Autostrada A7 Ploiești-Milișăuți

Started by Ionut, December 18, 2011, 09:02:16 AM

Previous topic - Next topic

3 Members and 6 Guests are viewing this topic.

iulic

#14385
Era o discutie pe acest forum pe tema specificatiilor tehnice relativ recent aprobate in Romania pentru drumuri de mare viteza. Acolo se arata ca, spre deosebire de alte tari (occidentale), in standardele de la noi nu e mare diferenta tehnica intre cele doua tipuri de sosele. Probabil in prezent nu este trafic care sa justifice A in loc de DEx pe relatia Milisauti - Siret. Se justifica insa constructia la profil de autostrada daca privim harta cu zoom-out si ne gandim in perspectiva la un culoar precum Gdansk - Varsovia - Liov -  Suceava - Constanta/Varna (Marea Baltica - Marea Neagra) sau spre porturile grecesti.
Pe aceeasi idee s-a mers pe profiul de autostrada in cazul A8, portiunea Letcani - Ungheni. Chiar proiectantul Consitrans afirma (vezi dezbaterea MVA de pe sectiunea de forum A8) ca nivelul de trafic nu justifica profil de A, ci de DEx, dar daca privim in perspectiva continuarii A8 pe relatia Ungheni - Chisinau - Odesa, deja se schimba lucrurile.

Radu_A

^ total de acord, sper sa existe viziune pe termen lung cand se termina SF-ul si se ia decizia

nedcatalin

Tocmai pt ca distanta e relativ mica, merge foarte bine si un drum expres. Nu va exista continuare autostrada de la Siret in Ucraina in urmatorii 30 de ani, sa fim seriosi!

gruia88

Eu ma gandesc ca Ucraina nu o sa intre curand in Schengen deci daca faci Express o banda o sa fie parcare de tiruri asa macar daca este Autostrada folosesc banda de urgenta. Asta daca nu gandesc o mega parcare inainte de vama ceea ce ar rezolva problema asta .

Si pot sa va zic legat de express cel mai periculos lucru este lipsa benzii de urgenta , noaptea o masina mica o mai vezi, eviti pe avarii dar daca este un autotren parcat jumate pe acostament jumate pe banda si ai si masina pe banda 1 si viteza... este foarte periculos .

Deci da mai ales ca pe viitor o sa fie nevoie de tranzit de marfa .... vedem ce o sa iasa.

hefaistos

Dacă Ucraina câștigă războiul, respectiv o ia pe calea integrării europene, A7 si A8 vor deveni cai de tranzit pentru produse. De 3-4 ori mai multe decât inainte de razboi.
Pariu 500 lei: Pana la 31 decembrie 2024, se va deschide A7 intre Buzau Nord si Focsani Nord. data de initiere a pariului 2 octombrie 2023
Pariu 200 euro, daca pana la 31 decembrie 2029 nu se deschide sectiunea cu tuneluri de pe A1 de la Holdea.

liviu.roman

Câteva cadre de la podul peste DN22 și râul Râmnic de la Râmnicu Sărat, la 5 noiembrie 2024.








Ionut

Mulțumim!
20-24 noiembrie.

Bagă grupa mare la rosturi. Dar e migală. Plus alte finisaje. Vremea însă ține cu ei. Și cu noi.

Ionut

Băi dar nu mă pot abține. Sunt urâte cu spume acele panouri fonoabsorbante cor-ten. Le aveau pe-alea verzi, frumoase, chiar faine.

Cred că trebuie puse pe ambele părți ale podului. Mai e de tras.

mirceaeliade

Din pacate Milisauti-Siret este acum definitivat PT la standard de DEx.  Daca se va vrea A pana la Siret, cred ca va trebui relicitat PT-ul pt completare, si vor trebui facute ceva exproprieri in plus.  Si daca tot se face A catre Belgrad, cred ca ar fi cazul sa se faca A si catre Cernauti.

NoWords

@Ionut Se baga grupa mare si pe capatul lotului 3  :)
Deja au asternut un strat de asfalt pe pasajul ce supratravereaza DN23A.

ncb

Autostrada A7 Pod peste raul Buzau - 05.11.2024


Raducu P Drum

RazesIesean

#14396
Inteleg ca se grabeste UMB-ul sa livreze prim covrigarului cele promise, dar macar la scandura ce o au pusa sa treaca de pe un sens pe altu poate sa puna balustrada.
E doar sfidare la sanatatea muncitorilor si da dovada de cat putin conteaza viata unui angajat (e.g mortii de acum 1 an)
~~~~~~
Ramasag de 500 lei in contul API ca nu se va scoate la licitatie pe A8 nimic, in 2024, in afara de capatul vestic care va fi semnat in Q3 2024.
~~~~~~

CapitanulPtk

#14397
@Ionut

Am aceeasi senzatie de fiecare data pe DX12. In fine, numai zic de cum arata drumul de peticit.

cavver

#14398
@hefaistos

O sa explodeze traficul pe a7 de la atatea camioane cu portocale grecesti si gogonele turcesti.
Calea principala de aprovizionare a Ucrainei trece prin Polonia, ai campie de la porturile olandeze pana la moscova.

AdrianB1

#14399
@RazesIesean

Nu stiu la care filmare te-ai uitat, in asta de azi se vad balustrade la toate trecerile in zona la care se armeaza si una in zona betonata. E una singura pe tot podul care nu are balustrade, chiar la inceputul partii betonate.