sleaurile si ele sunt ca la ele acasa. Macar acum, mai sunt asa emotii de raschetat masini pe burta. Le-au mai frezat si carpit chiar reasfaltat bucati din drumul asta.

Important e ca sa se deschida cat mai curand, cel putin pana intram in vara, si PL-Bz Lot 2- Mizil - Pietroasele. Pentru ca acest DN1B nu o sa mai fie practicabil din cauza sleaurilor care se adancesc foarte mult pe timp de vara si a gropilor care o sa apara. Acest drum se pare ca nu are terasament pentru traficul de pe el.

pelan87

Am facut cateva poze de pe DJ 102H, la pasajul nefinalizat peste lotul 2 din Ploiesti-Buzau. De jos nu par a fi diferente semnificative fata de ultima filmare dinainte de sarbatori, dar in zona erau in miscare cateva masini mici si mari (betoniere) de la Coni, dar si o masina de la Deme. Se pare ca se pregatesc sa inceapa activitatea de luni, daca nu cumva au inceput-o deja.

Pozele sunt facute azi (sambata) la ora 16:00.


















Powered by API/PUM imgur uploader

twinsen

Se pare ca sunt probleme la sudura podului..


,,Sudura e varză"

Problemele de pe acest lot sunt la podul peste A7 al drumului județean dintre Mizil și comuna Amaru.
,,Din cauza frigului și, mai ales, a vântului din decembrie, sudura la grinzile podului a ieșit neconformă. Mai pe românește e varză. Deocamdată nu se mai lucrează. Specialiștii analizează soluțiile de remediere a sudurilor. Până când nu vine dispoziția de remediere nu se mai face nimic la pod", i-a spus reporterului un inginer de pe șantier.


https://www.buzoienii.ro/cand-se-va-deschide-si-lotul-mizil-buzau/

Using Tapatalk

GAC

Daca au facut varza sudura sa plateasca si penalitati de intarziere.
Intrebarea este daca sunt doar probleme punctuale sau e varza in majoritatea cordoanelor de sudura?

JohannDB

     """""....  daca sunt doar probleme punctuale sau e varza in majoritatea cordoanelor de sudura? """""
     Eiii, cum "se zice": "pe ici pe colo, ... prin punctele esențiale"..... Și e deajuns..!!

zone_rider

Am intrebat CNAIR cand vine tablierul de la Mizil. Raspuns: nici noi nu stim.