Autostrada A7 Ploiești-Milișăuți

Started by Ionut, December 18, 2011, 09:02:16 AM

Previous topic - Next topic

4 Members and 19 Guests are viewing this topic.

dr4qul4

vor primii extensii. daca nu au primit deja. Sa vedem cat de mari.
Au sanse sa deschida pana la 1.07.2026 pana la Pascani, dar nu si sa termine. Vor mai avea destul de lucru la spatiile de servicii.
La Braila -Galati au avut OIL in 10.01.2022 si lucrarile erau pe 24 de luni. Se fac 36 in 2 saptamani si mai au destul
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

TibiV

Quote from: TibiV on December 28, 2024, 09:20:21 PMEu incerc sa aflu exact: data atribuire, data semnare contract, data OIL, data contractuala de finalizare a lucrarilor...
Eu exact asta incerc sa ma lamuresc: care este data contractuala de finalizare a lucrarilor, pornind de la OIL. Adica care ar fi ordinea contractuala vs. ordinea logica de deschidere pentru trafic / punere in functiune...
Adica daca (contractual) un lot "muzeu" ar trebui pus in functiune cu 6 luni mai devreme decat urmatorul lot ("legat" de A7 functional), nu ar fi logic sa se faca o "rocada" intre aceste termene? Adica sa dea in folosinta un lot (conectat la A7 existent) in avans, acceptand o intarziere similara pe lotul urmator?

De finalizare propriu-zisa inca nu putem vorbi pe nici un tronson/lot din A7. Punere in functiune - DA. Receptionarea in totalitate a lucrarilor - BA....
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

MihaiD

Și eu sunt pentru varianta ta. Cu excepția ocolitoarei Adjud, sper ca ordinea dării în trafic să fie de la Focșani Nord în cascadă. Tot ce e la nord de Focșani e oricum mult, mult mai avansat decât cum era acum un an Buzău Focșani. Aș fi curios când revin la muncă, dacă revin în 15 ianuarie (adică repede) ar fi un semnal.

horatiu.cosma

#15633
Cred că e o pistă greșită încercarea de a citi în termenele contractuale. Istoria ultimilor ani a demonstrat că ordinea și ritmul de finalizare a proiectelor tine de calculul intern al constructorului și mai puțin de termenele contractuale.

Eu aș încerca să fac o estimare pornind de la ce capacitate au ei, că ne-au demonstrat că lucrează cu accelerația apăsată atât cât le permite organizarea internă. Au externalizat prea puțin ca să conteze semnificativ ajutoarele externe.

E clar după acest an că pot face 100km de autostradă la câmpie pe an, la nivel de mutat pământ, asfalt, parapete cu vreo 4-5km de poduri incluse.

Următoarea bornă importantă pe care vor fi nevoiți să o atingă ca să mențină ritmul de kilometri inaugurați e la poduri. Buzău - Focșani și Craiova - Pitești 4 au avut în total poduri de 5km (echivalent autostradă) și nu au reușit să le termine. Focșani - Bacău are 10km de poduri, Bacău - Pașcani aproape 6km. Și o să le mai mănânce ceva resurse finalizarea podului peste Buzău, Crapi4, A0 Nord, A3, Brăila - Galați, Deva.

Va fi cu adevărat o performanță notabilă să dubleze viteza la poduri in 2025. La terasamente au reușit în 2024 cu introducerea schimbului de noapte pe aceleași utilaje și angajarea de șoferi, dar la poduri nu prea se poate lucra noaptea. Să vedem unde o să găsească fierari in plus. Aduc extracomunitari, subcontractează din poduri, angajează agresiv de la concurență?

Dar să fim optimiști și să presupunem că va apărea această extra capacitate în 2025. Și să mai presupunem că vor fi bani în buget pentru proiecte, ca să poată fi plătiți. Pe ce se vor concentra în anul ce vine?

Experiența din ultimii ani ne arată că lucrează foarte organizat, avansează liniar pe lungimi mari cu etape succesive. Cel mai probabil vor avansa rapid cu radierele și elevațiile pe Focșani - Bacău, unde au deja multe grinzi depozitate, ca să înceapă ridicarea lor in masă în primăvară. Terasamentele vor urca rapid pe zeci de kilometri, ajutate de grosul de basculante care vor muta munții 24/24, cum s-a întâmplat în ianuarie-mai anul ăsta pe Buzău - Focșani.

În paralel vor trage tare la Pitești să scape in mai-iunie de ciotul ce le-a rămas acolo și să elibereze echipa de acolo.

La Deva o să înceapă să sape in tunele, in rest ceva umpluturi, radiere, elevații, standard UMB cu o echipă micuță, identic pe A0 Nord.

Pe A3 o să continue în dorul lelii, mare lucru dacă prin aprilie/mai se apucă de asfalt, la 4 ani de la startul lucrărilor.

Brăila - Galați nu interesează pe nimeni, plus că e bibileala multă la hobanat, nu o să se întâmple mare lucru acolo.

Cred că la trasul liniei pe 2025 o sa deschidă primele două loturi din Focșani - Bacău și CraPi4 complet. Mai e cu semnul întrebării A0 Nord (probabil nu vor termina chinezii, deci nu e graba), A3 Zimbor - Poarta (nu e o prioritate, plus multe poduri la care mai e de lucru și nu sunt fierari disponibili) și Focșani - Bacău lotul 3 (incipient, multe poduri, depinde de orgoliul împăratului).

L. E. Are Răducu o filmare completă pe Buzău - Focșani de la început de februarie 2024, vedeți cum arăta la început de sezon Buzău - Focșani cu Focșani - Bacău acum. Mi se pare că stăteau mai bine că era mai ok la terasamente pe BuzFoc. Sunt mai avansate podurile pe Foc-Bac, dar cum ziceam, sunt și mult mai lungi, deci volumul de lucru rămas e mai mare.

pista_bacsi

Având în vedere ca volumul de structuri va fi (mult) mai mare, știți cumva cu cat a crescut în ultimi doi ani (sau va crește la anul) UMB echipele care lucrează la structuri?

Mersi anticipat de răspunsuri și înțeleg dacă nu sunt doritori să răspundă fiind o informație destul de sensibilă și greu de obținut sau știut.

Allex

Observ in ultima filmare postata pe Bacau-Pascani ca la mai bine de un an si jumatate de la OIL, in continuare nu e nici o structura iesita din pamant, cu exceptia celor casetate din prefabricat. Chiar daca vor primi ceva extensie de timp, pe motiv de lipsa umplutura pentru terasamente, nu vad ce treaba ar avea cu structurile acest motiv. 

"Asta-i ţara tuturor imposibilităţilor"

ncb

AUTOSTRADA A7 Ploiesti-Pascani 320 km in
20 de minute 11-23.12.2024 Maraton nr. 6



Raducu P Drum

tom_sawyer

Mai au un proiect de care uită toată lumea: centura și podul peste Siret de la Cosmești. Au avut loc dezbaterile de mediu, se va emite acordul în câteva săptămâni. Să vedem dacă va avea și finanțare...

M_Z

Quote from: mike_us on December 28, 2024, 08:24:25 PM@bogdan4ice Buzău - Focșani cred că este în jur de 1 miliard de euro. Cu ce mai încasează pe DEx12, cred că își pot permite să își mai cumpere ceva utilaje.

Utilaje are destule. deservenți nu. Cu atât mai puțin unii cu experiență. Iar cu strategia guvernului probabil o sa plece iar afara cei buni care abia se întorseseră de prin 2019.

Cât despre Bacău - Pașcani deja sunt extensii până la început de 2026 și foarte probabil să mai fie un rand de extensii până spre toamna lui 2026.

mike_us

@M_Z Deci, cu extensiile, cred că suntem de acord – spun de un an că erau de așteptat și că, foarte probabil, sunt justificate la un proiect atât de mare. Sigur au rămas utilități de relocat, terenuri de expropriat... Prin urmare, calculul cu finalizarea până la sfârșitul anului 2025 nu este realist.
Știu că există o problemă mare cu forța de muncă și cred că eliminarea anumitor scutiri din domeniul construcțiilor a fost o măsură foarte proastă. Tu la ce strategie te referi?

@dr4qul4 Dacă tot faci tabelul, cred că ar fi util să incluzi toate cele 13 loturi, nu doar 10. Ar oferi o imagine de ansamblu completă pentru A7.
În rest, văd că procentul general a trecut de 50%, cum am spus amândoi acum câteva luni.

Dan_R

Am revenit azi de la Bacau, plecat de dimineata cand era liber - si a fost liber mai tot drumul. Pana la Focsani am primit zeci de kile de carne cand mergeam pe singura banda oficiala in dreptul trecerilor de pietoni. Bai nene, unu n-avea rabdare, se tragea cu peste 80-90 in sate ioc linie continua, treceri etc.
Autostrada mers cu vmax legal, nici n-am calcat frana, astept sa pun pilotul automat la iesirea din Buc si gata!

Totusi Pl-Bz mi s-a parut mult mai "peticit", adica zone tesute cu asfalt diferit, mi se pare mai rau decat pe Bz-Fc. Plus ca am vazut 2 pasarele unde nu au turnat deloc sferturile de con, spre deosebire de Bz-Fc unde sunt doar niste resturi de turnat.

Sper sa mai intarzie mult cu lotul 2 Pl-Bz pentru ca era deja coada mare in tot Mizilul. Si cred ca oamenii aia vor fi mai afectati de puhoiul de masini non-stop decat unii de prin satele vecine care trebuie sa ocoleasca ca sa ajunga la oras. Cel putin asa cred eu. Oricum dc100c de la Fulga a mai fost inchis acum putini ani cand l-au refacut integral, si n-au fost "proteste"...
Mi se pare ca lotul 2 va ajuta foarte mult traficul, se iese la 6 km de rondul de la Buzau, va fi cat de cat parfum!

MunteanuPesteTot

Salutare!

Am inaugurat zilele trecute Lotul 1 din Ploiești-Buzău, venind dinspre Buzău. De menționat că am circulat noaptea, pe o ploaie măruntă.

Observații:

- vizibilitatea drumul este ok chiar și în condiții de noapte, ploaie, ceață. Este semnalizată corespunzător stânga-dreapta. Mai bine pe alocuri decât pe A3 (Buc-Pl), de ex.

- calitatea asfaltului mi se pare undeva superioară decât pe loturile proaspăt inaugurate de pe BZ-FC. Eu i-aș da un 9 din 10. Nu prea am simțit hopuri, valuri, iar trecerile peste rosturile de dilatație au fost line.

- e mare nevoie de inaugurarea lotului 2. Și/sau de o soluție pentru trecerea peste calea ferată din Mizil. Nu de alta, dar am prins o coadă imensă încă de la intrarea în Mizil, toate cele 3 străzi care se intersectează în proximitatea trecerii de cale ferată dinspre ieșirea spre Fulga/autostradă erau blocate de sute de mașini. Mai mult decât atât, am prins bariera de 3 ori în numai 15 minute. Niciodată nu am prins bariera aceea mai mult decât 1 dată. Timpul de așteptare de când am intrat în Mizil și până am trecut linia ferată  a fost de cel puțin 20 minute. Chit că a fost mult, a meritat așteptarea ca să circul pe autostradă, decât să fi făcut rută ocolitoare pe alte drumuri județene/naționale cu trafic local și diverse alte obstacole etc. Altfel, acele sute de mașini din Mizil s-au risipit rapid la intrarea pe autostradă, nu s-a mai simțit deloc aglomerația pe traseu.

dumbravaandrei

#15642
Eu nu inteleg de ce pe lotul 1, la nodul cu DN1D nu au lasat deschise bretelele care sunt gata:
- Dumbrava->Urziceni
- Urziceni->Mizil
- Albesti->Dumbrava
- Albesti->Mizil
- Mizil->Albesti

Puteau lucra la CIC fara probleme daca dadeau drumul la bretelele astea. intrau de pe breteaua Albesti->Mizil si ieseau pe aceeasi bretea 100m mai incolo. Sau ma rog, daca nu vroiau sa stea la cedeaza trecerea pe breteaua Albesti->Mizil, o puteau lasa inchisa numa pe aia.

Adica asa:


Ei nu au nevoie de acces decat in ochiul de la breteaua ramasa inchisa (Albesti->Mizil). Pare ca la deschiderile pe Ploiesti-Buzau, s-a adoptat politica "ori circulam in toate directiile, ori in niciuna". Ceea ce e o tampenie. ca pe oricare alt lot s-a putut si cu solutii intermediare.
Mai scriu pe electromobilitate.com. Și pe blogul meu.

danutzu_1069

@dumbravaandrei, CIC este intr-o bucla, iar organizarea de santier in bucla diametral opusa..
Plus ca si in restul bucleror mai au de aranjat...
Si mai au drumul de santier care taie buclele de pe partea cu organizarea de santier


dumbravaandrei

Cel puțin cele 4 bretele lungi le puteau deschide fără să se încurce cu traficul. Au spațiu berechet de mișcare 
Mai scriu pe electromobilitate.com. Și pe blogul meu.