Autostrada A7 Ploiești-Milișăuți

Started by Ionut, December 18, 2011, 09:02:16 AM

Previous topic - Next topic

7 Members and 25 Guests are viewing this topic.

naivu

Quote from: zone_rider on October 27, 2024, 02:05:50 PM... Mai sunt 2 puncte critice pe lotul Pizzarotti si unul pe lotul Trace care se pot rezolva in 2 luni, avand in vedere ca avem deja 90% uzura si 70% marcaje. Inca se joaca.
Raducu Pe Drum tocmai a publicat si monitorizarea pe Buzau-Focsani, asa arata niste loturi care "inca se joaca". Loturile Pizza si Trace se mai "joaca" doar pt la anul; pana de Craciun mai sunt 8 saptamani, pt comparatie intre cele doua filmari sunt 7 saptamani, nu se poate face mult mai mult!
Pe lotul Pizza-Retter, pasajul peste CF e la limita a ce se poate face pana de Craciun, pasajul peste Cricovul Sarat (care nu are nici o grinda pusa) nu; nici pasajul de la nodul cu DN1D nu are toate grinzile, dar macar acolo s-ar putea improviza ceva temporar din bretele.
Pe lotul Coni-Trace sunt trei supratraversari fara nici o grinda si un pasaj fara nici o grinda pe unul din sensuri si nu au nici o sansa sa fie gata in 8 saptamani. Pasajul se poate rezolva prin deschidere HP, supratraversarea de la nodul spre Mizil se poate rezolva prin bretele, celelalte doua supratraversari prin blocarea a doua DJuri pe cateva luni, iar descarcarea finala printr-un giratoriu temporar la Pietrosu, dar nu pot nici macar sa-mi imaginez ca si-ar asuma cineva o inaugurare cu atatea improvizatii!

cb

Niște detalii despre situația de pe lotul 2 Pl-Bz, preluate dintr-o discuție pe WhatsApp, publicată pe fb de către "Drum Expres Focsani-Braila-Constanta".
Quoteok... oricum, e de apreciat totuși că bulgarii, stau foarte prost cu actele și au atât de mult de încasat, încât e realmente suprinzător că reușesc, au bani, să construiască pe banii lor. dar e vina lor aici că nu sunt în stare să își facă actele. gândește că structurile și o parte din umpluturi nu au încasat... deci de balast stabilizat nici nu vorbim.

tablierul metalic e luat de la Galați, dus în Serbia (la ei la Trace Serbia), adus pe tronsoane, sudare finală aici. dar au schimbat furnizorul cu altul din România care trebuie să le aducă pe toate până pe 15 noiembrie.

Coni a zis că sub 2 luni nu are cum să termine la km 20 unde preiau ei montarea/predale/betonare/asfalt

că și împărțeala asta a lotului între CONI și TRACE a fost de nevoie că cei de la CONI nu au putut veni cu garanții bancare și atunci au cedat și aun inversat procentele. 70% trace și 30%
coni

NoWords

#14192


O poza la ceas de seara, inainte de "furtuna"  :lol:

Focsani Nord :)

Stef

Câți kilometri din Autostrada Moldovei A7 se deschid în 2024?

Am ajuns la mijlocul dronathonului și, așa cum era firesc, avem rezumatul video mai scurt pentru cei grăbiți. 😁 Acesta cuprinde primele 7 loturi, fiind vorba despre loturile cu cel mai mare progres, majoritatea peste 80-90%.

Câteva pronosticuri 𝐚𝐛𝐬𝐨𝐥𝐮𝐭 𝐩𝐞𝐫𝐬𝐨𝐧𝐚𝐥𝐞 ar fi următoarele:

➡ Ploiești - Buzău, Lotul 1, asocierea Pizzarotti - Retter: rămâne încă posibilitatea unei deschideri în 2024, dar cel mai probabil se va rata la mustață termenul și vom avea o deschidere la începutul lui 2025.

➡ Ploiești - Buzău, Lotul 2, asocierea Coni - Trace: la fel ca la primul lot, rămâne încă posibilitatea unei deschideri în 2024, dar cel mai probabil se va rata și aici termenul foarte la limită și vom avea o deschidere la începutul lui 2025

➡ Ploiești - Buzău, Lotul 3, asocierea Nurol - Makyol: aici termenul contractual este iarna anului viitor, dar mobilizarea foarte bună în șantier și istoricul companiilor în România mă fac să cred că putem avea o deschidere în vara anului viitor. Acest termen a fost întârziat din cauza unor contestații și unor decizii ale CNSC care au întârziat aproape nejustificat de mult semnarea acestui lot.

➡ Buzău - Focșani, Lotul 1, constructor UMB: acest lot va fi deschis parțial, conectivitatea cu lotul menționat anterior realizându-se prin al doilea cel mai lung pod din România. Podul ar putea fi finalizat anul acesta, însă legăturile cu lotul asocierii turcești presupune o deschidere parțială pe lotul anterior menționat. Deschiderea parțială, fără pod, a Lotului 1 va fi realizată cândva în luna noiembrie.

➡ Buzău - Focșani, Lotul 2, constructor UMB: acest lot va fi deschis integral, cel mai probabil spre sfârșitul lunii noiembrie - începutul lunii decembrie.

➡ Buzău - Focșani, Lotul 3, constructor UMB: acest lot ar putea fi deschis anul acesta doar cu niște sacrificii foarte mari din partea constructorului, însă cel mai probabil va fi deschis la începutul anului viitor, termenul fiind oricum finalul lui 2025.

➡ Buzău - Focșani, Lotul 4, constructor UMB: celebra Cocoașă de la Focșani va fi deschisă cel mai probabil în câteva săptămâni, în integralitate la profil de autostradă, dar drumul de legătură ce formează centura nordică a Municipiului Focșani nu va putea fi încă finalizată din cauze neimputabile constructorului, existența a doi stâlpi a rețelei de înaltă tensiune nefiind încă relocați.

Focșani - Pașcani în câteva săptămâni, ultimele filmări pe care le-am realizat acolo sunt încă de actualitate.



danutzu_1069

Mai, i-ați zăpăcit pe ăștia din presa, care mai citesc și pe aici, cu atâtea estimări, păreri și pariuri.
Nu mai știu ăia ce să scrie...
:lol:  :lol:

Stef

Pe scurt, ar putea să nu mai scrie că se deschid 200 de kilometri în noiembrie.  :hm:

Ionut

Știe cineva din teren dacă UMB este pe șantier săptămâna asta sau nu? E interesant de văzut. Și mobilizarea, pentru că au varianta de a trimite acasă o parte din angajați și a-i rota că să fie pe șantier cineva.

Deci prezentă continuă, mai slabă.
Sau pauză totală 7 zile.

Stef

Din informațiile mele ar fi fost liberi doar 25, 26 și 27, însă există posibilitatea ca doar anumite echipe să fi avut doar liberele astea.

Radudbr

Eu indraznesc sa cred ca va fi deschis integral buzau-focsani (cu podul peste Buzau daca nu finalizat, cel putin foarte avansat) pana de Craciun. Si eventual sa mai ramana de lucrat la chestii precum spatii de servicii, santuri ori alte lucrari ce nu incurca traficul. Cred ca vor sa inchida aceste lucrari, sa ia o vacanta mai lunga de sarbatorile de iarna (24 dec - 12 ianuarie) si apoi sa se mute la nord de Focsani si pe alte santiere ramase in urma.

Craig1393

#14199
Pe 26 si 27 am vazut oameni lucrand la indicatoare si marcaje la nodul Mandresti-Munteni.

Puffyk 1

Am vorbit cu cineva care lucreaza la lotul unu, sper sa nu gresesc, cel din A3 si mi-a spus ca se da drumul la circulatie pana la sfarsitul anului. Nu vor fi gata structurile dar exista o varianta de rezerva. Cele doua poduri sunt intarziate pentru ca s-au lovit de falimentul unui producator de subansamble, o firma din Arad.... Cam asta se aude prin targ....

andreita

^

nu se zicea ca a preluat Pizza PAB Arad?

naivu

^^explică te rog care este varianta de rezervă pt pasajul A7 peste Cricovul Sărat?! (că restul se pot cârpi cumva). Cum se va trece de el?!

Puffyk 1

#14203
Din pacate nu stiu mai multe....dar ma reintalnesc cu el peste doua zile si revin!

Ionut