Autostrada A7 Ploiești-Milișăuți

Started by Ionut, December 18, 2011, 09:02:16 AM

Previous topic - Next topic

1 Member and 11 Guests are viewing this topic.

vladel

Din păcate ultimele pagini de discuții nu au nimic a face cu infrastructura și cu pasiunea noastră comună. Am ajuns să ne jicnim intre noi, sa răspundem ironic la mesaje, sa luam peste picior etc.
Pe 20 decembrie tragem linie și concluzionam ce s a întâmplat în 2024. Apoi după ce vom circula intre Buzău și Focșani și la 2-3 de la inaugurare vom putea spune care este calitatea lucrărilor. Ne vom bucura ca scăpăm de E85 și vom spera ca și în 2025 lucrările să continue.
Cel mai probabil există presiuni mari din partea politicului de rahat asupra tuturor constructorilor, în special UMB, care are multi km în lucru să deschidă la anumite date. Mă gândesc că le ar fi fost mai ușor să îi lase să își facă programul cum considera ei ca sunt mai eficienți și să deschidă tot spre final de an. Constructorii depind de politic din păcate pentru că banii vin de la stat la ordin politic. Ca sa nu aibă sincope trebuie să se adapteze și sa facă tot felul de permutari și aranjamente, nu doar UMB, toți constructorii.
Îmi doresc și sper să se termine disputa asta inutila și contra productiva, să terminăm cu ironiile și cu mișto urile, să lăsăm deoparte frustrările personale și atunci când scriem un mesaj să aibă un conținut util pentru toată lumea.
Vă doresc tuturor seara buna și sper ca armonia să își facă loc în discuțiile de pe forum.
Semnat un "admirator" UMB și un om care este împotriva jicnirilor celor care au o alta părere și perspectivă asupra lucrărilor.

AnRcH

#14581
Quote from: TeoH9 on November 12, 2024, 07:27:27 PMEra evident de mult ca UMB fusereste calitatea lucrarilor, cu complicitatea statului.

Dar de ce ar vrea Umbrărescu (UMB) să refacă lucrări în garanție nerespectând calitatea lor?
Doar să-i facă fericiți pe Grinda și Ciocalacu pe banii lui? Nu cred că e așa prost. Să fim serioși.

O fi Moldova ''regatul lui'', cum tot zic toți, dar nici concurență serioasă nu are, la ce treabă face, totuși, ca să fie super-avantajat la contracte și apoi șantajat cu livrări electorale. Eu cel puțin așa vreau să cred.

Până nu scăpăm de ban-area austriecilor (asta o fi reală) pentru Schengen, se mai bate doar cu turcii. O perioadă, că și ăia-s pe făraș parcă.
Și eu sunt mulțumit că există.

Andrei I

Mici probleme vor fi pe A7, e imposibil sa ai atatia km. zeiss. Mi-ar placea sa fim atenti si la cum scriem. Jigniri, nu 'jicniri'. Fara suparare, omul cat traieste invata. Am asteptat si eu acest A7, cu sufletul la gura, ca noi toti, de aici. Pentru mine e o minune, aproape ca nu-mi vine sa cred. De 25 de ani merg pe aceasta banda plus acostament si m-am, si ne-am saturat de acest drum proiectat pentru un altfel de trafic. Asta nu inseamna ca putem accepta o autostrada cu calitate redusa, nu mai putin 'calitativa' - asa cum, din nou, ne exprimam gresit in limba romana. Am urmarit lucrarile de la distanta, am vazut furnicarul de masini portocalii pe toata linia Moldovei, incepand de anul trecut. Avem autostrada si va fi de buna. Respect lui Ionut pentru acest forum si pentru tot ce face in zona infrastructurii. Avem nevoie de astfel de oameni, cum avem nevoie de o companie ca UMB. Poate de inca una, pentru a construi noi autostrazi, avand interesul direct aici, unde traim. 

aaxel03

#14583
"Doar"? :D  Dar tot pare ca ne indreptam catre un bilant record al Umb ului, deci nu fi trist, o sa circuli si tu pe acele autostrazi.
Cat despre urarile/previziunile de ban-uri, aici o nimeresti bine, acestea par sa fie impartite unilateral doar catre o singura parte, citeam 1-2 pagini mai in spate pe unul care l-a facut "idiot" pe altu, fara nici o reactie, a fost iertat probabil pentru ca facea parte dintre criticii celebrei firme. 

dr4qul4

Sunt 2-3 loturi din 18! este foarte putin. Tot putine erau si 6 din 40. E matematica simpla.
Arata ca s-au intins mai mult decat pot, adica exact pentru ce au fost acuzati pe forum.
O firma serioasa isi planifica lucrarile astfel incat sa le termine pe toate intr-un termen rezonabil. Pana cum 2 ani asa era si UMB.
Heirupul asta este doar pentru alegeri. Sper sa nu mai deschida fara rosturi cum au facut la Bacau. Si mai sper sa nu fie calitatea de pe DX12T3 (tot heirup au bagat si acolo anul trecut) unde au aparut trambuline care pun in pericol siguranta circulatiei si pe care, in loc sa le repare de urgenta, le-au pus limitare (un coleg a zic ca e chiar de 60km/h).
Multi de pe aici inghit orice galusca pe nemestecate. Aveti minte, folositi-o, nu mai puneti botul la orice declaratie. Daca era pe declaratii, aveam 5000 de km de autostrada pana acum.

Orice intarziere de pe aici, si orice reparatie necesara dupa, nu face decat sa intarzie si mai mult restul santierelor. UMB poate duce 3 loturi la viteza maxima si inca 3 la viteza decenta..
Adica de 2-3 ori mai putin decat s-au angajat ca fac. Si ei continua sa mai promita si alte loturi (vezi oferta si contestatia de la Meses)
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

vm75

Esti sigur ca a contestat UMB la Meses? Pe topicul de A3 se discuta doar de contestatia WeBuild. Ai informatii din interior sau incercai sa dramatizezi mai mult argumentatia?

Sorinus

Discutia asta cu UMB se perpetueaza neconfortabil de mult. Adevarul e ca nu vom stii niciodata cum ar fi fost mai bine pe A7, pt ca nu stim cine ar fi castigat si cum s-ar fi comportat.

UMB a pierdut A0S3 in fata Aktor, pe care-l hulim permanent (Evident, cu sens), dar iarasi, nu stim daca UMB-ul ar fi terminat acest lot pana acum.

E o stare de fapt deja.

bogdan4ice

Cand va fi gata pana la Pascani A7 vom putea trage o concluzie. Daca intarzierile vor fi de cateva luni fata de termenele initiale eu cred ca e rezonabil.

Daca facem comparatie Aktor/UMB cred ca picam in derizoriu. Eu sunt convin ca pe A0 UMB termina lotul inaintea turcilor sau sincron cu ei ca oricum ar fi fost muzeu fara nodul cu DN6.

Dar din pacate nu vom stii.
Ce putem zice cu certitudine acum pe A7 avem asa:
-PH-BZ lot 1 si 2 intarziate cu mai bine de 6 luni fata de termenul initial si depasita si extensia si numaratoarea continua
-BZ-FC lot 1 intarziat cu 2 luni , inca in extensia acordata
-BZ-FC lot 2 si 3 inca in termenul initial si se vor deschide anul acesta deci cel putin 3 luni avans fata de termenul initial
-BZ-FC lot 4 intarziat 2 luni este in termenul de extensie deschis fara drum de legatura complet

Cred ca daca ar fi castigat alti constructori ce au participat la licitatii cred ca nu eram in momentul de fata in situatia de a putea circula pe BZ-FC.
Acum fiecare trage singur o conluzie daca era mai bine sau nu sa castige altcineva.

Va fi foarte interesant pentru noul guvern oricare va fi el cand vor veni facturile de decontat pe ce se finalizeaza acum si ce este in lucru...

raulbogdan23

Eu zic sa pui si loturile DEx6, A3. Numa pe A3 au 2 ani imediat intarziere si probabil ne ducem spre 3 daca finalizeaza in 2026, dar in termenele extinse  :troll: .

Toate trebuie luate in calcul daca vrei sa compari. Daca nu castigau pe A7 bagau clasa I-a pe A3, cine castiga pe A7 sa zicem livra cu 6 luni intarziere, era acceptabil sau nu. Poate aveam gata acum A3 si loturi din A7, dar ne ducem spre 2025, 2026. Per total populatia, noi pierdem.

aaxel03

^Sorinus

UMB a pierdut A0S3 in fata Aktor, pe care-l hulim permanent (Evident, cu sens), dar iarasi, nu stim daca UMB-ul ar fi terminat acest lot pana acum.
Nu stim? A0S3 din cunostintele mele nu este un lot cu probleme deosebite, in nici un caz precum A3 unde dealurile o luau la vale iar solutile erau limitate de un SF facut pe genunchi. Compara A0S3 cu A0N2 si iti faci o idee cum ar fi fost daca lua UMB in loc de Aktor.

 ^dr4qul4
Sunt 2-3 loturi din 18! este foarte putin. Tot putine erau si 6 din 40. E matematica simpla.
Pai ce, trebuiau toate 18 finalizate anul asta? Cate trebuiau finalizate anul asta si nu au fost finalizate, contractual vorbind? Prin "contractual" ma refer si la extensii, ACuri, termene pornind de la Oil etc. Vroiai sa finalizaze tunelurile A1 cand au primit AC (si ala partial) pe 25 august? Sau sa se apuce de A8 fara AC? Au ei minusurile lor, intarzieri, prea multe lucrari, unele lucrari de calitate indoielnica (Dex 12 lot 3 si A0N lot 2) dar nu poti sa raportezi lucrarile finalizate anul asta la toate cele 18 loturi contractate.

ncb

LIVE Autostrada A7 Lucrari zona Domnesti Targ Focsani-Bacau lot 1


Raducu P Drum

Allex

^^ nu compara A0S3 cu A3, compara-l cu orice lot din A7 la nord de Bacau. Rezultatele? Se vad in filmarile din drona (nicio structura iesita din pamant cu exceptia celor din preabricat).
"Asta-i ţara tuturor imposibilităţilor"

DN2 - E85 | Monitorizare A7 Autostrada Moldova

GIV

si extensiile alea pot fi amicale... cand trebuia terminat dx6 si care au fost problemele care au stat in cale?

alexa_adrian2001

Saptamana asta teoretic UMB a revenit pe toate santierele cu toate fortele?

NoWords

#14594
Pe A7 vad ca au revenit. I-am vazut la treaba pe capatul lotului 3.
:)