Autostrada A7 Ploiești-Milișăuți

Started by Ionut, December 18, 2011, 09:02:16 AM

Previous topic - Next topic

3 Members and 27 Guests are viewing this topic.

hermes

Se stie totusi ca solutiile tehnice se mai schimba, nu de putine ori s-au propus solutii mai ieftine care au fost acceptate de beneficiar, adica de CNAIR. Pe diferite motive, desigur, dar rezultatul a fost o economie serioasa a constructorilor care au directionat sumele catre profitul propriu.
La Retter asta a fost solutia din proiect?
The only time Success comes before Work is in the dictionary.

florin74

Nu stiu exact daca si la structura asta, dar la alte structuri daca ramanea solutia din proiect la un cutremur mai serios adunam grinzile de pe jos. Multumim Consitrans, proiectant copy paste.
Asta a fost si un motiv de intarzieri si extensii de timp. Pe langa gropile de imprumut.

cosminn


Ionut

Dacă sunt 250 de muncitori pe podul de la Buzău eu îi mănânc.

Oneinthecrowd

Retter aduce grinzile de la fabrica, le urca imediat si incepe rigidizarea lor. Ce lenti sunt, zic unii.

UMB/WeBuild aduc bucatele, consuma o gramada de timp la sol pentru rigidizare, apoi le ridica. Ce rapid se misca, zic unii.

Greu cu perspectiva ...

Horațiu 87

Stadiu lucrări autostrada A7 - Pod peste râul Moldova, Pildești - jud. Neamț / 18 octombrie 2024


voicul

Quote from: ijwtsh on October 18, 2024, 01:34:56 PMDe ce lucreaza 250 de muncitori la pod daca vor astepta dupa Nurol oricum? Nu pot sa accelereze alte lucrari?

Pentru ca Nurol a zis ca in 2 saptamani ei termina bretelele de descarcare daca UMB termina podul, tocmai sa nu stea pe jeaba.


mdragos

Ritmul e foarte bun. Nu cred ca s-a mai facut in RO pod la viteza asta. Crl putin de la ridicare grinzi pana la asfaltare. Clar e dorita de inaugurare 2024. Presiunea e mare....

Ionut

Vor reuși Buzău-Râmnic în 15-30 noiembrie, e clară accelerarea. Despre Râmnic-Focșani știți opinia mea.

bogdan4ice

Se va deschide anul acesta si lotul 3 inainte de termen ca va fi inainte de 1 decembrie sau dupa conteaza mai putin. Vedem cum va evolua santierul anul viitor.
Anul acesta au demonstrat ca pot infirma predictiile realiste sau pesimiste facute pe parcursul anului.
Asteptam ca si anul care vine sa se intample acelas lucru.

hermes

Eu din ce am inteles de la un amic din interiorul companiei, UMB are in plan ca anul viitor sa o tina tot in ritm crescut la tot ce e pe PNRR, ca sa termine aproape tot in 2025.
La momentul asta cred ca pe Bacau-Pascani lucrurile stau mai bine decat pe Focsani-Bacau, unde au avut intarzieri neprevazute din cauza fermei pe fonduri europene si a exploziei de la teava Transgaz.
The only time Success comes before Work is in the dictionary.

ijwtsh

Au in plan sa termine tot ce e PNRR in 2025? Si A3 e in PNRR :)

RazesIesean

#14053
Deci o sa termine A3, A8 si A1 in 2025?
O sa pun si eu un bilet la loto, am sanse mai mari de castig
~~~~~~
Ramasag de 500 lei in contul API ca nu se va scoate la licitatie pe A8 nimic, in 2024, in afara de capatul vestic care va fi semnat in Q3 2024.
~~~~~~

voicul

Au in plan + aproape tot = pe 31 Decembrie 2025 le permite sa zica ca nu au reusit.

Toti avem multe planuri si daca sunte fortati declaram si deadline.

Realitatea spune ca 90% din planurile facute la 1 Ianuarie sunt abandonate dupa 17 Ianuarie ...

Si eu sunt fan UMB, dar mai mult de a zice: sa termine cat mai mult si e bine ... :)