Autostrada A7 Ploiești-Milișăuți

Started by Ionut, December 18, 2011, 09:02:16 AM

Previous topic - Next topic

7 Members and 15 Guests are viewing this topic.

andrei.horeica

Quote from: GIV on November 19, 2024, 07:16:14 PM@andrei.horeica mai ai si tu rabdare cateva luni. vrei ziua si ora exacta? :no:
Intrebam doar orientativ sa stiu daca am vreo sansa sa evit E85-ul mergand spre Focsani. Rabdare oricum trebuie sa am pentru ca "Traiesc in Romania" si toate lucrarile cu Statul merg "ceas" :lol: . Dar cine naiba ii mai voteaza pe astia care urgenteaza atat lucrarile pentru a se face treaba prost si "sa aiba de lucru si altii"(daca ma intelegi)

hefaistos

Nu sunt specialist în ape pluviale, dar dacă impermeabilizări bazinele de colectare apa aia unde pleaca? Aștepți evaporarea?
Pariu 500 lei: Pana la 31 decembrie 2024, se va deschide A7 intre Buzau Nord si Focsani Nord. data de initiere a pariului 2 octombrie 2023
Pariu 200 euro, daca pana la 31 decembrie 2029 nu se deschide sectiunea cu tuneluri de pe A1 de la Holdea.

Ionut

Da, se evaporă apa și se decantează mizeria care rămâne pe fundul bazinului. Și apoi cureți bazinul din când în când. Dacă sunt decantoare până în bazin e ok și așa.

Stef

Filmare cu lotul promis, lotul 3 Buzău-Focsani

Autostrada A7 - Buzău - Focșani, Lot 3, Filmare Integrală, UMB [19.11.2024]

Vlad94

Mulțumiri pentru maratonul de filmări. Din păcate nu cred că vor reuși finalizarea lotului anul acesta.

GodLesS

Nu imi sta in fire sa fac astfel de postari, dar daca nu abandonau celelalte santiere in detrimentul A7, cred ca aveam doar "cocoasa" anul asta..

aaxel03

^ Care santiere au fost abandonate?

Ionut

2025 băieți... 2025.
Felicitări pentru Buzău-Râmnic! Au bătut record de umpluturi, probabil.
Și la Focșani vor fi aproape dar rămâne 2025.

Nu au abandonat niciun șantier (în afară de DX12 T4 vreo 2-3 luni), dar au lucrat FOARTE FOARTE FOARTE slab pe Bacău-Pașcani (pe bune, iarbă pe terasament, niciun muncitor la structuri etc etc), A3 Nădă-Poarta, nici nu mai zic de Margina-Holdea unde recent au început mobilizarea adevărată, nu mai zic de Galați-Brăila.

În fine, UMB, înger și demon!

ciprian.m

#14768
Clar ca va fi anul 2025, an care va fi unul destul de intens pentru UMB, tinand cont ca trebuie sa livreze si sa inchida santierele,asta teoretic pana la Pascani,fizic nu au timp sa termine toata autostrada pana la Pascani conform contractelor semnate, chiar daca vor sacrifica alte santiere in continuare (din cate stiu, daca gresesc rog pe cineva sa ma corecteze, termenele de finalizare a tuturor loturilor este noiembrie 2025 pana la Pascani). Ramane 2026 pentru finalizare pana la Pascani, asta e clar!
Ionut a rezumat perfect: inger si demon acest constructor :o .

Ionut

#14769
În primul rând, @Stef, chapeau! Știu cum e, mulțumesc de efort!
În al doilea rând, 2025, așa cum am zis.

Acum să analizăm:
Lot 2, FILMARE 23 octombrie, deschis azi 20 noiembrie, deci 28 de zile de treabă
-vs-
Lot 3, FILMARE 19 noiembrie, 33 de zile rămase, deadline 22 decembrie, vacanța UMB

Lot 2 versus lot 3:
- 28 de zile -vs- 33 de zile, brute, cu duminici cu tot
- lungime: 30,6 km -vs- 36,1 km
- uzură: PESTE TOT (în afară de unele supratraversări) -vs- uzură rămasă vreo 30 kilometri! (un sens A, plus poduri/noduri, plus zone cu strat 2)
- parapete și marcaje: aproape PESTE TOT -vs- 30 kilometri că nu e uzură plus poduri
- hidroizolație structuri: TOATE măcar cu hidroizolație -vs- pe A7 și peste A7 doar câteva hidroizolate și foarte puțin asfalt doar pe câteva pasaje pe A7, nimic pe supratraversări, cele mai multe fără hidroizolație
- rosturi de dilatație structuri: TOATE făcute sau spre final/în lucru, excepție la Râmnic -vs- NIMIC, departe de etapa rosturilor, inclusiv pe podurile de pe A7!
- sferturi de con PE A7 și PE supratraversări: APROAPE TOATE făcute -vs- nicio structură cu sferturi de con făcute, nici măcar pe A7!
- șanțuri: APROAPE toate, goluri ici-colo -vs- departe de tot, kilometri întregi de făcut
- taluzări și strat vegetal: APROAPE 100% -vs- departe rău de tot, mult vegetal, multe taluzări de făcut și pe A7 și pe supratraversări
- finisaje (iluminat, panouri fono): APROAPE toate, la Râmnic în urmă -vs- mai nimic, acum vedem ceva fono, stâlpi iluminat mai sunt dar e mult de tot de făcut

Plus:
- VREMEA: bună, decentă, doar câteva zile cu ploi și temperaturi decente -vs- umedă și RECE, greu de tot cu hidroizolația și uzura (sub 5 grade trebuie încălzit binderul, e chin și e scump)
- PRESIUNEA: alegeri -vs- nimic........ (nu-mi spuneți că termină până în 8 decembrie, adică în 19 zile)
- OBOSEALA: au tras ca nebunii oamenii ăștia, cât să scoți din ei? Nici nu merită... au un 2025 MAI GREU!

Uitați-vă în paralel la cele două filmări ale lui Ștef de pe lotul 2 vs lotul 3. Diferența de stadiu este ENORMĂ. Lotul 2 era aproape gata de inaugurare și a avut nevoie de încă 28 de zile. Eu zic 15 februarie-început martie, dacă revin pe șantier pe 13 ianuarie și pot lucra, adică iarna este relativ blândă și uscată.

hefaistos

Punem bani deoparte pentru luna decembrie. Se pare ca am de plătit un pariu.
Altfel spus, mai au 25-30 km/sens de uzura de pus, plus parapeti plus marcaje. Nu vorbesc de finalizare structuri, ca acolo sunt alti oameni.
Deci
Misiune imposibila!
Pariu 500 lei: Pana la 31 decembrie 2024, se va deschide A7 intre Buzau Nord si Focsani Nord. data de initiere a pariului 2 octombrie 2023
Pariu 200 euro, daca pana la 31 decembrie 2029 nu se deschide sectiunea cu tuneluri de pe A1 de la Holdea.

Ionut

Eu vreau în primul rând scuze, nu bani.
Cine îmi plătește mie înjurăturile și miștourile primite un an de zile?!

În fine.
Azi e o zi de bucurie, se deschide Buzău-Râmnic.

piXel

Pentru scuze e nevoie de caracter. Nu ai cu cine. 
Toate flegmele pe care le-ai luat spun ceva despre cei care le-au emis, nu despre tine.
Capul sus și privirea înainte!

XGarry

#14773
sper sa se termine, cat mai repede si lotul 3 fara de care A7 cum e acum nu este o alternativa atractiva din cauza accesului destul de indepartat fata de actualul E85. din pacate ceea ce ar trebui sa fie un festival al bucuriei caci suntem martorii unor evenimente pe care nu le prinzi de multe ori in viata, s-a ajuns la o lupta personala care pe care termina sau nu termina. toti avem cateodata dreptate si toti ne-am inselat cateodata. atunci de ce nu invatam ...sau cat ne mai ia sa invatam aceste lucruri simple...si sa lasam vehementa si tinutul pana n panzele albe al unor opinii si pareri personale?! ca se termina cu o luna doua trei inainte sau dupa termen nu va transforma in mama omida sau capitanul nostru...errare humanum est  :)

ia uitati si la case mai mari: Autostrada începută în 1979 și pe care nemții se chinuie să o termine de 45 de ani: 33,3 km au ajuns să coste 786 milioane de euro

Allex

Ar mai fi o "solutie" pentru lotul 3 anul acesta: deschiderea ca in 2020 la Bacau, fara rosturi de dilatatie pe un sens, fara parapete pe ici pe colo, fara nodurile intermediare, cu slalom printre muncitori. Sau poate fara mai multe, doar sa fie anul asta deschiderea. Eu sper din suflet sa nu se ajunga acolo, mai ales ca ar avea loturi deja deschise in ambele capete si deja se vine tare din orice parte. Dar asta e tara tuturor imposibilitatilor. Sa auzim ce vor declara autoritatile despre lotul 3 acum la deschiderea lotului 2.
"Asta-i ţara tuturor imposibilităţilor"

DN2 - E85 | Monitorizare A7 Autostrada Moldova