Autostrada A7 Ploiești-Milișăuți

Started by Ionut, December 18, 2011, 09:02:16 AM

Previous topic - Next topic

7 Members and 27 Guests are viewing this topic.

Radudbr

In seara asta cand am ajuns la Focsani, am zarit de pe DN2 ca era pornit iluminatul si la nodul rutier Focsani Nord, inclusiv la rondul dintre DN2 si nodul rutier. Se vedea foarte bine. Iar in rond o gramada de muncitori si utilaje puneau borduri, parapeti, turnau rigole si santuri, se mai lucra si la niste stalpi ramasi de pus, nivelau pamant, se facea de toate.

bogdan4ice

@Ionut greu de crezut ca e asfaltat in urma cu un an nu era conform StreetView.
Dar stau si ma intreb cum e posibil sa avem un nod de autostrada cu un Dj neasfaltat sau partial asfaltat :bash:

pelan87

DJ de la nod Clondiru (mai exact intre Clondiru si Movila Banului) nu e asfaltat. Insa asfaltarea lui pe toata lungimea de 8 km pe care e pietruit acum, e cuprinsa in contractul cu Coni+Trace (de asta s-a si facut nod acolo, in ideea in care DJ va fi asfaltat odata cu aparitia nodului). Dar, desigur, nu s-au apucat de el inca, asadar orice deschidere partiala cu descarcare la acel nod este exclusa.

Tocmai de aceea s-au apucat sa faca breteaua provizorie de descarcare spre Costesti, pe DJ203G, la capatul dinspre Buzau al lotului.

Dar chiar si cu aceasta bretea, nu avem la ce deschidere partiala sa speram pt 2024, pt ca cele 2 supratraversari la care nu au sosit grinzile metalice sunt esentiale, sunt pe DJ-uri si nu cred ca poti deschide autostrada fara sa asiguri continuitate pentru acele DJ-uri.

Stef

Azi și mâine câte două episoade pe zi: unul dimineața, celălalt seara, pentru a fi cât mai actuale comparativ cu data filmării.

În primele 30 de secunde din videoclipul de astăzi era să fac infarct de 5 ori, din fericire însă am reușit să pornesc rotoarele în timp util și nu era nimeni în zonă.

Îmi place cum se mișcă asocierea turcă Nurol - Makyol și aștept cu nerăbdare să merg să îi filmez pe cei de la Nurol pe A8 lângă Târgu Mureș!


vm75

Multumim pentru filmari, @Stef! Nurol a inceput sa astearna asfaltul la nodul cu DN2B, pe podul peste raul Buzau se vede ceva armatura, asteptam cu mare interes filmarea cu lotul 1 Buzau-Focsani.
Daca tot nu prea mai sunt sanse sa deschida Coni anul asta, poate se discuta cu Nurol si se apuca de asfaltat si in capatul sudic, ca sa faca o descarcare direct in DN2, prin bretelele scurte. Merge si prin Stalpu, dar ar fi pacat sa nu prioritizeze Nurol si partea sudica primavara viitoare. E doar un drum agricol acolo care pare pregatit pentru grinzi. In rest vreo 3-4 km de terasament, care pare destul de sus deja.

ijwtsh

#14120
14.5%? Sigur au mai mult acum.

dargauda

AUTOSTRADA A7 Bacău-Pascani Lot 3 - 23 octombrie 2024


NS - FLIGHT MODE "ON" THX

RazesIesean

M-am uitat la ambele video-uri, cel a lui Stef si cel pus de Dargauda.
Ambele loturi au termen de finalizare sfarsit de 2025, iar diferenta e de la cer la pamant intre lotul Nurol si cel al UMBului.
Sincer eu nu stiu cum de mai sunt persoane care zic ca o sa termine tot pana la Pascani, UMB-ul anul viitor.
~~~~~~
Ramasag de 500 lei in contul API ca nu se va scoate la licitatie pe A8 nimic, in 2024, in afara de capatul vestic care va fi semnat in Q3 2024.
~~~~~~

dr4qul4

Si totusi ar putea sa o faca. DACA dau ignore la toate celelalte.
Daca vad eu bine, avansul pe A7 la nord de Focsani a cam inceput sa bata pasul pe loc. Probabil unele echipe au fost trimise la DX12, doar ca si acolo pare sa fie cam tarziu.
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

hefaistos

Nu nu pot (totul în 2025). Eventual o parte în 2025 și restul cu prelungiri în 2026. E vorba totuși de 13000 ml de structuri.
Pariu 500 lei: Pana la 31 decembrie 2024, se va deschide A7 intre Buzau Nord si Focsani Nord. data de initiere a pariului 2 octombrie 2023
Pariu 200 euro, daca pana la 31 decembrie 2029 nu se deschide sectiunea cu tuneluri de pe A1 de la Holdea.

ijwtsh

Eu cred ca in 2025 vom vedea progres mai echilibrat, nu va acapara A7 scena. Acum a fost an electoral, Moldova, alea alea. Anul viitor isi vor aduce aminte ca au si alte prioritati.

hermes

Au optimizat si automatizat procese la partea de structuri, le va creste cu siguranta productivitatea pe aceasta parte. Din ce stiu eu, vor continua pe A7 si vor incerca sa livreze cat mai mult, posibil sa se intinda si in 2026, dar se vor incadra in PNRR. Nu as zice ca A7 se face doar pentru ca e an electoral, miza este una strategica, la fel va fi si pentru A8, daca UE vrea un parcurs european pentru Moldova si sa si reconstruiasca Ucraina dupa razboi (da, se va incheia la un moment dat).
The only time Success comes before Work is in the dictionary.

ncb

AUTOSTRADA A7 Bacau-Pascani lot 1] Lucrari
zona Filipesti - Oniscani | 23.10.202



Raducu P Drum


Ionut

API pe Facebook

Doar 10 kilometri pe A7 Ploiești-Mizil în 2024, poate.

În ciuda promisiunilor ministrului Grindeanu și ale premierului Ciolacu chiar de săptămâna trecută, nu vom circula în 2024 pe toți cei 21 de kilometri dintre Ploiești (Autostrada A3/Dumbrava) și Mizil. Termenul contractual de finalizare, octombrie 2024, este evident depășit.

Argumentele. Așa cum se vede din cadrele aeriene surprinse de Ștef marți, podul cu tablier metalic peste Cricovul Sărat nu are nicio grindă pusă. Pasajul mixt peste calea ferată și DJ101F din apropierea nodului A3-A7 este și el foarte în urmă. Plus multe alte lucruri de făcut pe alte structuri, restul de asfalt, rampe, parapete, finisaje.

Așadar, singura șansă reală, și aceea greu de pus în practică până la alegeri, este o inaugurare parțială între DN1D (Albești-Paleologu-Urziceni) și DJ100C (Mizil). Dar nodurile cu DN1D și DJ100C (aflat în curtea vecinilor de la Coni-Trace) cu siguranță nu vor fi gata, pasajele sunt foarte în urmă.

Deci trebuie în ambele capete să se facă descărcări temporare pe genunchi (girații din balize și acces prin bretele), iar constructorii să termine nodurile sub trafic, adică deranj și pericol.

În opinia noastră, orice ciot nou de autostradă ajută, dar în cazul de față soluțiile temporare deficitare din nodurile din capete generează conflicte de trafic, posibile congestii, dar mai ales riscuri de siguranță rutieră pentru șoferi și muncitorii constructorilor.

Concluzia? Deschiderea completă în 2024, între A3 și Mizil, iese din discuție. Noi credem că vor fi inaugurați cei 10 kilometri între DN1D și DJ100C doar dacă antreprenorii Pizzarotti-Retter vor reuși să termine în noiembrie până în alegeri și doar dacă vor accepta să lucreze mai departe sub trafic, prin presiunea pusă de politicieni care vor insista să taie panglica la ceva.

📷 Cadre aeriene Ștef/Moldova Vrea Autostradă, mulțumim!