Autostrada A7 Ploiești-Milișăuți

Started by Ionut, December 18, 2011, 09:02:16 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 7 Guests are viewing this topic.

Ionut

Parcă și în 2024 tot după 15 ianuarie au revenit.

Stef

Din păcate avem parte de un shift meteo care încurcă cumva. Vremea e excelentă cam în toată țara, acum, pe A7 clar valori pozitive cam peste tot. Însă fix când se vor întoarce, începând cu 15-20 ianuarie urmează perioada de ger, poate chiar și precipitații.

Earthchild

Acum vreți ierni mediteraneene. Se poate lucra la structuri.

horatiu.cosma

De 10 ani de când urmăresc subiectul, UMB nu a revenit pe șantiere mai devreme de 20-22 ianuarie. În 2015 s-a întors pe Gilău - Nadaselu pe final de februarie. Oricum, e amuzant să vezi aceleași discuții în fiecare decembrie-ianuarie. "Când se întoarce UMB? Sigur se întoarce pe 2 ianuarie. Sigur lucrează subcontractorii și de Crăciun și de Revelion". Ar trebui deschisă și aici o bursă a pariurilor  :D . Lăsați oamenii să se odihnească, că merită din plin.

Dan_R

Cu totii ne-am dori poate niste roboti care sa presteze 24/7, mai ales ca acum cumva s-a prins gustul (adica s-a vazut ca se poate si la noi) inaugurarilor de tronsoane de zeci de km.
@bogdan4ice : fix aceleasi impresii le-am avut si eu la drumul de intors de ieri dupa-masa. Cu exceptia accidentului de la Fulga, oai am fost inaintea lui, ori dupa. Cand am trecut bariera la Mizil arata Waze multa politie si real nu era nimeni. Pe de alta parte, la podul de la Buzau nu era nimeni sa ii opreasca pe aia care fortau pe "prima bada" si se bagau in fata, era un echipaj mai incolo si se scobeau in nas cum s-ar zice.

Ca sa revin la subiectul cu reintoarcea la munca, tocmai pentru ca DN1B a devenit mult prea neincapator, intrbarea ar fi in primul rand: Cand se intorc Coni/Trace la munca, ca presimt ca vom astepta mult si bine. Lotul lor, chiar in lipsa Nurol, va creste mult siguranta, ca raman doar vreo 5 km de la giratoriul de Merei pana la DN2. Sunt curios daca cumva nefortarea pentru deschidere are si ceva conotatii financiare, adica facturi neplatite - cda din ultima filmare pare ca daca se dorea ar putea sa elimine suportii provizorii de la grinzile metalice cat mai curand si sa ramana doar cu ocoliri/restrictii la partea de la Fulga, cand vor sosi grinzile...

mirceaeliade

Cred ca traseul A3+A7 vs DN2 pe Buc-BZ e ca si comparatia A3 vs DN1 pt Buc-VPh.  Pe autostrada e mai lung si probabil si consumul de benzina va fi tehnic mai mare, dar pentru soferii care prefera sa fie relaxati, departe de pietoni si depasiri dubioase, varianta de A va fi cea strict preferata atata timp cat nu apar blocaje.

danutzu_1069

S-ar putea sa nu fi chiar relaxat pe autostrada...
Nu mai este ce a fost odata..

A3 s-a umplut de schumacheri...

Dan_R

Poate am eu noroc, dar nici ieri la intors nu am simtit ca nu sunt relaxat pe A7 sau A3. Deocamdata. Dar la cele 3 drumuri dus intors facute de pe 21 dec, de fiecare data nici nu am mai piscat frana sau acceleratia. OK, pilotul automat frana la nevoie, insa e mult mai relaxant, chiar si cu raisari, ca ai loc (benzi) unde sa te repliezi in siguranta, nu vine niciun TIR din fata pe banda ta cu flashuri sa te dai la o parte. Trafic mare, poti sta pe banda 1 pana la destinatie cum s-ar zice, fara stres (prea mare).

Nu e scopul topicului sa povestesc cum mergeau unii pe DN2 dupa Focsani pe 31 dec, in conditii de noapte si ceata densa....

Eu sunt unul care merge in general la limita maxima permisa de lege deci in sate nu depasesc 62 pe bord. De cand cu A7 am redus timpul pana la Bacau cu cca 30 min, daca nu si mai mult, ca doar ieri am prins mai aglomerat.

Spadan

Ieri am facut Buzau-Bucuresti (zona Pallady), iar impresiile sunt urmatoarele:
- Waze m-a rutat din prima pe Mizil-Dumbrava, dar am mers pe DN2 prin Urziceni. Pana la rondul de la Spataru, imi tot zicea sa ma intorc si sa o iau pe ruta recomandata prin A7;
- traseul pe DN2 pana in zona Sindrilita super liber. De obicei, ultima zi de vacanta aducea ceva aglomerari (in special pe la 2+1 Movilita-Sinesti), dar acum nu a fost cazul, dovada ca bucurestenii din nord/vest/centru prefera acum A7. Tiruri aproape deloc, dar e posibil si datorita interdictiei de circulatie in sarbatorile legale.

PS: Nurol lucra de Sf Ion la nodul A7-DN2.  :)


voicul

Ceva miscare s-ar putea sa se vada mai repede de la partea de foreze (contractori externi), dar betonul in face UMB, deci ... ramane sa vedem de saptamani viitoare daca misca ceva pe santierele lor.

mirceaeliade

de ce sunt indicatoare de maxim 120 km/h pe cocoasa Focsani?

TibiV

Poate pentru ca este foarte "cocosata"?!....
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

TibiV

Quote from: Spadan on January 08, 2025, 06:00:53 PMPS: Nurol lucra de Sf Ion la nodul A7-DN2.  :)

Pai ce treaba au turcii cu Sf.Ion?!?!....
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

Ionut

#15703
Limita de 120 km/h pe cocoașă nu cred că are legătură cu... cocoașa. Probabil că e vorba de o limitare în zona urbană. Și pe A1 Centura Arad e limitare parcă la 120. La fel A3 în București între oraș și DNCB, limitările aici sunt chiar mai severe.

Posibil să avem limitare și pe centura Buzău între cele 3 noduri buzoiene ale A7. La podul peste Buzău îmi aduc aminte că am văzut indicator în decembrie.

Skynick