Autostrada A7 Ploiești-Milișăuți

Started by Ionut, December 18, 2011, 09:02:16 AM

Previous topic - Next topic

1 Member and 5 Guests are viewing this topic.

dr4qul4

Este clar pentru toata lumea ca UMB poate sa faca 3-4 loturi usoare la turatie maxima. Si sa avanseze decent pe inca 3-4. Un lot greu (A1, A3) face cam cat 2 usoare.
Asadar pot sa faca multe, dar nu totul. Alegerea pana la urma e doar a lor, dar va fi influentata si de ce se intampla pe loturile vecine.

Sa nu-mi spuneti ca e doar o coincidenta ca s-au apucat de A0 si podul de la Buzau, imediat cum "vecinii" si-au facut prezenta in santier. Pe A3 avansul va fi mic (dar constant) pana cand turcii vor incepe sa ridice pilele.

Previziunile mele pt A7 sunt asa:
- Sfarsit de 2024 : Buzau (fara pod) - Focsani. Cu cateva restrictii (in special blcoarea benzii de urgenta) pentru ca vor mai lucra pe margini. Si la drumurile de legatura si la spatiile de servicii.
- Aprilie 2025: Ploiesti - DN2 + DN2B-Focsani. Nurol va amenaja descarcari partiale la ambele capete.
- Decembrie 2025: Ploiesti - Bacau complet. UMB poate sa avanseze si mai departe dar nu o vor face pentru ca va trebui sa lucreze si prin alte parti.
- Iulie 2026: e gata pana la Pascani.

In schimb A1 si A8 nu vor fi gata nici pana la final de 2026. Ba s-ar putea sa nu fie nici la 50%. Sper ca UMB sa castige loturile montane de pe A8, dar poate lasa Motca pt altii.
Si mai sper sa nu castige Mesesul. Ca nu-l pot face.
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

Radu_A

^ pai stunci aproape am castigat pariul 8) ...acaum serios singura discutie e la A0 si la restrictiile de la Cernica

hermes

Recunosc ca am intrebat doar de A7, my bad.

Quote from: ijwtsh on October 19, 2024, 11:08:21 AMAu in plan sa termine tot ce e PNRR in 2025? Si A3 e in PNRR :)
The only time Success comes before Work is in the dictionary.

GIV

nu era mai ieftin un nod trefla la a7xa8?

XGarry

#14059
Pe una dintre bretelele A7 către Șoseaua Buzău – Brăila tocmai ce se turnase emulsia

Quote2) Reporter: Sunt șanse să terminați anul ăsta podul de la Buzău ?

Răspuns Umbrărescu: ,,Sunt șanse mici să nu-l terminăm!"

3) Păi și dacă terminați dvs. podul și nu asfaltează turcii bretelele ?

Răspuns Umbrărescu: ,,Se rezolvă. Vorbesc eu cu ei!"


Vineri pe pod (din articol)


ijwtsh

:))) de fapt domnul Umbrărescu coordonează toate lucrările pe A7. Clarificări? La el se duc. Probleme cu gropile de împrumut? Ați ghicit: tot la el. Extensii? Poate să ți le aprobe CNAIR dacă nu ți le aprobă UMB.

dorum

Orice configuratie A7xA8 era mai ieftina decat turbion... dar na, rupti in cur, da' cu pretentii :)
A nu se intelege ca nu ma bucur pt orice se construieste in Romania!

pelan87

Deturnez discutia despre UMB si Buzau-Focsani pentru a va aduce o noutate de pe Ploiesti-Buzau. Mai exact, la capatul lotului 2 de langa DJ Stalpu-Costesti s-a inceput amenajarea unei bretele pentru descarcarea provizorie, atasez si cateva imagini dar nu stiu cat de clare sunt. E totusi imbucurator ca se va putea folosi aproape intregul lot, atunci cand se va deschide, desi sper sa rezolve si Nurol cei cativa km pana la nodul cu DN2 in primavara lui 2025.












Powered by API/PUM imgur uploader

XGarry

Quote from: pelan87 on October 19, 2024, 07:27:46 PMDeturnez discutia despre UMB si Buzau-Focsani

E corect ce incerc să disting pe imaginea din satelit...descărcarea se face spre Pietrosu?


ncb

AUTOSTRADA A7 Pod peste Râmnic I
Buzau-Focsani lot 2 Nod rutier Ramnicu Sarat
19.10.2024



Raducu P Drum

vancouver

#14065
Da, descărcarea de la Stâlpu este spre Pietrosu. Adică venind de la Ploiești spre Suceava, va fi spre dreapta. Va fi un giratoriu la baza pasajului drumului județean, pe județean. Astfel se va putea merge mai departe atât spre DN2 cat și spre DN1B. Dar mult mai repede și mai facil se va ieși spre DN2, iar descărcarea favorizează direcția asta.
Feroviar: inadmisibil că ramâne 1 fir pe unele porțiuni după reabilitare pe Craiova-Caransebeș și Cluj-Oradea. Da pentru extinderea programului Quick Wins. Limitare instalare ETCS doar pe coridorul IV, pana cand va deveni pe deplin functional si isi dovedeste eficienta. Autostrazi: DA pentru 4 treceri montane: A1, A3, A6 si A8. NU deocamdata pentru A13 montan si A Nordului partea montana.

voicul

^Tinand cont ca multi de la Ramnic vor veni la pod la BZ ... nu stiu ce sa zic daca le iese.
Vedem.

hefaistos

NU vor termina toate loturile pe PNRR în 2025. Nu au cum și nici nu au nevoie. Intrebarea e daca termina pana în august 2026. Acesta este și rămâne termenul limita.
DACA, e pentru ca sunt foarte multe structuri.
Pariu 500 lei: Pana la 31 decembrie 2024, se va deschide A7 intre Buzau Nord si Focsani Nord. data de initiere a pariului 2 octombrie 2023
Pariu 200 euro, daca pana la 31 decembrie 2029 nu se deschide sectiunea cu tuneluri de pe A1 de la Holdea.

ncb

AUTOSTRADA A7 Buzău-Focsani lot 3 | Râmnicu
Sarat-Mandresti Munteni 19.10.2024



Raducu P Drum

dr4qul4

Lotul asta va fi terminat pe 33 Decembrie...
E lung, mai au destul de munca si pare ca atentia lor e indreptata in alte parti.
Vor baga scuza cu Jitaru 2.  Dar noi o sa-i iertam pentru ca vor deschide destui km de drum rapid anul asta.
Si vom spera ca la anul va fi mai bine.
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist