Autostrada A7 Ploiești-Milișăuți

Started by Ionut, December 18, 2011, 09:02:16 AM

Previous topic - Next topic

8 Members and 19 Guests are viewing this topic.

Radu_A

^ pai si unde sa le fie indreptata atentia  O:-) ...mai degraba cred ca si-au facut calculele si stiu sigur de ce resurse au nevoie aici sa deschida anul asta

mai sunt portiuni fara uzura, marcaje, parapeti..mie la rigole mi se pare ca stau cel mai prost..

partea buna e ca sunt toate structurile betonate...

eu cred ca si daca o sa fie ceva restrictii ca pe centura Bacaului, aici o sa se circule pana pe 31 decembrie...doar sa nu vina o zapada ca acum 30 de ani dar pare sa nu mai fie cazul

voicul

Chiar loto maxim cu ce face UMB.
Sunt 2 noduri pe drum in ultima filmare. Tinand cont ca inaugureaza ceva in curand, oamenii de pe lotul respectiv pot sa vina aici si:
Dau drumul pana la primul nod, pana la al 2-lea (de ce nu, e posibil si asa) sau tot lotul (dar asta e cel mai greu de crezut).

Oricum e o performanta ce au facut pe Bz - Focsani (corect, sacrificand alte loturi).

KnX

#14072
AUTOSTRADA A7 Buzău-Focșani lot 4 | Mandresti Munteni-Focsani Nord +Drum legatura DN2D 19.10.2024

De la Radu Popa


mike_us

@voicul Tind să cred că o companie care are mii, nu sute, de angajați și gestionează proiecte de miliarde de euro, ca să nu mai vorbim de faptul că inaugurează zeci de kilometri de autostradă în fiecare an, lasă foarte puține, spre deloc, lucruri la voia întâmplării. Deci nu știu cum e loto.
În rest, sunt de acord, este o performanță extraordinară anul acesta.


@dr4qul4 Aceleași previziuni le-am spus și eu de pe la sfârșitul lui 2022 (Focșani în 2024, Bacău în 2025 și restul în 2026). Mă bucur că ajungem la aceeași opinie, în ciuda discuțiilor noastre contradictorii.

Și, nu în ultimul rând, lotul 4 și lotul 3 arată bine. Poate lotul 3, la limită, să nu fie gata anul acesta, dar chiar și așa, nu ar rămâne decât mărunțișuri pentru 2025.

GabiG

Azi în jurul orei 12 ,două betoniere roșii IBB erau în mișcare în zona nodului cu DJ100C, se întorceau spre direcția Dumbravă pe drumul tehnologic .surprinzator pentru o zi de duminică!

dr4qul4

@mike_us dar ai prevazut si ca nu vor termina DX12 si DX Br-Gl nici in 2024, iar A3 si A0 nici in 2025?
Si ca in 2024 abia se vor apuca de A1 si nu se vor atinge de A8?
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

Spadan

Ieri (20 octombrie) AICI se turnase deja asfalt pe devierea DN2B, dar traficul inca era pe drumul obisnuit intre zona indistriala Bz si Spataru.

raul.olaru

dupa ultima filmare integrala de pe lotul 3 Buzau - Focsani credeti ca se poate deschide circulatiei anul acesta?
eu nu vad cum ar putea fi posibil asa ceva, desi nu sunt lucrari grele ramase de facut, lotul e lung.

Ionut

^ Eu am zis, am tot zis. Nu mai zic, mă îmbolnăvesc.

Geri

#14079
Deturnez un pic discutia, de la termen/termene, la autostrada A7 pe timp de iarna.

La un motiv pe care nu l-am vazut abordat cand s-a pus intrebarea: de ce e atat de sus nivelul autostrazii fata de nivelul terenului din jur?

Un motiv il vad ca acumularile de zapada in urma viscolului sa fie cat mai mici pe partea carosabila.

De aici si motivul pentru care podurile autostrazii A7 care traverseaza calea ferata sunt atat de lungi. Pentru a evita acumularile de zapada, pe calea ferata de langa poduri.


Stiti / Aveti idee daca are statul prin Ministerul transporturilor, CNAIR si DRDP Buzau si resul DRDP-urilor de pe aliniamentul A7, un plan de mentinere deschisa aceasta autostrada pe timp de iarna ?
Aceastra intrebare vine destul de natural, ca urmare a faptului ca le este greu de a tine deschis DN2 cand ninge in zonele pe care DN2 / A7 le traverseaza.

Au utilaje, lame si freze, sa intervina? Au stocuri de sare si de nisip?
Daca nu fac deszapezirea DRDP urile, au contracte semnate cu firme care sa poata asigura circulatia?


Una a fost sa inchida DN2 si alte drumuri din Baragan, si nu numai, si alta e sa inchizi autostrada. DN2 si ce au mai inchis, le-au inchis la intrarea/iesirea din localitati. A7 cum si pe unde o sa o inchida ?

O prima locatie unde sunt sanse ca o sa se blocheze traficul din cauza viscolului il vad la intrare/iesire A7-DN2 intre DN2 si calea ferata langa localitatea Focsanei.
Avem un mic deal prin care trece un "mini" debleu: 45.19073, 26.85214
privire catre ce e acum mini debleul

La minutul 03:28


Adaug cateva filmulete, mai ales pentru cei care nu prea au treaba prin zona, sa vada cum ninge si cat ajunge sa fie zapada de inalta.

Inaltimea zapezii pe laterale

o sa fie Jandarmi destui pentru cata autostrada o sa fie iarna asta, 84km ?

cum se aseaza zapada in jurul masinilor si langa parapetul median de beton

o coloana de camioane asteptannd

de acum un an

De la Horia spre Triflesti


ncb

AUTOSTRADA A7 Bacău-Pașcani lot 2 | Pod peste râul Moldova 21.10.2024


Raducu P Drum

mike_us

@raul.olaru  Părerea mea personală este că există 40% șanse să deschidă și lotul 3 în decembrie anul acesta. Văd și argumentele împotriva afirmației mele: e un lot lung, sunt multe detalii de finalizat și două poduri care trec peste autostradă... Dar văd și aspectele pozitive:
  • Toate structurile sunt deja suprabetonate.
  • Cele două drumuri care se intersectează cu autostrada, pe lângă faptul că sunt suprabetonate, au rampele la nivel.
  • La 'Jitaru 2' s-a progresat foarte mult în ultimele două luni.
  • Nu observ niciun alt punct critic.
  • Ultimele luni ne-au arătat ce viteze poate atinge UMB.
  • Din comentariile la videoclipurile lui Răducu, am înțeles că lucrează și noaptea la terasamente, și-au redus vacanțele... Deci, își doresc foarte mult să termine și să se mute pe alte șantiere.


 Totuși, discuția despre finalizarea lucrărilor până pe 30 decembrie mi se pare inutilă. Și nu mă refer doar la UMB, ci în general la orice firmă. Dacă un lot ajunge la sfârșitul anului la 85-90% și se muncește în continuare, mai contează încă 3 luni? Din punctul meu de vedere, atât Buzău - Focșani, cât și cele două loturi de pe Ploiești - Buzău vor fi în decembrie suficient de avansate încât să nu ridice mari probleme anul viitor.

bim14

@mike_us , sunt multi pariori care isi doresc sa vireze la API(si eu printre ei), cam asta e motivul pentru care se doreste deschiderea cat mai rapida. Faptul ca mai reduce din mortii facuti de DN2/E85 este trecut la "si altele". Pana la urma, vom avea pana la primavara Ploiesti-Focsani si speram ca anul viitor sa se lucreze sustinut pana la Pascani.
Ma sperie ca tovarasul Marcel promite Schengen pana la sfarsit de 2024, deci nu prea mai tine cu promisiunile de autostrazi deschise prin toata tara. 
Quote from: bim14 on January 09, 2024, 10:42:40 AMEu tocmai am virat 100 de lei si mai pun 500 in contul API daca la final de 2024 avem minim 50 de km de A7.

MihaiD

La 03.00 UMB lucra la terasamente înainte de Filipești pe dreapta, sensul spre Iași, și după Filipești pe stânga până la Roman în diverse puncte. Se vede mișcarea din DN2. Erau și autobetoniere pe traseu.

alexa_adrian2001

Pana mai trece timpul ca sa ne dam seama ce termina UMB in acest an as propune un joc cu timpul :))

Presupunem ca e februarie 2025. Deja UMB ar trebui sa revina din concediul de iarna,
Buzau - Focsani - e cam gata, parcari, maruntisuri ramase
Dex12 - au terminat pana la Albota, deci mai ramane Albota - A1
A3 - continua in ritmul actual/lento?
avand in vedere ca echipele de asfaltare au terminat in iarna sunt gata de actiune pe A3?
Dex6 - termina cu hobanatele si in primavara ar fi gata de asfaltat?
A0 - continua ca si acum cu echipa ce o au acolo...

Ce credeti ca o sa faca UMB? Cum credeti ca o sa imparta echipele eliberate de pe Buzau - Focsani?

Eu dupa mine as avansa de la sud la nord sa stiu ca merg cu totul gata.
In acelasi timp ar fi o idee sa prioritizeze zona la Adjud/Roman si pe urma restul.
A treia idee era sa se axeze pe zona adiacenta Bacaului unde deja ar fi avut de ce sa se lege. Adica sa continui cu autostrada.

E doar un joc de imaginatie.

Daca credeti ca e de mutat la alta sectiune(constructori) e ok.