Autostrada A7 Ploiești-Milișăuți

Started by Ionut, December 18, 2011, 09:02:16 AM

Previous topic - Next topic

1 Member and 13 Guests are viewing this topic.

wrumwrum

Prin urmare pana cand nu vom circula cap coada pe A7, traficul pe DN2 va fi foarte afectat, nu de constructia A7 sau de lucrari, ci de proasta proiectare ce nu trateaza si traficul de pe DN2 in intersectiile de tip giratotiu. Multumesc de raspuns!

PS-inainte faceam din Adjud la Bucuresti ~3h, acum o sa fac ~4h!

slartibartfast

Cum e girația asta față de cea de la nodul Bacău Nord? Aceea face față în mod rezonabil în momentul de față.

XGarry

Quote from: wrumwrum on November 11, 2024, 01:47:19 PMPS-inainte faceam din Adjud la Bucuresti ~3h, acum o sa fac ~4h!
nu cred ca scapai de coada...te propteai in primul stop de la intrare in Focsani, dupa rondul de la Carrefour. nu te mai autosupara furnizandu-ti mereu chestii negative  ;)

mai bine te gandeste ca dupa ce se va termina si sectorul de A7 de la nord ai sa scapi de stat in ronduri si semafoare.

danutzu_1069

Ideal era ca scarba aia de juma' de banda sa fie "eliminata" cu 500m inainte de giratoriu. eliminata cu stalisori, sau alte d-astea, dar si cu indicatoare de ingustare.
Ar fi fost mai dinamic pentru masini..

Ionut

Hai că nu mai e mult.
Mai suferim vreo 18 luni... până la Pașcani.

Nici nu poți proiecta fiecare girație să suporte trafic suplimentar timp de 6-12-24 luni... că nu știi ce lot e gata primul, cine se mișcă, cine nu. Poți proiecta să nu ai muzee dar aglomerația temporară e greu spre imposibil de prevăzut la SF/PT/licitație că nu știi unde ajunge contractul. Și dacă merită banii.

Răbdare. Încă puțin.
18 luni e nimic față de 18 ani.

Până la Pașcani.

NoWords

@danutzu_1069 Eu inca ma mir cum n-au zburat peste sens bizonii  :lol:

wrumwrum

Nu sunt specialist in infrastructura, daca voi spuneti ca e normal sa se creeze trafic temporar pe DN si ca nu erau necesare 2 benzi in acest caz inclin sa va cred, problema mea de necunoscator e ca atunci cand se creeaza legaturi noi in DN(mai ales cu autostrazi) astept rezultat imediat sa vad ca se circula mai bine, traficul se imparte in mai multe rute/directii si logica mea spune ca ar trebui sa fie mai lejer pe orice directie, comparat cu situatia anterioara.

Ionut

Păi depinde. Toată lumea iese/intră prin acea girație acum. Peste 14-18-20 luni (când e gata Focșani-Tișița, în funcție de cum se vor concentra) pe acolo bate vântul că traficul de tranzit nu mai are nicio treabă cu orașul.

Iar traficul local se va împărți între centura actuală/DN2 și cele 3 noduri: DN2B, DN2, DN23.


hermes

Pai din ce se vede aici dupa ce termina la Focsani Buzau UMB trebuie sa bage carbuni ca sa aiba sanse sa termine anul viitor pana la Pascani. Teoretic, ar putea, practic mai au si santiere pe A8, pe A3, pe A1, pe A0, la Braila etc. Faptul ca anul asta finalizeaza pe sudul A7 un numar important de km arata ca au forta, doar sa se tina astia cu platile dupa ei ca sa mearga treaba.
The only time Success comes before Work is in the dictionary.

voicul

@wrumwrum Asa e mereu. Cand se face ceva pe mini sfert se strica in alte locuri.
Dar cum a zis si @XGarry - nu e ca si cum mergeai cu 200 minim pe centura Focsani si acum ca au pus giratoriu e trafic. Nu, s-a muta dopul de pe centura acolo si pe centura drept urmare e putin mai liber.

AnRcH

Eu chiar nu văd aici să le mai iasă și în 2025. Cel puțin sigur nu până la Pascani.
Nu au în pământ structuri începute. Or fi mai puține pe loturile astea, nu știu, dar mi se par mai întârziați decât erau anul trecut pe Bz-Fc. (Parcă inclusiv pe Fc-Bc)

Sper că știu ei mai bine cum și-au planificat si o să ne uimească. De ar termina tot PNRR-ul până în august 2026 și sunt fericit. Dacă nu, cade și mitul asta.
Forza UBM!


RataRR

^^Din ce tin minte, sunt mai putine structuri pe Buzau-Focsani decat pe Focsani-Bacau sau Bacau-Pascani. In total cred ca sunt de minim 3 ori mai multe structuri(ca lungime) la Nord de Focsani fata de Buzau-Focsani.

naivu

@hermes , ^^^^^, exclus sa termine pana la Pascani in 2025, si, daca retin bine, termenele contractuale pt Bacau-Pascani au fost deja decalate pt primavara 2026. Sunt curios daca la anul pe vremea asta vom discuta cand si daca se inaugureaza Racaciuni-Bacau (Focsani-Bacau 1+2 sunt sigure) sau ce receptii partiale se pot face pe Bacau-Pascani; diferenta o vor face cate resurse este UMB dispus sa lase pe A7 si cate sa mute pe alte santiere!