Autostrada A7 Ploiești-Milișăuți

Started by Ionut, December 18, 2011, 09:02:16 AM

Previous topic - Next topic

5 Members and 27 Guests are viewing this topic.

danutzu_1069

@ovicor, da, doar ca ii lipseste covorasul, ca orientarea spre Qibla este corecta.
Si dupa pozitia soarelui, aproape de apus.., si ora este ..corecta..

Geri

Se pare ca dumnealor politicienii, au facut un plan de dare in folosinta:

,,Undeva în jurul datei de 1 noiembrie se dă în circulație lotul de lângă Focșani, lotul 4, acea cocoașă. După o săptămână, vom da în circulație loturile 1 și 2. După altă săptămână, o să dăm în circulație pe Craiova, mergem la drumul expres. După încă o săptămână venim aici și dăm în trafic lotul 3. Undeva până în 1 decembrie, toate cele patru loturi vor fi date în circulație", a detaliat ministrul Transporturilor, aflat în vizită pe șantier la Vadu Pașii, alături de premierul Marcel Ciolacu.

Sursa:
Autostrada Moldovei A7: Pe 1 noiembrie va fi dată în trafic ,,Cocoașa de la Focșani" – Grindeanu


Din aceeasi sursa:

Sorin Grindeanu a mai spus că la podul peste râul Buzău lucrează zilnic 250 de muncitori. ,,Ei (UMB – n.r.) spun că vor termina podul până la sfârșitul anului", a mai spus șeful Transporturilor,  menționând că va fi dat însă în trafic după ce va fi legat cu lotul vecin, Pietroasele – Buzău, construit de turcii de la Nurol.

VS

Întrebați cum se va deschide lotul 1 Buzău – Vadu Pașii anul acesta fără podul peste râul Buzău, reprezentanții CNAIR au răspuns: ,,descărcare provizorie în DN2".



Pe langa cele de sus mai avem:

Marcel Ciolacu a estimat că anul acesta se vor da în folosință din A7 cei circa 84 kilometri de la Buzău la Focșani și alti aproape 50 de kilometri de la Ploiești la Pietroasele.


Filmarea:
Vertificarea stadiului lucrărilor pe Autostrada A7, tronsonul Buzău-Focș

esendy

vai cat de incet armeaza / betoneaza retter la supratraversare CF!!! zero sanse de finalizare in 2024 la nodul cioceni

RazesIesean

Ciudat design si solutia celor de la Retter pentru grinzile metalice, dureaza incredibil de mult si multe operatii conexe.
Anyhow cel putin la anul in primavara o sa termine lotul cu sau fara alegeri.
~~~~~~
Ramasag de 500 lei in contul API ca nu se va scoate la licitatie pe A8 nimic, in 2024, in afara de capatul vestic care va fi semnat in Q3 2024.
~~~~~~

ijwtsh

De ce lucreaza 250 de muncitori la pod daca vor astepta dupa Nurol oricum? Nu pot sa accelereze alte lucrari?

bogdan4ice

Pentru a muta muncitorii la nord de Focsani.
Ei nu asteapta dupa Nurol, noi ca utilizatori putem astepta daca e gata podul si nu vom avea cum il folosi.

Dutzy

#14031
^^
Pentru ca dupa ce au terminat lucrarile si s-a facut receptia de catre Beneficiar, scapa de raspundere pe zona aia, chiar daca darea in folosinta se face ulterior.

Dulghii

Dacă se face recepția, îți dai seama că dacă nu este trafic nici nu se deteriorează și scapă mai ieftin cu garanția dar și cu perioada de garanție sub trafic practic, niște costuri de care UMB vrea să scape  :D

Xander

Din ce citesc mai sus ... daca livrezi in termen (chiar si prelungit), dar beneficiarul nu poate folosi bunul predat, e tot rau.
Oricum ai da-o, tot nu e bine.

ncb

Autostrada A7 | Nod Rutier cu Autostrada A3 | Comparație la 6 săptămâni | 05.09.2024-17.10.2024


SkyScraper Ro

ncb

AUTOSTRADA A7 | Bacau-Pascani lot 3 | Stadiu lucrari 17.10.2024 | Nod turbion A7/A8


Raducu P Drum

danutzu_1069

@RazesIesean, nu este soluția celor de la Retter, pentru ca este Fidic Roșu, cu proiectul pe masa.

Si mi e mi se pare tare înceata metoda cu grinzile alea transversale.

RazesIesean

Din cate stiu solutia tehnica o alege constructorul, optimizarile etc sau se poate sa ma insel.
Pe proiect scrie grinzi metalice L etc, sarcina etc.
Daca te uiti la toti cei 3 constructori pe A7 toti au grinzi diferite.
~~~~~~
Ramasag de 500 lei in contul API ca nu se va scoate la licitatie pe A8 nimic, in 2024, in afara de capatul vestic care va fi semnat in Q3 2024.
~~~~~~

ijwtsh

Eu cumva intrebam in contextul in care deschiderea loturilor urmatoare nu e sigura, sau cel putin asa am citit aici. Daca ar fi sigura, atunci da, ia si termina podul si apoi muta-te pe Focsani - Bacau. Dar pana atunci, toate fortele pentru Buzau - Focsani.

danutzu_1069

La Fidic Rosu, proiectul este gata facut, Contructorul doar il pune in opera.
Desigur, pot si si exceptii cu modificari, dar nu-si bate nimeni capul si sa cheltuie bani cu reproiectare "masiva" (care, se stie bine, necesita multe aprobari)