Autostrada A7 Ploiești-Milișăuți

Started by Ionut, December 18, 2011, 09:02:16 AM

Previous topic - Next topic

8 Members and 33 Guests are viewing this topic.

hefaistos

#14175
Pizza-Retter:
Nu stiu ce sa zic... la nord de nodul cu DN1D sunt cu lucrarile gata pe 90% din traseu. Si, exceptand cele doua pasaje de la DN1D si DJ 100, pasajele nu sunt gata dar se poate lucra la ele si cu trafic pe sub ele.
Ar putea deschide in noiembrie... sau e doar coincidenta, s-au concentrat acolo si acum, ca termina, de muta pe segmentul de la sud de DN1D. 
Om vedea.
Mini-lotul Coni... nu se poate deschide decat cu multe compromisuri, pentru ca au structuri care nu pot fi finalizate deci, dupa cum s-a mai spus, ori sistarea traficului pana la finalizarea lucrarilor ori crearea unor sensuri giratorii temporare.
PLus ca mai au de lucrul la parapeti, marcaje, alte marunte, dar multe.
Pariu 500 lei: Pana la 31 decembrie 2024, se va deschide A7 intre Buzau Nord si Focsani Nord. data de initiere a pariului 2 octombrie 2023
Pariu 200 euro, daca pana la 31 decembrie 2029 nu se deschide sectiunea cu tuneluri de pe A1 de la Holdea.

mirceaeliade

#14176
Din videoul lui Raducu as zice va Ploiesti-Buzau 1+2 ar putea fi aproape de deschidere pt anul asta, dar am numarat nu mai putin de 6 pasaje care NU au inca puse/aduse grinzi.  Tind sa cred ca nici nu sunt inca turnate o mare parte din ele, si cine stie cand vor fi transportate...  Si mai dureaza si uscatul celor vreo minim 2-3 straturi de ciment care sunt necesare inainte de orice asfalt.  Realist vorbind, probabil as zice ca se va incerca o deschidere doar A3-DN2D, pt ca acolo lipseste doar un pasaj, dar si ala e in categoria nu foarte probabil (pt ca par sa lipseasca grinzile importante la pasajul de la 3:44).  Pacat...  Bravo Grinda!  Poate ca vor depasi 100 km anul asta, dar nu stiu cati din cei 250 km garantati pentru 2023-2024 for fi deschisi.  Vom fi amagiti cu "dar nu va puteti bucura ca am deschis anul asta mai multi ca in trecut", ingnorand faptul ca au fost o confluenta de factori care ar fi trebuit sa permita deschiderea la un nr record de km...

Leo-Ph

sunt curios daca se aplica penalitati celor care nu se incadreaza in termenele contractuale. stie cineva?

zone_rider

As zice ca de fapt s-a lucrat surprinzator de bine intr-o luna si jumatate. Mai sunt 2 puncte critice pe lotul Pizzarotti si unul pe lotul Trace care se pot rezolva in 2 luni, avand in vedere ca avem deja 90% uzura si 70% marcaje. Inca se joaca.

Oneinthecrowd

^ Si "Visul unei nopti de vara" se mai joaca. Evident, din alte motive.

slartibartfast

Am fost pe dealul Istrița de lângă Buzău. Peisaje frumoase, dar nebulozitatea mare, plus obiectivul insuficient de tele au făcut ca imaginile rezultate să fie cam neclare.

Dâra curbă și albă din dreapta imaginii este lotul Nurol (Ploiești-Buzău lot 3). În spatele orașului se zărește podul de pe lotul UMB (Buzău-Focșani lot 1).


Ploiești-Buzău lot2 (CONI/Trace) nu se vede prea bine din cauză că asfaltul e negru și o face să se piardă în peisaj. Se văd, însă, două dintre pasaje la care se lucrează.


Powered by API/PUM imgur uploader

mike_us

Din ultimele filmări ale lui Ștef și ale lui Radu, eu văd așa:
  • Ploiești - Buzău: 2 loturi, 50 de kilometri, sunt la maxim 4-6 luni de finalizare
  • Ploiești - Buzău, lotul Nurol pare că recuperează bine; sunt speranțe pentru finalul lui 2025
  • Buzău - Focșani: 4 loturi, 82 de kilometri; o parte nu mai are cum să rateze finalizarea anul acesta, iar restul sunt la maxim 4 luni de finalizare (poate anul acesta sau, în cel mai rău caz, încă 2 luni anul viitor)

Ploiești - Focșani are 320 de kilometri. Cei 82 + 50 de kilometri aproape gata înseamnă 130, adică 40% din autostradă.
40% din autostradă care e greu să rateze aprilie 2025.
Și continuăm cu discuții sterile: câți kilometri în decembrie, câți la începutul anului.
Ca să-l parafrazez pe @dragos_on, trăim în România, iar unii dintre noi nu pot fi decât negativi și să ne plângem în continuu.

NoWords

Sper ca nu au de gand sa deschida half profile..Doar pentru ca au presiunea politica.
Prefer sa merg in siguranta, chit ca mai dureaza 1-2-3 luni. Fac referire la loturile UMB.

Radu_A


hermes

Nu cred ca UMB va mai lua pauza pana la alegeri, va trage cat de tare poate sa atingă obiectivele impuse de politic.
Spre diferență de loturile 1 și 2 de pe Ploiești Buzău unde lucrurile sunt clare, nu circulam anul ăsta.
The only time Success comes before Work is in the dictionary.

mike_us

#14185
@NoWords Loturile 1 (parțial), 2 și 4 vor fi gata anul acesta la profil complet. Mai sunt 2 luni, iar progresul din septembrie și octombrie este clar.
Ce mi se pare foarte impresionant este că deja au început să suprabetoneze podul de la Buzău, deși încă nu poate fi folosit. Foarte probabil, anul acesta va fi ori gata, ori aproape gata și acesta.
Singurul lot cu semn de întrebare este lotul 3. Dar și acolo, dacă nu îl termină, rămân doar detalii minore pentru anul viitor.

NoWords

Din ce am citit aici pe forum ( parca, sa nu ma insel ), exista o intelegere intre UMB si Nurol sa poata fi folosit partial lotul 3 din Ploiesti Buzau ( legatura cu DN2 ). Probabil dupa ce se termina cu loturile 2 si 4 vor muta pe 3 echipele.


Dupa ani de chin pe DN2, scapam in cateva luni complet de el  :lol:

hefaistos

Era un angajament ca podul de la Buzău se va deschide "în decembrie". Probabil ca de aia trag asa tare. Mie asta îmi spune ca, pe partea de structuri, lucrul la T3 W în graficul care Șulea "în noiembrie".
:D pe de alta parte, la T2 se spunea "în octombrie" iar octombrie a trecut.
On trai și om vedea.
Pariu 500 lei: Pana la 31 decembrie 2024, se va deschide A7 intre Buzau Nord si Focsani Nord. data de initiere a pariului 2 octombrie 2023
Pariu 200 euro, daca pana la 31 decembrie 2029 nu se deschide sectiunea cu tuneluri de pe A1 de la Holdea.

Voicu

Legat de toate aceste speculații vizavi de Pl-Bz 1 și 2: a spus deja @vancouver acum o săptămână sau două că cel mai probabil vor rata la mustață deschiderea anul acesta.

MihaiD

#14189
M-am lămurit. Cred că UMB închide integral tot ce e la sud de Focșani, în așa fel încât să dezasambleze organizările de șantier și să le mute la nord în sezonul rece. Inclusiv asfalt pe pod la Buzău anul ăsta, dacă nu e o catastrofă de vreme. Ce mai rămâne aduc de la Adjud sau sunt subcontractori. Dacă oamenii nu mai au ce face aici, cred că îi mută la Pârvu Roșu la limita capacității de cazare din organizarea de șantier de acolo, pentru DX. Eu așa aș face. Restul, pe A7 la nord de Focșani, oricum se vede deja, sunt kilometri destui care așteaptă asfalt.