Autostrada A7 Ploiești-Milișăuți

Started by Ionut, December 18, 2011, 09:02:16 AM

Previous topic - Next topic

3 Members and 14 Guests are viewing this topic.

Ionut

@GIV
Nodul A7-DN1D este închis pentru că:
- este mult de lucru la CIC aflat într-una din buclele nodului (finalizare sfârșit de martie)
- mai este câte ceva de lucru la nodul propriu-zis
- este organizarea Pizzarotti-Retter acolo chiar lipită de nod și deschiderea nodului ar fi încurcat logistic mult constructorul

Așa că s-a făcut acest compromis, deschidere trafic fără nodul A7-DN1D.

MARIVS

Salutare!

Am observat o problema la unele panouri de pe A7, dar mai ales la cele de pe A3, anume la cele mari verzi care indica directia. Zilele trecute ma intorceam pe A7 spre Bucuresti si pe timp de ploaie, noaptea, panourile pareau efectiv inmuiate de apa. Prezentau dungi orizontale ca si cum ar fi fost ude/uscate alternativ, iar scrisul era foarte putin lizibil. Trebuia sa ajungi chiar aproape de ele ca sa vezi ceva. Masina este una noua, are faruri LED, asa ca acest lucru se exclude. Din pacate nu am putut face fotografii. Unele panouri se vedeau perfect, altele foarte prost.

kitsune

Dacă sunt ca pe A4, panourile alea sunt făcute din fâșii orizontale, dacă se deplasează un pic, dau impresia pe care o descrii.
Uite pe A4 un panou văzut din spate:

(GPS)



Powered by API/PUM imgur uploader
Natural stupidity is much more dangerous than artificial intelligence

scueb

La nodul A7xDJ205R au aparut probleme la iluminat. 2 stalpi nu mai merg iar lumina la altul flamba.

M_Z

#15559
Quote from: catalin35 on December 25, 2024, 05:43:45 PMDe ce la noi se fac terasementele atât de înalte?
În alte țări am văzut la nivel sau aproape la nivel, nu la 2 metri precum ai spus.

Terasamentele înalte au mai multe roluri: să descarce sarcina pneurilor in terenul de fundare acționând ca o fundație, să protejeze in caz de inundatii și să asigure drenarea sistemului rutier.
PD162 cere 1.20-1.50m in zonele albiilor de râu sau cu panta transversală mica (acolo băltește apa).
De ce se fac peste tot cu înălțime minimă de 1.50-2.00m și a ajuns cerință imperativa... nu știu să spun. Și nici cei din cnair nu cred că mai știu exact. Copy/paste

pentium10

#15560
Incep sa se aseze si timpii pe Waze.
Vorbim de un ~18 de minute diferenta in favoarea A7/A3. 




Waze advocate, Google Developer Expert, In Mures

voicul

#15561
1. Timpi sunt calculati la 110km/h, nu 130 (sau 140km)
2. Confortul! (extrem de important)
3. Uzura si consumul (care va fi mai mare pe DN2, pentru ca franari accelerari si posibil turatii mari pentru depasiri).

Am facut o simulare din S B si tot pe A7 ma baga, deci eu zic ca s-a schimbat  (bine mai dureaza in practica) directia de deplasare spre Moldova

Ionut

Se vor mai micșora timpii:
1. Când se deschide podul peste Buzău
2. Când se deschide Mizil-Spătaru
3. Când se deschide Spătaru-DN2
4. Când se deschide DN2-DN2B

În ordinea asta.

Evenimentul #4 in noiembrie, posibil. Constructorii promit oricum anul ăsta și chiar au șanse reale.

shift2rail


JohannDB

  Citez : """ De ce se fac peste tot cu înălțime minimă de 1.50-2.00m și a ajuns cerință imperativa... nu știu să spun """
  Mi-am pus și eu întrebarea asta; și comparând cu cele din "patria mamă" a lor - Germania zic și eu că sunt cam mai sus decât ar fi necesar.... Pentru costuri mai mari, pentru materiale ce nu se mai pot contabiliza la kilogram, pentru multe altele ?? O asemăn cu enormele conuri din multele noastre girtaorii, chiar de pe principalele drumuri, unde "s-au îngropat" banii, pur și simplu, pentru a se pirede urme, până la urma urmei....
  Protecția la inundații ?? Nu le-am văzut protejate cu dale de beton, sau betonate în asfel de zone !! Să nu uităm puternica coroziune de pe A1 de la km 340 (parcă), unde un amărât de pârâu, venit mai umflat de câteva ori în vara respectivă, la un meanrdru înaintea trecerii pe sup podețul autostrăzii, a început să muște din terasament; și de aici mă întreb, de ce și cursurile de apă nu au traseul în linie dreaptă pe sub autostradă  și fac și aceste fire de apă "șerpuiri" inutile înainte de subtraversare percum drumurile ce supratraversează autostrada.....
  Mai este un mic amănunt la terasamentele înalte: imperativul existenței unor kilometrii continui de parapet lateral (alți bani, alte costuri) pentru menținerea neavenițior în ale volănitului pe carosabil, ca să nu ia calea râpei..., plus că iarna la viscol mai produc și depunerea zăpezii imediat peste parapet în zona de "vid" din spatele parapetului......

AndreiTM

@pentium10 acum compari mere cu pere... trebuie sa compari timpul parcurs pe DN dinainte de deschiderea A7 si timpul parcurs acum pe autostrada.

panzer

In centrul orasului Buzau (langa Mac) exista o roza a vanturilor. Ma tot uitam la ea copil fiind. 80% in zona vantul bate de la Est. Ceeace stiti cu totii a fi Crivat-ul.

Toti care ati folosit DN2 de-a lungul timpului, iarna, stiti ca elementele anti inzapezire se pun pe partea dreapta dinspre Bucuresti. Cand mai erau si ierni teribile in Baragan, se vedeau troienele pe aceeasi parte.

Perdeaua forestiera pe partea stanga (dinspre Bucuresti) a fost pusa pentru a proteja majoritatea localitatilor (alfate de-a lungul DN2, deci la nord de A7) de poluarea autostrazii, nu pentru zapada. Evident in zona de curbura (Buzau-Focsani) ca perdea anti-troienire ar fi trebuit sa fie pe partea dreapta. Si un pic mai departe de autostrada. Dar nu cred ca asta este rolul ei.

shift2rail

^ nu doar roza vânturilor, dar si roza ploilor e orientata puternic pe diagonala NE-SV in Moldova, Muntenia.

Eminentul geograf francez E. De Martonne a produs, deja la inc. sec XX, harti cu cele doua roze si isobarele ce caracterizeaza Crivatul, respectiv Austrul.

voicul

Confirm ce a zis @panzer cu elementele anti inzapezire de pe DN2.

Totusi m-as mira sa nu fie logica cu pusul pe partea stanga a copacilor. Adica chiar asa sa rateze esentialul? Adica banii s-au investit pentru asta si nu cred ca erau cosutri mai mari daca faceau pe partea dreapta perdeau forestiera.

Nu stiu cum este dupa Buzau (pe ce parte).
E posibil si sa fi calculat ceva gen: da vantul bate din E, dar datorita Carpatilor, problemele sa apara din V (arunc si eu o idee - nu am nici o treaba cu domeniul).

Allex

Toate "parazapezile" de la Focsani la Roman sunt puse pe DN2 in partea vestica a drumului. Asa a fost dintotdeauna. Si cand viscolea tot dispre vest venea vantul. Din punctul meu de vedere, asa cum sunt eu obisnuit sa vad parazapezile in partea vestica a drumului,la fel mi s-a parut natural ca perdeaua forestiera sa fie pe acea parte a autostrazii. Nu cunosc cum bate vantul la sud de Focsani, daca isi schimba directia sau nu. Pentru cei din zona Buzau-Ramnic... cand se inzapezea DN2 va mai amintiti din ce parte viscolea?
"Asta-i ţara tuturor imposibilităţilor"