Autostrada A7 Ploiești-Milișăuți

Started by Ionut, December 18, 2011, 09:02:16 AM

Previous topic - Next topic

4 Members and 20 Guests are viewing this topic.

bogdan4ice

@catalin35 Accidente de genul celui petrecut ieri ar fi facut victime indiferent daca era sau nu autostrada daca se confirma faptul ca a fost o sinucidere.
DN2 nu va pustiu dupa finalizare A7+DX.
In zona aceea nu mai discutam de o banda pe send + acostament.
Masina de scoala chiar daca ar fi fost A7/DX tot pe DN2 ar fi fost ...

Stef

#14506
Filmarea a fost realizată într-o zi de sărbătoare, nu mi-am dat seama  >:(
UMB nu lucra, doar subcontractorii (Cis Gaz și descărcarea arheologică de la finalul clipului)
De menționat că a apărut o organizare de șantier la Filipești, momentan e în stadiu incipient)


MihaiD

^^ Am trăit perioada în care politicienii criminali erau acuzați că nu făceau A7, în condițiile în care DN2 = cel mai periculos drum național, de departe. Apoi, rețin expresiile mai noi ale unor veterani ai forumului despre cum DN2 nu reprezintă ,,decât" x% din totalul accidentelor, sau ceva în genul ăsta, nu mai caut acum. Relativizarea sau accentuarea unor decese în funcție de criterii proprii e ceva cu care m-am obișnuit, mă aflu în tabăra celor pentru care A7 a fost și e prioritară inclusiv față de alte sectoare de A/DX, la câte accidente am trăit ca martor. Oricum, discuția asta va fi aproape de final în 2026, când UMB va termina cam tot ce are acum. 

Allex

^^ wow.. la mai bine de un an de la OIL nu au nici o structura iesita din pamant (cu exceptia subtraversarilor din prefabricat) pt Bacau-Pascani lot 1. Si nici la terasamente nu stau excelent, desi acolo nu am emotii. 
"Asta-i ţara tuturor imposibilităţilor"

DN2 - E85 | Monitorizare A7 Autostrada Moldova

aaxel03

Deci, pana la urma s-a dat drumul la intregul lot 4-cocoasa (11km) sau doar la 8km?

JohannDB

      Am trecut vineri pe A3 dinspre DNCB spre Ploiești și la nodul cu A7 "m-a surprins" lentoarea la pasajul central peste A3 și mai apoi, privind mai spre dreapta (spre est) la ceva la 300 de metrii, starea de grizi abia ridicate la următorul pasaj...... "Langsam, langsam"....
   N-am mai dat drumul la cameră........

Ionut

Pe cocoașă se circulă pe vreo 8 kilometri între nodurile A7xDN2 respectiv A7xDN23.

Lotul 4 al A7 Buzău-Focșani conține astea:

1. Cocoașa pe care se circulă aprox 8 km, A7
2. Bucățile dinspre Râmnic, respectiv Bacău, aprox 3 km, A7, NU SE CIRCULĂ, muzee
3. Drum legătură DN2-DN2B la nord de Focșani, profil drum național, nu se circulă, nu e gata

Deci 8 km în exploatare din A7 (Cocoașa), plus 3 kilometri muzee, plus drumul de legătură DN2-DN2D.

Termen inițial contractual: august 2024.

E clar acum?

hummingbird

Am trecut astăzi pe BZ-Fc 4, asfaltul e ok, o sa zic și eu 9/10,ca mereu e loc de mai bine. În schimb pe centura Bacău sunt 2 trambuline la km 3, în dreptul rosturilor de dilatație.

NoWords

Am dat si eu o tura ieri. Ca si calitate asfaltul, mi se pare putin mai bun, fata de A02N ( tot de UMB terminat ).
Rosturile la fel, se putea mai bine.

mike_us

#14514
@MihaiD Și eu cred că A7 este una dintre cele mai importante autostrăzi. Cum ai zis și tu, DN2 e foarte periculos și, pe deasupra, Moldova chiar nu avea nicio autostradă sau drum expres.
Și, în sfârșit, se face și se face foarte repede, comparativ cu ritmul cu care am fost obișnuiți.
Dar doar autostrăzile, fără amenzi și controale mai stricte, nu ne vor scăpa de accidente.

Geri

Ideea de la care am plecat pentru trasee este siguranta, timp, distranta, la care mai adaugam calitatea drumului.


Din capturile de mai jos vedem ca timpii de parcurgere a drumului DN2 - a7, undeva intre 4 si 15 minute. Timpi pe care ii adaugam la postarea mea precedenta. Timpi intre descarcarea provizorie Pietrosu/Costesti - Stalpu si giratoriul pe DN2, de la Buzau spre Ramnicu Sarat, unde este urca/coboara pe A7, de 23-27 min.


















Sa vedem cati o sa fie scosi din cercul galben ca " au gasit ei o scurtatura pe waze si au ramas impotmoliti ". Si li s-au impotmolit calutii :horse:

Powered by API/PUM imgur uploader


Este pacat ca s-a facut un pas, cel al descarcarii provizorii de la Pietrosu/Costesti - Stalpu, in DJ203G, fara a se continua cu pasi in legatura cu siguranta circulatiei, pentru locatiile:

1. intersectia DJ203G cu DN2, in Pietrosu/Costesti.

O intersectie dupa colt. Care pare greu de abordat de camioane.

Powered by API/PUM imgur uploader

2. drum ingust...

3. La iesirea din Stalpu in spre DN2B, Ploiesti - Buzau, pe DJ203G o trecere la nivel peste cale ferata dubla.
Trecere ca vai de ea si vai de noi care o sa trecem pe acolo.
La care mai adaugam lipsa barierelor fizice. Existent numai semnal vizual si auditiv.






Powered by API/PUM imgur uploader

Sa vedem si daca acest DJ203G o sa tina pana cand vor da in folosinta lotul 3, Pl-Bz.

XGarry

#14516
^ misto pozele cu viteza egal distanta supra timp din care scoti timpul. au umplut 3 ecrane. in rest, fiecare e liber sa o ia pe unde vrea.

horyatm

Pentru punctul 1 citește câteva pagini în spate, se va amenaja un sens giratoriu în dreptul Primăriei Costești.

wrumwrum

Am trecut ieri pe DN2 venind de la Adjud la Focsani prin proaspat nou deschisul giratoriu cu A7 la nord de Focsani si nu am inteles de ce acel giratoriu nu este facut/proiectat pentru 2 benzi pe sens, ci doar una amarata. Din acest motiv am avut de asteptat in coloana ~2 km, pentru ca masinile veneau din doua benzi (banda1 +acostament) si la acel giratoriu se sugruma traficul.

Sa nu imi spuneti ca nu se cicula pe acostament fiindca in zona giratoriilor acostamentul se transforma in banda 2(ne uitam ma Google maps daca nu stiti zonele).

Ca si comparatie urmatoarea intersectie dupa cea DN2-A7, la Dedeman Focsani, giratoriul are doua benzi, dar si mai in fata pe centura Focsani sunt doua benzi in alte giratorii si atunci ma intreb de ce la intersectia DN2 cu A7 (Focsani Nord) nu s-a proiectat tot 2 benzi /sens, ideea e sa circulam mai rapid/fluent, nu sa se produca blocaje in DN cu autostrada nu?!

In concluzie, era mai bine inainte de a se face A7, cel putin la momentul actual.

Ionut

E simplu. Girația aia este gândită să suporte traficul din nodul Focșani Nord, nu tot traficul de pe DN2.