Autostrada A7 Ploiești-Milișăuți

Started by Ionut, December 18, 2011, 09:02:16 AM

Previous topic - Next topic

7 Members and 31 Guests are viewing this topic.

naivu

^Eu unul pt finalizarea unui lot până în Crăciun mi-am stabilit 3 jaloane grosiere:
-1 decembrie gata cu tot asfaltul (ca să mai rămână de făcut doar marcaje și parapeți)
-1 noiembrie toate structurile suprabetonate și toate terasamentele la nivel, inclusiv rampele la structuri
-1 octombrie toate grinzile sus
Duminică e 1 decembrie și nici lotul Pizzarotti-Retter nici lotul Coni-Trace nu-mi dau speranțe că se termină anul acesta, doar la Buzău-Focșani 3 mai am speranțe!

slartibartfast

Un calendar similar am și eu în minte, dar merge înainte de la apariția grinzilor: +1 lună montare, +2 luni betonare+hidro+asfalt și tot ce e între ele, +1 lună parapete și alte amănunte. În momentul ăsta Coni e la 4 luni de finalizare, dar termenul se tot decalează; se va fixa doar când apar grinzile.

areal51

Ce diferenta enorma era in Pl-Bz si Bz-Focsani la inceputul anului si ce predictii se dadeau pe-aici!
Merg lunar pe Mizil-Fulga spre Buc. E nesimtire si-atat din ce se vede.
Nimeni nu concepea in primavara ca BZ-Focsani va fi gata inainte de orice lot PL-BZ .... Bine acum o sa-mi sara in cap unii ca nu e gata podul de la BZ....  :-[ dar si ala va fi gata inainte de Dumbrava-Stalpu.
In ritmul asta, UMB da in circulatie un sector de la Focsani in sus, nu stiu 5, 10, 20km, inainte de a fi gata complete loturile 1 si 2 PL-BZ

dumbravaandrei

E o diferență între gata și se circulă. Mai ales la UMB, care nu țin minte să fi dat în circulație la ceva mai mult de 91% din contract de executat.
Să nu uităm că pe Buzău-Focșani mai sunt căcălău lucrări de făcut în cadrul contractului (drumuri de legătură, lucrări pe lângă autostradă, poduri, parcări, cic...)
Pe când ăștialalți (Pizza-Retter, Coni-Trace), mai au câteva puncte critice, dar sunt real la peste 9x%, unde x>7. Adică, odată dat în circulație, se pot căra de tot din zona aia.

Dar, așa cum discutam pe forum pe topicul A0 - iar @Ionut a tot bătut șaua prin presă, poate o înțelege și zgloaba - stadiul în procente nu spune mare lucru despre darea în circulație a unui tronson de autostradă/drum expres. Că poți sta și după 0.5% de îți vine acru, așa cum s-a întâmplat cu Alarko, așa cum se întâmplă acum cu Aktor. La fel de bine, poți prioritiza darea în circulație și restul de 10% să îi faci ... cândva, că nu mai contează și nu se mai supără nimeni că se tot întârzie. Doar așa ca fapt divers - a verificat careva când s-a încheiat cu adevărat etapa de execuție pentru T3 DEx12? Din câte știu, încă sunt lucrări de executat.. A trecut aproape un an de la darea în circulație, pe PV cu observații.

Din punctul meu de vedere, diferența e fix invers, îmi lasă un gust amar inaugurările UMB, că se grăbesc aiurea să deschidă pe ultima sută de metri și strică exact ce contează pentru mine ca beneficiar: calitatea drumului. Denivelări, tasări aiurea, ori asfalt vălurit de la bun început. Și după, tot așa rămân sectoarele alea, oricât ar fi de cârpite. Cum spune o vorbă din zona de baștină, se cam lăcomesc la tărâțe, motiv pentru care pierd la făină. Mai răbdam toți 2-3 luni, dar să avem comfortul maxim posibil.