Autostrada A7 Ploiești-Milișăuți

Started by Ionut, December 18, 2011, 09:02:16 AM

Previous topic - Next topic

9 Members and 28 Guests are viewing this topic.

catalin35

Quote from: voicul on November 13, 2024, 08:14:30 PM@catalin35 Si de Pl - BZ unde sunt alti 3 constructori si deci trebuia sa fim racheta interstelara cu A7 gata acum 750 de ani ... ce parere ai?
Cu cat e mai bine pe loturile astea fata de A7?
Deci s-a demonstrat ca alti 10 constructori faceau mai bine, mai repede si mai frumos ca UMB?


Foarte bună întrebarea.
Putem vedea exact care variantă e mai bună.
Ce se deschide mai întâi? Ploiești - Buzău cu câte un constructor diferit pe fiecare tronson sau Buzău - Pascani cu un singur constructor?

Cam asta ar fi fost ideea cu loturi diferite - constructori diferiți care să lucreze simultan.

Deci?
Crezi că se termină toate loturile Buzău - Pascani mai devreme decât Ploiești Buzău?

Striker

Comparatia ar fi ok daca loturile comparate ar avea lungimi si grad de dificultate similare.
Tot ce conteaza, tragand linie sub acest balast de cateva pagini bune, este ca in curand vom circula decent pe distante mari, intre puncte cat mai indepartate din tara.
Oricand se poate mai bine, atat la noi, cat si la altii.

JohannDB

      """" Ce se deschide mai întâi? Ploiești - Buzău cu câte un constructor diferit pe fiecare tronson....""""
   Cel puțin din partea "Retter", poate ar răspunde...... Guido Retter, cu ce au de gând, când și cum..........

Nelu

Pe loturile dintre Bacau-Pascani cred ca se lucreaza mai putin deorece sunt 3 facturi neachitate de zeci de milioane din luna martie 2024

GIV


TeoH9

Aaaaaa, deci de aia nu lucreaza UMB.
Super, acum totul e clar. Fraieri noi ca am tot discutat degeaba aici ca s-a intins mai mult decat ii e plapuma, ca nu are capacitate, ca nu respecta termenele contractuale fiind sustinuti de stat, ca inaugureaza electoral, ca fusereste calitatea lucrarilor...
Gata la culcare toata lumea, Nelu ne-a lamurit ca UMB nu lucreaza pentru ca nu i s-au platit facturile.

bogdan4ice

Fiecare vede partea goala sau plina a paharului.
Indiferent ce si cum ar face tot nu ai putea sa-i multumesti pe toti, valabil in orice domeniu si cand vezi ca poate fi si mai rau abia atunci ajungi sa apreciezi anumite lucruri.

Daca ar fi sa facem o analogie intre PL-BZ loturile 1 si 2, pe lotul 3 deocamdata nu sim cand vor fi finalizate lucrarile, si BZ-PS inseamna ca UMB daca ar finaliza fiecare lot cu un an intarziere, nu stim daca va fi un an sau mai mult dar cu aproximatie va fi un an, fata de termenul contractual initial inseamna ca ar fi lucrat similar ca cei doi constructori de pe PL-BZ.

Asa ca adaugati un an la termenul initial BZ-FC inseamna ca am fi circulat in august 2025 pe lot1 si lot4 si 2026 aprilie pe loturile 2 si 3.
Deci ati fi preferat sa lucreze ca cei de pe PL-BZ?

RazesIesean

^Vezi ca aici gresesti grav ceea ce ai scris cu bold.
Pizza si Coni-Trace au obtinut aceea extensie, fiindca SF-ul era facut din birou, sa nu zic ca era de rahat.

Calculeaza de la noile termene cat au delay si apoi compari cu UMB-ul.
Iar vezi ca UMB-ul a primit extensie pe loturile BZ-FC fara nici o argumentare, doar din pix, fiindca asa vrea politicul.



~~~~~~
Ramasag de 500 lei in contul API ca nu se va scoate la licitatie pe A8 nimic, in 2024, in afara de capatul vestic care va fi semnat in Q3 2024.
~~~~~~

vm75

Dar SF de pe loturile UMB (Buzau-Bacau) e facut tot de Consitrans. Dupa logica ta, Consitrans a facut din birou doar SF pentru Ploiesti-Buzau, in schimb pe Buzau-Bacau au facut totul ca la carte.

bogdan4ice

Ce am scris cu bold este realitatea din teren fata ce de ce s-a semnat initial.
Cum s-au dat sau nu extensiile nu sunt in masura sa evaluez si atata timp cat nu am fost la masa cand s-au dat extensiile putem doar sa ne dam cu parerea cat de obiective/subiective sunt.

Cand tragem linie la sfarsit de 2024 avem BZ - FC finalizat si PL-BZ lot 1 si 2 inca in lucru.
La inceput de 2024 sansele de a se circula erau mai mari pe PL-BZ vs BZ-FC.

Ce va fi in 2025 vom vedea.

Eu sunt multumit ca voi putea circula o bucata din drumul B-SV in conditii de siguranta.

aaxel03

^Razeslesean
Adica vrei sa zici ca SFul pe Pl-Buz a fost facut "din birou" iar SFul Buz-Focs a fost facut ok? De unde stii? Si cum poti tu sa apreciezi ca Pizza si Coni au primit extensiile justificat iar UMBul a primit "fara argumentare"?
Tu ai argumentare pentru genul asta de speculatii?
Asta nu-mi place mie in aceasta disputa pro/contra UMB, sunt multe pareri subiective,  care prezinta niste speculatii ca fiind adevaruri. De ex sunt unii care zic ca UMB nu a primit inca ACul pe A8 sau li s-a eliberat AM pt Cernica doar conditiionat dupa 1 noiembrie pt ca sigur sunt ei mana in mana cu autoritatiile si au aranjat ei asa.. Tot ce-i posibil, doar ca AMuri, ACuri, Oiluri intarziate sunt cu duiumu, pe linia asta toata lumea pare ca are blat cu CNAIR si Min mediului :D . Eu zic sa ne marginim la lucruri concrete si sa lasam speculatiile fara dovezi si argumentatie, nu ai tu de unde sa stii ca la pizza si coni era extensia justificata si la umb nu.

RazesIesean

#14621
^citeste aici.
Problemele cu grinzile din proiectul Consitrans, gropile de imprumut cu panza freatica sus.
La UMB, nu am vazut nimic official nici pe site CNAIR, nu am gasit nici in presa, doar ca s-au devansat termenele.
(cica ar fi probleme cu gropile de imprumut, dar documente oficiale sa ateste asta....ioc)

Extensii Pizzaroti si Coni

De ce nu vin constructori uriasi din Europa pe la noi, preturile sunt bune, dar coruptia generalizata face acest lucru imposibil.
Unde sunt Vinci, Eiffage, Skanska. etc...
Il inteleg pe Ionut, cand a zis ca inchide cosmelia si pleaca.
Unii dintre voi, vedeti doar paiul din ochii altora nu si barna, decat daca dati cu capul in ea.
~~~~~~
Ramasag de 500 lei in contul API ca nu se va scoate la licitatie pe A8 nimic, in 2024, in afara de capatul vestic care va fi semnat in Q3 2024.
~~~~~~

Striker

#14622
@RazesIesean, aici gresesti tu, deoarece realitatea din teren "bate" informatiile oficiale. Nu poti judeca ceva sau pe cineva, din birou, gugălind.
Spre exemplu, la lotul 2, langa Rm. Sărat UMB a constatat ca materialul de umplutura din gropile de imprumut sunt sub calitatea necesara, fara sa fie pusi de supervizori sau CNAIR au frezat locurile neconforme si au adus material calitativ din alte parti. Timp si bani pierduti. Extensii au primit fara sa ceara, deoarece oficialitatile cunosc toate aceste probleme neexpuse in media. Departe de a fi perfecti, cei de la UMB nu sunt atat de nemernici pe cat vor unii sa para. Hai sa privim per ansamblu activitatea antreprenorilor si apoi sa tragem concluzii.
Gasirea altor gropi de imprumut s-a facut din pacate cu devastarea de terenuri pentru pasunat si chiar agricole, iar bastinasii care exploatau aceste terenuri sunt, de inteles, anti autostrada.
Toti gresesc, dar la unii nu se vede...

bogdan4ice

Democratia e o confruntare de opinii si nu exista adevar absolut.

Cum ziceam tragem linie cand va fi finalizat tot Ploiesti - Pascani si vom vedea daca a fost bine sau nu pentru A7 sa castige un singur constructor 10 loturi.
Pana acum consider ca pe BZ-FC suntem mai bine decat pe PL-BZ. Vom vedea si pe celelalte la anu.
Adevarul e undeva la mijloc.

hermes

Toata lumea isi pune problema ca de ce are UMB 10 loturi la rand in loc sa inteleaga ca este un calcul pur economic si legat de eficienta. Mai exact, echipe care lucreaza la o etapa (ex. decopertari, terasamente), fac front de lucru pentru etapa urmatoare (deci alte echipe) si apoi "urca" pe lotul urmator. De aici abordarea "secventiala" a loturilor pe A7. Totusi la nivel de terasamente de exemplu s-a lucrat consistent pana la Pascani, erau peste 10 milioane de metri cubi de mutat...
The only time Success comes before Work is in the dictionary.