Autostrada A7 Ploiești-Milișăuți

Started by Ionut, December 18, 2011, 09:02:16 AM

Previous topic - Next topic

2 Members and 22 Guests are viewing this topic.

Ionut

Legătura DN2-DN2D este pe lotul 4 Buzău-Focșani, nicidecum pe lotul 1 Fc-Bc. Harta CESTRIN are multe erori.

Zanucelbun

Deci conform termenelor in 9 luni trebuie sa finalizeze 5 loturi care sunt intre 27% si 36% + podul de la Buzau.

Pare SF. Presupun ca vor muta din utilaje si angajatii care au fost pe Craiova Pitesti pe A7.

Eu sunt increzator ca se vor misca bine si in 2025, ca si in 2024. Cu siguranta vor depasi termenele, dar progrese bune se vor face si vom scapa macar de trecut prin Adjud pana la sfarsitul anului.

Dan_R

Eu cred ca asa cum am avut tabele excel care aratau in prima parte a lui 2024 imposibilitatea darii in circulatie a mai mult de un tronson din Bz-F, apoi chiar in toamna, in mod similar, nefinalizarea lotului 3, tot la fel se va intampla si anul acesta...
Si ca sa pun o intrebare mai tehnica, exista vreun standard care reglementeaza forma parapetilor? Acum cateva luni am citit mesaje referitoare la forma imbinarii dintre parapetul metalic si NJ pe loturile UMB, diferita fata de solutia adoptata pe loturile Pizza.
Doar ca aceeasi solutie cu parapetul metalic terminat in forma de semicerc in fata NJ am vazut-o si pe A3, autostrada finalizata acum multi ani.

Plus, ma gandesc ca solutia Pizza, cu capatul parapetului prins mecanic de prima structura NJ inseamna ca o eventuala desfacere a NJ pentru devieri, acolo trebuie regandit tot sistemul.

Exista deci vreo reglementare sau "e la liber" si fiecare constructor face cum vrea? 

Moldovean

Relocarea LEA a fost deja făcută pe drumul de legătură DN2-DN2D. Montarea noilor stâlpi de electricitate e finalizată, iar pilele lipsă de la pasajul peste CF erau deja ridicate. Pentru mai multe informații despre acest drum există o pagină de Facebook numită "Drum Expres Focșani-Brăila-Constanța", iar administratorul paginii pune des poze de pe acest drum și presează pentru finalizarea lui.

hermes

Cred ca pronosticul asta rezervat nu tine cont de faptul ca in 2024 UMB a lucrat PE TOATE loturile din A7, iar resursa umana si logistica dupa darea in folosinta a tronsonului Buzau-Focsani va fi redirectionata catre nord de Focsani. Asadar, celor care DEJA lucrau acolo, li se adauga si cei care au lucrat preponderent pe Bz-Fcs.
Singura chestiune la care sunt de acord ca vor trebui sa creasca productivitatea este legata de structuri, cred ca Horatiu spunea ceva ca sunt in total vreo 15-16 km de poduri/pasaje pe Fcs-Pascani, de 3 ori mai mult decat au fost pe Bz-Fcs.
Faptul ca vor lucra si la A8 pe Motca-Leghin nu ii va afecta considerabil, acolo lucrarile vor fi diferite in prima parte fata de ceea ce este de facut pe A7.

Asadar as zice ca anul asta avem sanse bune sa avem date in folosinta cel putin 4 loturi din cele 6 dintre Focsani si Pascani, dar si un 40% minim pe lotul A8 - Motca-Leghin. Astfel incat in 2026 pana la jumatate sa fie gata totul in termenul PNRR.

Quote from: dr4qul4 on January 01, 2025, 09:52:11 PMsfarsit de 2024



Powered by API/PUM imgur uploader

vs sfarsit de 2023



Powered by API/PUM imgur uploader

Greu de crezut ca UMB va putea finaliza mai mult de 2 loturi anul acesta si in acelasi timp sa progreseze serios si pe alte santiere.
Pe de alta parte, daca isi vor pastra fortele pe A7 si pastreaza avansul de 39% / an, ar putea fi aproape gata pana la Pascani, fara turbion si fara cateva noduri intermediare.
The only time Success comes before Work is in the dictionary.

RazesIesean

^ de 3x mai multi km de structuri decat pe BZ-FC si aici nu ai inclus A1, A3 (doar un pic la structuri, restul mecanizat - e o gura e oxigen), GL-BR, A8, Dex12 (supratraversarea A1) si marele pod de pe A0.

UMB-ul face partea mecanizata repede (calitate indoienlnica) dar la structuri oricat ai optimiza, tot e manual din nefericire.

Sa speram ca nu se inneaca la mal, ca avand o portie mare din placinta poate afecta serios piata constructiilor de autostrazi.
~~~~~~
Ramasag de 500 lei in contul API ca nu se va scoate la licitatie pe A8 nimic, in 2024, in afara de capatul vestic care va fi semnat in Q3 2024.
~~~~~~

voicul

Orice e posibil, dar numai inecat nu vad UMB-ul.
Dar daca se ineaca, cred ca va fi preluata de o firma din afara (prea are contracte multe sa pierzi asa oportunitate).

GIV


Ionut


Dragoș295

Din pacate a crescut numarul accidentelor intre Buzau si Mizil  :(

hefaistos

^^ E bine, pentru ca s-a împărțit traficul și a crescut fluiditatea. Fata de "inainte" cred ca se castiga minim 20 25 de minute Perfect va fi la toamna, când se va deschide și lotul Nurol.
^ Aia cu accidentele... probabil ca s-au "mutat" odată cu traficul.
Pariu 500 lei: Pana la 31 decembrie 2024, se va deschide A7 intre Buzau Nord si Focsani Nord. data de initiere a pariului 2 octombrie 2023
Pariu 200 euro, daca pana la 31 decembrie 2029 nu se deschide sectiunea cu tuneluri de pe A1 de la Holdea.

Skynick

Eu pe 1 ian am primit o estimare de 01:20 minute - Pipera - Buzau pe autostrada cu Waze.

aaxel03

Bun tabelul comparativ 2024 vs 2023, contrazice teoria ca au facut pe Buzau-Focsani neglijand celelalte santiere, deci s-a lucrat si la celelate loturi, nu doar pe Buzau-Focsani. De ex, lotul 2 Focsani-Bacau a crescut de la 4% la 36%. QED

TibiV

@Skynick

Din Pipera este normal sa-ti arate o durata mai mica.

Ionut a ales "Bucuresti-Buzau", iar daca alegi Bucuresti la modul general atunci GM calculeaza timpul si distanta de la km 0, adica de la Piata Sf.Gheorghe.
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

Dan_R

@RazesIesean : pe ce considerente de ordin tehnic va bazati afirmatia
QuoteUMB-ul face partea mecanizata repede (calitate indoienlnica)
?

Aveti ceva informatii, studii sau analize in acest sens sau doar fiind in spatele tastaturii, putem scrie orice?