Autostrada A7 Ploiești-Milișăuți

Started by Ionut, December 18, 2011, 09:02:16 AM

Previous topic - Next topic

1 Member and 11 Guests are viewing this topic.

mike_us

#15510
@dumbravaandrei Vara ține până la 31 august, eu așa știu. Este doar opinia mea (cred că chiar înainte de august.); recunosc, nu sunt inginer constructor sau cine știe ce mare specialist.

Pe de altă parte, când am spus la sfârșitul lui 2022 - începutul lui 2023 că UMB va termina câte un sector pe an (2024 Buzău - Focșani, 2025 Focșani - Bacău și 2026 complet), am primit ,,complimente" că nu știu ce vorbesc și că sunt plătit de UMB.
La fel, dacă recitești forumul de acum doar 6 luni, vei vedea care erau opiniile despre Buzău - Focșani.
Chiar și acum o lună și jumătate, opinia generală era că lotul 3 nu se deschide anul acesta. Eu am spus de fiecare dată că sunt șanse decente să se deschidă.

Poate se poate extrapola și la previziunile pentru anul viitor, să fim un pic mai puțin ,,pesimiști" în ceea ce privește 2025.
Dacă ești așa de sigur, eu pariez împotriva ta.  :)

Dan_R

S-a deschis L1 insa tinand cont ca sambata Coni lucra de zor la giratia nou creata la Merei nu se vor grabi oare si cu darea in circulatie a L2? Mai exista vreun feedback de la constructor?
Caci saptamana trecuta pareau ca sunt pe final cu sudurile la pasajul de pe 102H. Adica ma gandesc ca nu vor tine totul inchis pana le vin grinzile de la nodul Fulga, ca nu vad de ce s-ar fi apucat de acum sa munceasca la giratii daca oricum mai sunt niste luni bune de asteptat.

Sunt curios si cum va suporta traficul comercial straduta din Mizil, parca 24 Ianuarie, si cum se va putea face virajul la dreapta din scurt pe intrarea pe dn 1B. Acolo e imdiat si trecere petoni, peste 100m un Lidl..Cu L2 finalizat iesi la cativa km de Buzau.

hefaistos

În mod normal, în martie (2025, ca să nu se interpreteze) ar trebui sa fie gata și pasajul dintre loturi. Ma bazez pe presupunerea ca unde ai comandar testul de grinzi le-au comandat și pe astea, deci prin ianuarie ar trebui sa apară în șantier.
Concluzia: problema traficului prin Mizil este temporara și de scurta durata, după cutumele dâmbovițene.
Pariu 500 lei: Pana la 31 decembrie 2024, se va deschide A7 intre Buzau Nord si Focsani Nord. data de initiere a pariului 2 octombrie 2023
Pariu 200 euro, daca pana la 31 decembrie 2029 nu se deschide sectiunea cu tuneluri de pe A1 de la Holdea.

WebSrc

A7 - A3 LOT 1 SPECTACULOASA INTERSECTIE


Eugen, multumim inca o data

naivu

Întrebare pt cine a circulat în ultimul timp pe DN1B/DN1D/DJ100C: descărcarea la Mizil într un nod incomplet, preluarea traficului de către DJ100C, intrarea în Mizil și viraj de pe străduță pe DN1B pare cam peste mână; credeți că dacă ar fi deschis nodul Cioceni ar fi fost o variantă mai bună pe DN1D/Albești-Paleologu?

M_Z

@mike_us UMB nu a terminat nici-un lot. A recepționat cu anexe și a pus în circulație vezi HG 845.
E doar o precizare la rece. Nu mă interesează subiectul UMB.

nohablaespanol

^^ Asa cum au gandit descarcarea de la Mizil, poate functiona si daca e deschisa continuarea A7 spre Stalpu/Pietrosu. Traficul se ruteaza prin nod, se va pierde ceva timp, dar e realizabil.

Sper sa nu astepte finalizarea nodului Mizil pentru a deschide mai departe spre Buzau.

bogdan4ice

Pana nu termina nodul de la Mizil nu cred ca vom avea o alta bucata deschisa.
Oricum discutam de cateva luni de zile.
Prin aprilie ar trebui sa se poata circula pe tot lotul daca vor lucra.

danutzu_1069

#15518
Teoretic se poate si fără nod Mizil finalizat, dar cu condiția ca restul pasajelor de pe DJ-uri (astea care sunt restante la grinzi) sa fie circulabile. Pasajul asta de la Mizil o sa împingă mult termenul... nu-s grinzi deloc. Ca sa nu mai spun ca trebuie oprita circulația pentru ridicare grinzi, predale, etc.. Asa ca sa va așteptați la închiderea circulației pe o perioada mai lunga.
Posibil ca închiderea circulației sa se facă in momentul in care nodul Cioceni o sa fie operational, astfel ca se iese in DN pana la Mizil si se revine pe A7, dat in trafic pana la capăt, pe configurația de nod, dar inversata.

Ca o concluzie, vad așa: după ce sunt gata pasajele restante, se poate da in circulație lotul pana la capăt, cu condiția unei întreruperi a A7 la nod Mizil, unde se va adaugă încă un giratoriu, pe a7, la celelalte bretele.
Se va putea circula așa, pana devine operational nodul Cioceni, si pana sunt in șantier grinzile pentru pasaj.
La momentul respectiv se va ieși de pe A7 la Cioceni si se revine la Mizil.
Mi se pare rezonabil.

Posibil ca asta sa fie si gandirea lor din cauza grinzilor care ... inca nu sunt si poate nici prea curand nu or sa fie... si asta sa fie si motivul pentru care nu au facut nodul inainte de pasaj.

voicul

Si acum asteptam sa se inchida A7? (daca ninge prea tare sau e contract de dezapezire semnat?)

shogom

Facut azi lotul Pizza, asfalt de 7-8, destule sferturi de con ramase de turnat, iesirea de pe A la Mizil destul de migaloasa si consumatoare de timp.
Intrarea in Mizil s a facut lin, dar si traficul a fost slab.
Facut si porțiunea Bz-Fc. Asfalt 7-8, denivelare maricica in zona nodului Focsani sud, foarte relaxant condusul.

PaulN

#15521
Pe A7 Coni va da lotul in folosinta cu spatiile de servicii la gata. Se vede clar si pe Google Maps.
   Powered by API/PUM imgur uploader[/img]

pasa_andrei

#15522
Panourile de semnalizare de pe lotul Pizza arata ca "dincolo" in Vest, cred ca primul lot unde pot sa zic ca arata bine, un font pe care sa-l vada toata lumea, panou deasupra fiecare benzi . Bravos.  :D


LE: Care sunt cele 3 pasaje fara grinzi de pe lotul 2 din Ploiesti-Buzau? Eu vad unu singur fara grinzi.

WebSrc

Autostrada A7, Lotul 2, Mizil Buzău, Costești Pietrosu, ajun de Crăciun 2024


tubeztubez, 24.12.2024

Oneinthecrowd

Parcurs azi lotul Pizzarotti pe ploaie. Fara acvaplanare (mers cu 90 - 110 pe ceas - nu GPS, adaptat la situatia din teren); bun asa.

Asfalt cam de 8 (cel mai bun din ultimii ani pe care am mers: sectorul Strabag-Geiger recent deschis pe A3).

Racordari la poduri/pasaje: am trait si mai rau.

La iesire catre Mizil blocaj. Venisera doua transporturi cu segmente de tablier din Serbia!!!! Nu a durat mult si nu era coada.

In Mizil Waze m-a scos dincolo de centru (aproape de iesire catre Buzau). Scapat de mizeria de blocaj din centru. Chapeau!!!

Parcurg traseul Buzau - Ploiesti cam de prin 1975. E prima data cand nu mai trebuie sa ma tarasc cu 50-60 prin Bucov, Valea Calugareasca, Albesti si restul. Ireal si foarte bine venit. Astept toamna sa sar si peste strada Dragaica si restul!.

Pe DN 2B Nurol este cam la 60 centimetri sa ajunga la nivel cu soseaua la cele doua giratorii. Fata de ultima filmare a lui Stef (multe multumiri Stef pentru tot efortul tau!!!), au mai avansat cu lucrarile la pile (avans la armaturi).