Autostrada A7 Ploiești-Milișăuți

Started by Ionut, December 18, 2011, 09:02:16 AM

Previous topic - Next topic

6 Members and 28 Guests are viewing this topic.

George Miller


Radu_A


dragos_on

Am doar eu senzatia ca se trage pentru darea in trafic a sensului R. Sarat-> Spataru pe pod Buzau?
Decat nimic mai bine un sens...

Radu_A

^ se da in circulatie full....

oneLess

^^ Au ținut-o înainte pentru că nu au putut să treacă pe celălalt sens.
O să treacă când o să le aducă balustrada !

RazesIesean

@AdrianB1 uite la min 4.18 si 4.30 din filmarea lui Raducu. 2 bucati de scandura puse intre sensuri.
~~~~~~
Ramasag de 500 lei in contul API ca nu se va scoate la licitatie pe A8 nimic, in 2024, in afara de capatul vestic care va fi semnat in Q3 2024.
~~~~~~

voicul

#14406
WooW - nebunie maxima la podul de la BZ.
Dar oricat de fan UMB sunt ... nu vad anul asta. Na poate se mai schimba si apare o minune minuata.
Sa nu uitam ca fara Nurol ... se grabesc de geaba.

Totusi zic ca sunt sanse de Ianuari - Februarie (depinde de vreme) si da ar ajuta enorm pentru scoaterea traficului de pe centura Buzau.

In rest: A7 era necesar pentru Romania.
Acum ca Ucraina si R.Moldova (da este si ea pe lista), da o sa ajute si pentru asta. Traficul din N o sa vina prin Polonia, dar cel din S - desi Ungaria are multe A - eu zic ca prin RO, deoarece in H ... te lasa la distanta mare de restul tarii ... pe niste drumuri distruse, deci alternativa e sa se mearga prin RO cat mai mult.

Ionut

API pe Facebook

Cocoașa vrânceană, gata de trafic. Joi, 7 noiembrie, se deschide circulația pe cei 10,94 kilometri de lângă Focșani, între nodurile Mândrești-Munteni și Focșani Nord (DN2), parte din lotul 4 al Autostrăzii A7 Buzău-Focșani.

Inaugurarea vine cu 3 luni întârziere față de termenul inițial, august 2024: contract semnat cu UMB în 06.09.2022 cu ordin de începere emis în 05.12.2022 care prevede 20 de luni execuție directă, fără perioadă de proiectare.

Din păcate, șoferii nu se vor putea bucura și de drumul de legătură dintre DN2 și DN2D care va funcționa ca o centură de nord a orașului și care este parte integrantă a contractului amintit în paragraful anterior. Pasajul peste calea ferată are două pile blocate de o linie electrică aeriană ce va fi relocată în curând.

Joi, România va ajunge la 47,17 kilometri inaugurați în 2024 și la o rețea totală de 1122,27 km de autostradă și drum expres în exploatare.

Estimăm că între 20 și 24 noiembrie se vor deschide cei 30,8 kilometri ai lotului 2, între Buzău Nord (Vadu Pașii) și Râmnicu Sărat, cu adevărat înainte de termenul contractual inițial, aprilie 2025, curat, fără extensii de timp. Felicitări și mulțumim muncitorilor pentru efortul lor!

Conexiunea cu DN2 la nord de Buzău va fi făcută prin drumul de legătură aflat scriptic pe lotul 1 Buzău-Focșani care are termen depășit, august 2024, cu aceleași date de semnare și emitere ordin începere ca la cocoașa focșăneană. Noi credem că podul peste Râul Buzău, parte integrantă din acest contract, nu va fi inaugurat în 2024.

În opinia noastră, lotul 3, adică sectorul de 36,1 km dintre Râmnicu Sărat și Focșani, nu va fi gata în 2024. Termenul inițial de finalizare este aprilie 2025.

În funcție de cât de blândă/umedă va fi iarna și de momentul revenirii pe șantier a muncitorilor UMB (probabil 13 ianuarie 2025) care știm că intră în vacanță pe 22 decembrie, estimăm inaugurarea segmentului Râmnic-Focșani, a podului peste Buzău și implicit a restului de 4,6 km din lotul 1, plus a drumului de legătură DN2-DN2D la nord de Focșani în perioada februarie-martie 2025.

Leo-Ph

Pe mine care vin dinspre Ramnicu Sarat si merg catre Motca nu prea ma ajuta aceasta cocoasa

Ionut

Păi te ajuta... mult... dacă NU era cocoașă... dacă era tangențială... cum era normal... și cum m-am bătut pentru asta în 2021 în CNAIR... culmea șefa CNAIR (Mariana Ioniță) era de partea logică... ca și mine... dar asta este... uneori iese o mizerie chiar dacă se unește API cu CNAIR... că probabil a pus unul degetul pe hartă... și a ieșit mizeria asta...

"Cocoașa" este chiar botezată de mine așa... de la o poziție API scrisă de mine... după ce m-au disperat autoritățile locale....

Asta e. Atât am putut face, adică nimic.

Leo-Ph

Planuiesc sa folosesc tot ce se poate din A7 in vacanta elevilor din Februarie 2025. Sper sa am o surpriza placuta.

reed

Asta e sa vedem și partea haioasa, poate mai fac 3 sferturi de arce de cerc și iese un Focșani ring de toată frumusețea :lol:

GAC

La cum arata mobilizarea de la pod Buzau, parca ar vrea sa-l indese in sacul mosului Nicolae: betonat 1/3 (8 deschideri); armat un sens aproape complet; se vad si doi elefanti de beton - ma duce cu gandul ca au de gand sa toarne la foc continuu pana termina si astfel au nevoie de un elefant de rezerva in caz ca primul moare la datorie.
Mai avem 7 saptamani pana la Craciun (cu aceasta inclusa).
Fara dar si poate termina cu placa pana la sfarsitul saptamanii viitoare. (mai raman 5 saptamani);
Hidroizolatia nu le poate lua mai mult de 2 saptamani cu tot cu timpii tehnologici (mai raman 3 sapt);
2 straturi de asfalt se pot asterne intr-o saptamana si de catre aktor pe 1 Km.
Ultimele 2 saptamani pentru rosturi, marcaje si finisaje.
La cum se misca lucrurile si la cum s-a intetit ritmul, nu-mi pare ca vor sa lase nimic pentru la anu (poate doar acel pasaj blocat de linia de curect - dar si aici, sa nu avem o surpriza).
In orice caz, presiunea politica este mai mare pe UMB pe motiv ca Pizza are toate sansele sa nu deschida nimic, mai ales de cand cu accidentul, iar la Coni, cel mult pot deschide 15Km de la niciunde la niciunde.
Nu in ultimul rand, UMB are o miza si pe Pascani-Suceava, unde Danlin va invoca cu copy-paste lipsa de capacitate a UMB, doar ca UMB sa le arate ca au terminat cu mult inainte de termen (cel lungit acum vreo 2 saptamani), ba chiar depasind obstacole formidabile. Peste acestea UMB vor putea sustine ca in 3 luni au avansat cu aproape 40% pe cele 4 loturi, ca urmare a economiilor de scara la structuri... etc.

ncb

AUTOSTRADA A7 Buzău-Focșani lot 4 | 2 zile pana
la deschidere 05.11.2024



Raducu P Drum

mike_us

@voicul 25 sau 30 decembrie sunt doar niște date întâmplătoare în calendar. Faptul că un lot sau un pod se finalizează în decembrie, februarie sau martie chiar nu are importanță. Doar pentru cei de pe forum care au pariat împotriva/pentru UMB contează. Nimeni nu își va mai aminti asta peste doi ani.

Important este că, la sfârșitul lui decembrie, vor rămâne doar mărunțișuri pe tot tronsonul Buzău - Focșani, iar anul viitor ,,armata" UMB se va putea muta spre nord și pe alte loturi. Un alt aspect esențial este că UMB se va elibera de 100-110 kilometri foarte curând, rămânând cu aproximativ 270 de kilometri. Și, nu în ultimul rând, a depășit așteptările prin modul în care a lucrat la structuri.