Autostrada A7 Ploiești-Milișăuți

Started by Ionut, December 18, 2011, 09:02:16 AM

Previous topic - Next topic

2 Members and 18 Guests are viewing this topic.

bim14

Cred ca sunt foarte putini cei care credeau ca UMB va ajunge sa termine Buzau-Focsani in 2024. Eu insumi am fost foarte neincrezator. Acum, avand precedentul, nu ma mai hazardez sa spun ca la final de 2025 nu vom avea gata si Focsani-Bacau, chiar daca la nivel de lucrari este un segment mult mai solicitant decat primul. Probabil acel politician a zis dintr-o eroare ca se va circula pana la Pascani in 2025.
Sper sa avem parte in urmatorii 2 ani de finantare pentru a scapa in sfarsit de acest criminal DN2/E85. Din 2027 sunt convins ca nu vom mai fi primii la nr de morti pe sosele.
Una peste alta, consider ca este de departe cea mai buna chestie care i se intampla Moldovei in ultimii 35 de ani.
Quote from: bim14 on January 09, 2024, 10:42:40 AMEu tocmai am virat 100 de lei si mai pun 500 in contul API daca la final de 2024 avem minim 50 de km de A7.

Radu_A

^^ce-i drept primul lot din Focsani Bacau arata acum mai bine decat primul lot din Buzau Focsani anul trecut pe vremea asta...

dar totusi mai ai doar 26 de luni pt A7, A3, A1 si A8...astea sunt alea pe PNRR...ca sa ai o sansa Buzau Focsani trebuie terminat anul asta

mirceaeliade

#14222
^^Nu cred ca sunt f multi care chiar s-au temut ca Buzau-Bacau nu va fi dat in circulatie pana la sfarsit de 2025. Problemele apar cand realizezi ca dupa contracte ar fi trebuit sa fie gata pana la Pascani pana in 2025, si ca sa le iasa ok, vor primi extensii indulgente la contracte, extensii care altor constructori li se refuza si chiar li se da certificate negative.  Personal eu m-am bucurat ca au reusit sa semneze in termen record de la lansarea licitatiilor, crezand ca "ne-au salvat" sa ne incadram in termene PNRR (evitand astfel situatii gen Ploiesti-BZ 3).  Dar pana la urma sunt niste privati care lucreaza pentru profit.  Si tare mi-e ca acum se fac SF-uri care dau estimari de pret cel putin dubios de scumpe, tocmai ca UMB sa poata licita la 80% din "pretul estimat" pentru o marja babana de profit (ca doar oricum sunt favoriti sa ia punctaj spre maxim la oferta tehnica).

Si cand mai realizezi ca pentru a face A7 in termenul PNRR, au ajuns sa neglijeze:
* A3 (atat de mult ca nici nu au licitat la viaducte, poate cineva sa ii acuze da nu deschid daca oricum nu exista inca viaducte?),
* A1 (conform semnarii initiale trebuiau sa aiba PT gata la inceput de 2024, si suntem la sfarsit de an si d-abea se contureaza portalele; crede careva ca se va deschide la termenul PNRR),
* A0 (au semnat in 2019 si cu orice tergiversari benevole la termenele de AM, la 5.5 ani de la semnare inca nu au inceput sa lucreze la viaduct) si
* DEx 12 (se va deschide complet probabil la 4 ani de la OIL)

Acum ganditi-va ce taraboi a fost cand Pizza si Aktor au deschis la 6+ ani de la semnarea contractelor.  UMB o sa aiba pe A3 si pe A0 peste 6 ani cand speram ca vor da in functie.  Si nu mai vorbesc ca au licitat agresiv si la alte contracte gen VO Timisoara si A8 (la ultima au 13 luni de la semnare nici nu cred ca avem decopertari).

oc7avian

Quote from: bim14 on October 29, 2024, 09:19:45 AMSper sa avem parte in urmatorii 2 ani de finantare pentru a scapa in sfarsit de acest criminal DN2/E85. Din 2027 sunt convins ca nu vom mai fi primii la nr de morti pe sosele.

Asta o dau cu quote să rămână clar. Până nu se face DN2 2+1 cu parapet median și 1+1 în localități cu calmarea traficului, numărul de decese și răniți grav va rămâne tot cam la fel. Traficul local rămâne. Iar fiind mai aerisit se va circula mai tare. Și morții pe șosele nu sunt doar cei din mașină. Pietoni? Bicicliști?

Drumul morții rămâne drumul morții dacă nu îi schimbi design-ul.

NoWords

#14224
^ Pana nu se fac pasaje pentru pietoni, vor mai muri. Sa poti trece pe DN2..o trecere de pietoni, ai nevoie de adrenalina  :lol:

Evident, chiar si cu pasajele, vor exista berbeci care isi pun viata in pericol :)

ijwtsh

Nu sunt de acord. Multe accidente sunt din cauza "dublarii" (camion pe acostament + putin din banda) si cineva depaseste camionul. Vor fi mult mai putine camioane pe drum. Se vor reduce foarte mult accidentele soldate cu decese, zic eu.

Astea fiind spuse, trebuie NJ pe DN2, da. Dar eu cred ca si autoritatile stiu ca daca ar pune inainte de A7, ar fi groaznic. Am stat o data intr-o coada mare, credeam ca a fost accident mai in fata - nu, doar s-a pus cineva pe acostament si l-a folosit ca sa-si schimbe roata sau ceva de genul. Deci l-a folosit in scopul original al acostamentului. Daca ai pune acum NJ sau ai amenda pe toata lumea care foloseste acostamentul, traficul ar fi de nedescris. La urma urmei, problema va fi ignorata pana cand va aparea A7, pentru ca altfel ar sari lumea in capul autoritatilor.

Allex

Cred ca 2-3 semafoare in fiecare localitate ar rezolva in mare problema pietonilor. Asta dupa deschiderea A7 si mutarea traficului de tranzit, evident. Supratraversari/subtraversari pentru pietoni ar fi fost bune pana acum.
"Asta-i ţara tuturor imposibilităţilor"

DN2 - E85 | Monitorizare A7 Autostrada Moldova

naivu

Quote from: mirceaeliade on October 29, 2024, 11:07:28 AM... vor primi extensii indulgente la contracte, extensii care altor constructori li se refuza si chiar li se da certificate negative. ...
Câtor constructori li s-au refuzat până acum extensii și au primit certificate negative?! Nici măcar Aktor și Pizza, cu tot tărăboiul, nu au pățit-o. UMB o fi favorizat pe alte părți dar extensii primește toată lumea.

Cipi

#14228
DN2 trebuie sa isi schimbe configuratia pentru a reduce numarul de victime. Solutiile pot fi diverse (de la semafoare in localitatile mai mari sau bumpere permanente din beton prin sate - am vazut asta in Bulgaria pe drumul spre Thassos - pe care nu sa nu ai chef sa le sari cu mai mult de 30km/h, la solutii elegante cu "sicane" amenajate cu ghivece florale - am vazut asta in Franta - e drept, mai degraba pe drumuri secundare), dar nu trebuie sa includa pasaje.

Trebuie sa devenim constienti ca localitatile trebuie sa redevina prietenoase cu localnicii. Ceea ce se intampla acum este ca prin design-ul DN2 (dar se poate extinde si la DN1) rupem in doua comunitatile si facem extrem de dificila viata localnicilor (sa ne gandim si la persoanele in varsta care trebuie sa se deplaseze la un magazin!).

In plus, sa ne uitam la ce se intampla la A3 B-Pl vs DN1. Faptul ca DN-ul a fost lasat in aceeasi configuratie face ca el sa fie in continuare atractiv de parcurs chiar si de catre care parcurg intreaga distanta Ploiesti - Bucuresti (e drept ca A0 ar putea schimba putin aceasta atractivitate). DN-urile paralele cu autostrazile trebuie reamenajate astfel incat traficul de distanta medie sau lunga sa prefere autostrada si localitatile sa ramana ale locuitorilor.

Allex

#14229
in filmarea postata de @ncb de pe lotul 1 din Bacau-Pascani (pagina precedenta) vad bine la minutul 2:30 ca se escaveaza material compactat? Ceva neconformitati sau asa era in plan?

Edit: se vede mai bine pe finalul clipului.
Apropos, avem consultanta aici sau tot DRDP certifica lucrarile?
"Asta-i ţara tuturor imposibilităţilor"

DN2 - E85 | Monitorizare A7 Autostrada Moldova

ncb

AUTOSTRADA A7 Focsani- Bacau Loturi 2+3
Domnesti Targ - Bacău | 03.09-28.10.2024 |
Raducu P Drum



Raducu P Drum

mike_us

#14231
@mirceaeliade Ori nu ai citit forumul în ultimele luni, ori uiți repede. Doar cu 6 luni în urmă, tonul era extrem de negativist și se așteptau întârzieri foarte mari. Ca să nu mai vorbim că unii au mers atât de departe încât au cerut rezilierea contractelor UMB.
Nu ar fi pariat aproape nimeni că Buzău - Focșani va fi gata sau aproape gata în 2024, iar ideea că se vor termina ambele poduri mari, Râmnic și Buzău, ar fi fost susținută doar de o minoritate absolută.
Să mai amintesc că doar ,,cocoașa" era considerată sigură anul trecut?

În rest, cred că afirmațiile tale sunt doar parțial adevărate, unele putând fi contrazise ușor.
Mie mi se pare că nu puteți vedea pădurea din cauza copacilor. UMB a finalizat 40 km în 2022, 50 km în 2023, iar anul acesta are 100 de kilometri aproape gata (fie în decembrie, fie cel târziu în martie). România, per ansamblu, va avea cea mai bună medie de kilometri inaugurați în perioada 2023-2025. E ok să criticăm ce nu merge, dar chiar nu putem să vedem și lucrurile pozitive?

GodLesS

Pei lumea nu stia ca pe celelalte santiere o sa bata vantul ( DEx12 partial, DEx6, A3, A1, A8, A0 )

dr4qul4

O fi tonul optimist...dar doar pe A7, pe restul ne-am cam resemnat.
eu am cerut reziliere....pe A0, pe A3, Pe A1 si A8 daca nu incep anul asta (pe A1 au inceput), la Cosmesti si la Galati. si ii mai las 6 luni si incep si cer din nou.
Nu am cerut reziliere pe A7.
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

oneway

Unii ar trebui sa primeasca titlul de "Ambasador UMB la Bucuresti" la cat ii ridica in slavi. Poate ne ajuta @Ionut un badge ceva langa numele lor :zen:
A0S3 - Aprilie/Mai 2025