Autostrada A7 Ploiești-Milișăuți

Started by Ionut, December 18, 2011, 09:02:16 AM

Previous topic - Next topic

7 Members and 26 Guests are viewing this topic.

Moldovean

Salutare tuturor!

Astăzi am făcut un drum spre București și cu această ocazie am testat noile bucăți din A7 deschise. Nu voi vorbi despre calitate, s-a tot vorbit aici pe forum, ci despre timpii de parcurs comparativ cu E85.

Pentru context, am pornit dintr-o comună din zona "metropolitană" a Focșaniului și m-am oprit în Pipera în apropiere de Calea Floreasca.

Total distanță: 224 km
Timp parcurs: 2h 27 minute (+ 7 minute pauză)
147 km de autostradă
77 km de DN/DJ

Față de vechiul drum pe E85, distanța a fost mai lungă cu 25 km, dar timpul parcurs a fost mai scurt cu aproximativ 20-30 minute.

Da, a fost liber. În aceleași condiții de trafic făceam pe vechiul drum în jur de 3 ore sau 3 ore 5 min cu o excepție când am făcut 2 h 50 minute. În condiții de aglomerație făceam și 3.5 spre 4 ore.

Pe bucăți am avut așa:
- comuna —> intrare autostradă Focșani Nord: 18 km (18 minute)
- ⁠Focșani Nord —> Buzău Nord: 77 km (38 minute)
- ⁠Buzău Nord —> intrare autostradă Mizil: 55 km (50 minute)
- ⁠autostradă Mizil —> capăt A3 București (șoseaua Petricani): 70 km (32 minute)
- ⁠rest București: 3 km (aproximativ 6 minute)

Concluzia: Da, deși e mai lungă, cu A7 câștigi timp, dar mai ales siguranță.

Aștept și loturile 2 și 3 din Ploiești - Buzău și atunci mă aștept ca timpul de parcurgere a acestui traseu să scadă sub 2 ore.

Toate cele bune în noul an!

AdrianB1

Din descriere ai doar 2 zone unde poti sa mai reduci: A7 la Mizil - Buzau si de la Focsani nord la comuna respectiva. La primul tronson poti castiga 25 de minute, asta nu te duce sub 2 ore. Daca comuna misterioasa e foarte aproape de nodul Tisita mai poti castiga acolo 5 minute, altfel ramai la peste 2 ore.

Pe drumul pe care merg eu de obicei pe DN2 Google Maps imi spune acum: 7 ore 35 minute, fara trafic 7 ore si 7 minute, distanta totala 571 km. Cu aproximativ 160 km de autostrada, ca intra si centura Bacau in drumul respectiv. Da, autostrada asta incetul cu incetul face drumurile lungi mai suportabile, dar mai sunt ani de zile pana cand o sa fac doar 6 ore pe 571 km.

AdrianB1


Moldovean

^ nu știu ce arată Waze, eu am măsurat pe odometrul mașinii. În momentul când am intrat pe A7 lot 1 aveam 151 km parcurși (nu am contorizat și breteaua) și când am ajuns la capătul A3 la semaforul de pe Șoseaua Petricani aveam 221 km pe odometru. Deci am făcut 70 km continuu pe A7 + A3.

voicul

Am fost pe A7.
Pe lotul 1 - totul ok, dar iesirea in Mizil - probleme la trecerea cu calea ferata + facut la dreapta (am stat 10 minute). La intoarcere, noaptea, nu a mai fost problema.

Pe Bz - Focsani - bun, dar cu ceva trambuline si niste valuri (wtf) la un moment dat.
Pare ca o sa fie niste lucrari in garantie, dar fata de DN2 ... lux si parfum.

Bonzo Madrid

#15650
Am mers si eu pe bucata dintre Mizil si Bucuresti. Sper sa uneasca cat mai repede loturile pana la Buzau, pentru ca intrarea aia pe la Mizil e o aberatie. Inca un lucru care mi se pare "de mantuiala" este ca au taiat localitatile inca neconectate la autostrada cu banda neagra pe fond verde, foarte putin vizibila.

Intrarea de pe A7 pe A3 era un pic cam scurta, adica sagetile de schimbare a benzii si incadrare pe A3 apar prea din scurt, dar poate doar mi s-a parut.

hefaistos

Într-adevăr, pe A7-A3, sensul spre București, reducerea de la 4 benzi la 2 e din scurt.
Pariu 500 lei: Pana la 31 decembrie 2024, se va deschide A7 intre Buzau Nord si Focsani Nord. data de initiere a pariului 2 octombrie 2023
Pariu 200 euro, daca pana la 31 decembrie 2029 nu se deschide sectiunea cu tuneluri de pe A1 de la Holdea.

ovicor

Mai ales c-ar urma sa se continue cu 3 benzi spre Bucuresti, niste benzi mai lungi de incadrare ar fi fost incorporate ulterior.

panzer

Am facut un drum pana la Buzau la parinti. M-am dus pe A3-A7, dar de intors m-am intors pe DN2. Parfum si ala liber.

Sper sa aiba cap sa deschida pana la Spataru (cu un pic din lotul Norol) in Dn2. Altfel ce se intampla acum la Mizil se va intampla la Costesti. DJ-ul ala nu are cum sa descarce o autostrada.

Dan_R

@panzer DJ-ul ala cred ca poate descarca mai bine decat strada din Mizil, cu viraje din scurt si treceri pietoni.
Eu sper sa aiba minte sa deschida cat mai repede L2 nu sa astepte grinzile de la Fulga sau si mai rau, pana termina Nurol bucata pana in Dn2.
Ca va fi rau de cei din Mizil odata ce traficul comercial o sa inceapa sa foloseasca A3-A7 si din ce in ce mai multe turisme vor folosi varianta asta.

Personal am ajuns din nou la Bacau si desi a fost ceata de pe la Ramnic, am ajuns MULT mai odihnit si relaxat , fiind doar vreo 100 si ceva de km de dn-uri, s-a redus semnificativ "stresul"..

dr4qul4

#15655
sfarsit de 2024



Powered by API/PUM imgur uploader

vs sfarsit de 2023



Powered by API/PUM imgur uploader

Greu de crezut ca UMB va putea finaliza mai mult de 2 loturi anul acesta si in acelasi timp sa progreseze serios si pe alte santiere.
Pe de alta parte, daca isi vor pastra fortele pe A7 si pastreaza avansul de 39% / an, ar putea fi aproape gata pana la Pascani, fara turbion si fara cateva noduri intermediare.
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

voicul

Dupa mine tot ce se poate finaliza (daca se va finaliza) este pana la Bacau. Zic ca sunt sanse de 3 loturi.
Ce e cert: simplu nu va fi.

dr4qul4

O sa fie greu de finalizat lotul FB3. E abia la 20% si vor fi necesare restrictii de circulatie la conexiunea cu centura.
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

dumbravaandrei

@dr4qul4  Buzau-Focsani lotul 4, la 98%? sigur nu e typo? Legatura DN2-DN2D este departe de a fi peste 60% si cu siguranta acel obiectiv are 7-8% in ponderea contractului.
Poate cineva cu drona mai apuca o filmare si acolo, ca ultima e de acum o luna. Pe drumul de legatura la DN2D, printre lucrari ramase de executat, mai aveam:
- finalizare pasaj CF (mai au de adus tablierele pentru deschiderile lungi, de terminat suprabetonarea chiar deasupra cf)
- intersectie cu DN2D
- finalizare relocare LEA (pe la mijlocul lui noiembrie abia au adus stalpii in santier)
- uzura ~4km
- parapeti
- marcaje

Am dubii ca asta e sub 3-4% din contract, avand in vedere ca mai au si alte chestii de terminat pe langa corpul autostrazii.
Mai scriu pe electromobilitate.com. Și pe blogul meu.

dr4qul4

asa zice Cestrin...stim cu totii cum sunt cifrele astea, mai ales cand nu avem consultanta independenta.

Dar eu cred ca drumul de legatura e pe lotul urmator, Focsani-Bacau 1! Cel putin asa e pus capatul de lot pe harta Cestrin
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist