Autostrada A7 Ploiești-Milișăuți

Started by Ionut, December 18, 2011, 09:02:16 AM

Previous topic - Next topic

3 Members and 17 Guests are viewing this topic.

hefaistos

Rezilierea nu e o soluție la UMB după cum nu e nici la Aktori.
Rezilierea inseamna cam 3 ani pierduți. Ori, în 3 ani, lucrările despre care vorbim acum vor fi de mult istorie. Poate doar lotul de pe A8 sa ma fie în lucru la început de 2028.
Pariu 500 lei: Pana la 31 decembrie 2024, se va deschide A7 intre Buzau Nord si Focsani Nord. data de initiere a pariului 2 octombrie 2023
Pariu 200 euro, daca pana la 31 decembrie 2029 nu se deschide sectiunea cu tuneluri de pe A1 de la Holdea.

Striker

Pe toate celelalte santiere pe care "bate vantul" au crescut din senin poduri si podete, terasamente, s-au mutat dealuri, s-au carat mii de tone de material. Ciudat, inseamna ca vântul e subcontractor.... sa i se rezilieze contractul!  :p
Rezilierea inseamna lasitatea celui ce a angajat un antreprenor, inseamna ca ori evaluarea a fost slaba, ori controalele inexistente sau doar de forma.
Sa vedem ce se va intampla dupa finalizarea Bz-Fc, daca celelalte santiere raman la fel de pustii, e clar ca UMB merita toate criticile si se adevereste zicala cu plapuma... Eu sper ca totusi se vor recupera din intarzieri si PNRR-ul nu va fi ratat.

Allex

^Terasamentele nu au fost niciodata o problema pentru UMB, dimpotriva aici sunt campioni (impreuna cu Strabag, poate si Porr). Structurile sunt problema majora pe restul loturilor la nord de Focsani. La acestea a batut vantul pana in prezent. Cate structuri au "iesit din pamant" pana in prezent la Nord de Bacau? Mai ales la turbionul de la Pascani. Mai e un an termen contractual. Ce crezi? Se va finaliza? punem 4-5 luni extra pentru neprevazut. Aprilie 2026 pentru Pascani-Buzau?
"Asta-i ţara tuturor imposibilităţilor"

DN2 - E85 | Monitorizare A7 Autostrada Moldova

Striker

#14238
A se vedea podul de la Râmnic. Dacă se vrea, se poate. Eu mă refeream însă la "celelalte șantiere"...
Peisajul de la podul peste Siret de ex., unde atmosfera prezentă mă deprimă, totul pare abandonat, dar treaba s-a oprit la hobanat, unde se pare că e o problemă de aprovizionare. Și A3 e concludent, unde UMB pare invizibil, dar structurile au avansat satisfăcător. Sunt destule de făcut, e clar că nu se poate acoperi totul simultan, dar e bine să ne uităm și în ograda altora. În afară de PORR, care pentru mine sunt de departe cei mai buni în tot ceea ce fac, toate celelalte firme au probleme.

alexa_adrian2001

Mai oameni buni, cred ca omitem un lucru foarte important.
Ca tot vorbim de UMB de ce si-a intins plapuma atata de mult?

Imi place de UMB, imi place sa vad munti mutati, zeci de km asfaltati samd...sunt extraordinari fata de tot ce am vazut in ultimii 15 ani in Romania. Mai nou aud ca la calitate nu exceleaza(trambuline)...ii alta problema.

Dar chiar daca imi place de ei nu ai cum sa nu ii critici cand au mutat toata forta pe A7 si restul au abandonat. Chiar asa memorie scurta avem? Uitati-va la filmarile lui Mariu pe A3. Zicea chiar ca isi vinde drona ca nu o sa mai aiba ce filma. Daa, au revenit timid incet incet peste tot. Dar nu la puterea care au fost inainte. In fine...nu despre asta vreau sa spun in acest post.

Ce omitem noi: cate contracte s-au licitat in ultimii sa zicem 7 ani si cate nu au avut contestatii? Eu tind sa cred ca UMB a licitat peste tot cu gandul ca sigur multe loturi vor avea contestatii si atunci aveau front legal de lucru pe mai putini kilometri deodata. Cred ca nu au crezut ca vor semna loturile atata de repede. Si apoi daca sa zicem CNAIR a semnat cu ei 5 contracte si ar fi zis: ba! voi numa atata puteti duce! cum legal ar fi putut sa ii descalifice de la restul loturilor unde au licitat? Avem noi astfel de parghii legale? Nu stiu.

Ma tem ca nu avem ce face decat sa ii lasam sa isi faca treaba cum or stii ei mai bine, mai ales ca scade presiunea politica, sper, dupa alegeri.

GIV

aolo, nu mai fusese de mult discutia asta.. daca tot vreti sa vb de umb mergeti pe topicul de constructori macar sau mai luat o pauza  :lol:

aaxel03

^GodLes


Pei lumea nu stia ca pe celelalte santiere o sa bata vantul ( DEx12 partial, DEx6, A3, A1, A8, A0 )
Mi se pare falsa afirmatia, pe DeX12 inteleg ca se pregatesc sa inaugureze 20 km anul asta si se munceste la greu, A0 Nord 4 si A1 orice dar sa zici ca bate vantu, o fi vina lui UMB ca viaductul se poate ataca doar de pe 1 noiembrie? Pe A8 au primit AC? sau trebuie sa se apuce sa lucreze fara AC? Pe A3 poate mai slabut dar se lucreaza. Eu observ ca este un curent anti UMB dar sa ne marginim la fapte.

KnX

Mai sunt și unii bezmetici care se grăbesc să folosească autostrada înainte de a fi dată în lucru, cu excepția constructorilor, a dronarilor și nu mai puțin, a politicienilor aflați în vizite de lucru.

https://adevarul.ro/stiri-locale/focsani/cum-a-reusit-un-sofer-sa-intre-pe-un-sector-in-2398143.html

Are cineva idee despre ce a fost vorba în acea zonă cu tipul ăla?
Prima dată m-am dus cu gândul să nu fie vreunul din dronari care s-a dus să-i filmeze pe cei de la UMB pe timpul nopții, știut fiind faptul că ei lucrează la terasamente și pe timpul nopții.

Stef

E plin uneori. Inclusiv de curieri sau alte mașini ale unor firme aflate în timpul de lucru. Cei de la Coni au fost nevoiți să restricționeze cu niște bariere foarte neprietenoase accesul pe Lot.

NoWords

#14244
^^ Hai ca ziua mai inteleg daca vrei sa intri ( nici asa nu e ok ). Dar seara, pe un sector de autostrada nedeschis circulatiei... :lol:.
Putea fi un final mai tragic pentru o aventura de genul.


@KnX Sunt destui bezmetici pe aici care vor sa simta adrenalina. Se mai urcau unii cand nici macar nu avea asfalt autostrada  :)

hermes

The only time Success comes before Work is in the dictionary.

Geri

^Estimarea din partea mea ar fi fost ca in prima saptamana de la deschidere, sa se comita un accident. Mai e pana la deschidere si cineva s-a grabit cu accidentul. Sa vedem si dupa deschidere.

Dupa deschiderea oficiala, care este solutia autoritatilor pentru a ii limita la 130-140, pe cei care mai au un pic si isi deschid usile pentru a isi lua zborul? In afara de cea prin care ar sta cu radarul din cand in cand... In cine stie ce locatii radarul si opritul/trasul pe dreapta ca pe DN/DJ.

ijwtsh

Sa faca filtre cum fac pe A1 inainte de Bucuresti, in care forteaza toate masinile sa incetineasca.

RazesIesean

Sau sa foloseasca sistemul din restul Europei.
Sa stea aia cu cascheta pe supratraversari cu radarul si dupa 1 luna de activitati asa sa vezi ce frumos se calmeaza toti.
Dupa 2-3 amenzi intr-o luna merg cu 130 setap pe limitator.

On topic: Inca nu am vazut in spatiile de servicii pe loturile de A7 statii de incarcare pentru vehicule electrice.
 Parca aceasta era cerinta din PNRR si caietele de sarcini.
~~~~~~
Ramasag de 500 lei in contul API ca nu se va scoate la licitatie pe A8 nimic, in 2024, in afara de capatul vestic care va fi semnat in Q3 2024.
~~~~~~

Sorinus

Plus perdele forestiere, nu? Ca sa fie si mai green.