Autostrada A7 Ploiești-Milișăuți

Started by Ionut, December 18, 2011, 09:02:16 AM

Previous topic - Next topic

4 Members and 18 Guests are viewing this topic.

dr4qul4

#15675
@aaxel03 nici o bucata din A7 nu a fost sacrificata, ci doar unele loturi prioritizate ca sa fie gata anul asta. Restul vor fi gata in urmatoarele 20 de luni.
in schimb, UMB a sacrificat orice alt santier: DX12, DX4, A3, A1, A8, Centura Galati si Podul de la Cosmesti. Abia pe final de an au inceput sa asigure resurse decente si pentru unele dintre acestea. Cu o mobilizare decenta (mai mica decat am vazut pe Buzau-Focsani), primele 3 puteau fi gata anul trecut.
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

HaiHai

#15676
Stadiul financiar A7 - UMB la 30.11.2024





Powered by API/PUM imgur uploader

Conform tabelului postat de @dr4qul4 stadiul fizic este de 52%. Conform tabelului de mai sus stadiul financiar este de
23%. Asta inseamna ca UMB a gasit finantare pentru 52-23=29% din lucrari, adica 5326 milioane lei. Practic, UMB a investit mai multi bani decat guvernul in A7, peste 1 miliard EUR.
Impresionant! Cred ca devin fan UMB  :lol:

Ionut

@Dan_R
Calitatea îndoielnică se vede pe DX12 T3, pe A0N2, chiar și pe A7. Vom vedea cum rezistă A7 în 2025+.

Să știți că anul ăsta eu nu mai tolerez derapaje legate de UMB sau orice alt subiect. A fost suficient 2024.

GIV

@Dan_R tu ai circulat pe loturile deschise de umb? dar pe alte loturi sa poti compara?

Dan_R

Tocmai ce am postat zilele trecute impresii bune si rele legate de A7. Am mers de 3 ori pe tronsoanele UMB si de 2 ori pe cel al Pizza.
Am mers de multe ori si pe A0N2 ca pe acolo ies spre A3.
Si nu am masina cu perne de aer insa nu pot zice ca sunt proaste aceste tronsoane.

@Ionut: calitate indoielnica in constructii nu inseamna o mica denivelare, cred ca stiti la ce ma refer. Stiu ca sunt nou insa cred ca forumul asta trebuie sa aiba o calitate mai mare a conversatiilor si simcer am considerat afirmatia respectiva ca fiind fara un fundament serios - de aia am si intrebat.

dr4qul4

limitarile de viteza de pe DX12 T3 unde se incadreaza?
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

rocklee

#15681
va plangeti de calitatea  loturile umb....de parca nu ati circulat niciodata pe lotul (imbecilo) impregilio de pe orastie sibiu ..... pe acel lot parca  te dai cu barca de cand sa  dat in folosinta ....acum 8anii .....
acolo incompetenta ...si prost realizat ...daca faci de doua sau trei ori deva sibiu ....si folosesti banda 1 ....ar cam trebui sa mergi cu masina la verificare ... >:(  8)

Dan_R

Limitarile de viteza de pe Dx12 se incadreaza unde se incadreaza si alte limitari de pe autostrazi grecesti, unguresti etc.
Legat de "calorifer" - eu nu am simtit nici pe A0S - am mers de 2 ori, desi lumea s-a plans ca si acolo e la fel, iar turcii au mosmondit mult mai mult timp...
Dar din partea mea spun stop, nu vreau sa se creada ca sunt un ultras nou venit...

raulbogdan23

@rocklee Daca pe lotul Impregilio te simteai ca pe barca de la inceput (eu tin minte ca imediat dupa deschidere am fost pe acolo si era decent si nu erai ca pe barca - 140km/h pe pilot automat) si in 8 ani arata mai rau, asta nu inseamna ca daca pe loturile UMB s-a facut rabat de calitate si e prost acum in 8 ani o sa fie si mai rau (asta daca pe garantie nu repara problemele)? O simpla analogie.

Nu ar trebui acceptate aceste mici derapaje in calitatea lucrarilor, ulterior tot noi, cetateanul de rand, platim pentru ele.

@Dan_R daca cel care iti construieste o casa iti tranteste un perete care are diferente de 5-10 cm intre partea de jos si de sus nu se cheama tot deficiente de constructie sau daca placa are o burta? Se pot corecta daca vrei dar costa. Se pot gasi si exemple mai bune.

Earthchild

#15684
AlinC ar putea să scrie despre calitatea loturilor de autostradă si de DX pe care a circulat, dar nu știu dacă are cont aici.

Eu am văzut pe propria-mi piele zilele trecute ce beneficii privind siguranța și viteza de circulație aduc loturile de autostradă, când a trebuit să ajungem din București în Viena (am plecat la 5 seara și am oprit peste noapte la Paprika). Am făcut 190 de km pe A1 de la Boița la Coșevița în aproape jumătate din timpul necesar pentru cei 140 km de la Pitești la Boița pe Dealul Negru și valea Oltului. După Margina, parfum. Chiar dacă a fost ceață groasă de la Pecica la Szeged pe valea Mureșului, tot s-a putut merge în siguranță cu o viteză care ar fi fost sinucigașă pe un DN. Chiar și bătrâna A1 București-Pitești și lotul cu probleme de "planeitate" de la Săliște la Cunța și-au dovedit cu prisosință superioritatea față de un drum național clasic, oricât de modernizat și bine marcat ar fi el.

voicul

Am facut in 2017 un drum pana la mare la ora 22 sau 23.
Nu ma bagam daca nu era autostrada. M-au depasit 2 si in rest pilot automat si 0 stres.

Am venit pe A7 la final de an si cumva am ales sa plec mai tarziu, pentru ca stiam ca de la Focsani cam am A si merg altfel noaptea pe A.

Acum problema noua de la A astea, dar-ar boala in ele: cica la viteza mare se aude in masina prea tare!
Na belea - tre sa schimb masina acum!  :lol:

bogdan4ice

Zilele trecute am folosit portiunile noi de autostrada de pe A7 ca si impresii:
-calitatea pe PL-BZ lot1 si BZ-FC mi s-au parut similare undeva 7-8/10.
-pe centrura FC este o trambulina care cu siguranta va trebui remediata pe garantie cat de curand
-iesirea de pe centura BZ de cand s-a facut 2+1 pe DN2 o mare mizerie pe directia BZ-B cred ca era mai indicat sa se fi facut invers 2 benzi spre B si una spre BZ pana la podul peste centura. Data viitoare sigur nu voi mai merge pe aici daca nu va fi gata A7 voi ocoli Bz prin est, as fi redus timpul cu aprox 20 de minute dar nu mi am ascultat instinctul ... luat dupa waze.
-DN1B a devenit un DN2 dar mult mai periculos pe bucata Hanul lui Tinta - Mizil. Sa speram ca vor deschide in primavara Coni + Nurol pana la DN 2 si vom scapa de aceasta bucata odiosa cu trafic foarte ridicat in care cei care doresc sa mearga cu 100+ fac depasiri la limita si ii pun si pe ceilati participanti in situatii periculoasa.
-Mizil am trecut rapid dar surpriza DJ100C la iesire din Mizil accident banuiesc destul de grav deoarece s-a inchis circulatia pana la Dj149 iar traficul era deviat pe DJ100D un drum bombardat
-de asemenea traficul pe A3 era considerabil crescut cu siguranta si din cauza fluxului generat de A7
-ruta mea via A7 vs DN2 a crescut cu aprox 20Km iar timpul s-a redus cu aproximativ cu 20 de minute
-cand se va finaliza si lotul 2 PL-BZ vom avea un impact de cel putin 20 de minute vs timpul actual.

Sa speram ca lucrarile vor continua cel putin ca pana acum si vom ajunge la final de 2025 cu A7 pana la BC si in 2026 pana la Pascani.

Moldovean

Din ce am auzit de la un angajat, UMB vor reveni la muncă abia pe 20 ianuarie.

bogdan4ice

Cu sau fara o saptamana ii asteapta un an plin de provocari in care au de livrat serios.

Una peste alta e o vacanta pe care o merita din plin.

dr4qul4

probabil au foarte multe ore suplimentare adunate si trebuie sa le compenseze. Ce sa-i faci, asta e legislatia muncii. In domeniul contructiilor se practica concediul pe timpul iernii. Mai bine ca isi iau liber acum (si in plus), astfel ca vor putea sa lucreze extra cand vremea o va permite.
Important e sa traga tare cand revin pe santier.
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist