Autostrada A7 Ploiești-Milișăuți

Started by Ionut, December 18, 2011, 09:02:16 AM

Previous topic - Next topic

6 Members and 20 Guests are viewing this topic.

RazesIesean

Se poate realiza, daca se continua cu abandonarea celorlalte santiere.
App pe A8 cand incep...
~~~~~~
Ramasag de 500 lei in contul API ca nu se va scoate la licitatie pe A8 nimic, in 2024, in afara de capatul vestic care va fi semnat in Q3 2024.
~~~~~~

catalin35

Quote from: AdrianB1 on October 10, 2024, 12:59:11 PMTocmai au fost puse calculele mai sus: stadiul actual, progres lunar, luni ramase de lucrat. Matematica. Pot aparea abateri din cauza vremii nefavorabile sau a schimbarilor politice, dar pe hartie e calculat mai sus ca e posibil.
Dacă te bazezi pe tabelul care spune că Buzău focșani e abia la 50%?
Permite-mi să mă îndoiesc de validitatea unui raționament bazat pe date false.
S-a explicat deja de ce nu te poți baza pe procentele respective.

dr4qul4

ma bazez pe ultimul progres luna raportat de CNAIR, care este de 5,1%, pe 10 loturi si pe faptul ca restul de 6 loturi sunt la peste 20% (medie). Cu toata iarna, tot mai prind 14 luni de munca pana la sfarsitul anului viitor. Adica 70%+. Daca pot progresa 5,1% pe 10 loturi, atunci pot mentine ritmul si pe 6 loturi.
Dar conditia va fi sa lucreze ca anul acesta: adica toata lumea pe A7 si doar cativa muncitori pe restul loturilor.
Este posibil, dar improbabil!
Observ ca au mai trimis oameni si la DX12 si la A0 si la A1 si parca misca ceva si la A3. Asta inseamna ca, dupa alegeri, nu se vor mai concentra exclusiv pe A7.

Pe A8 nu vom vedea cine stie ce lucrari nici anul viitor. Cateva decopertari de ochii lumii.

Pt A7 Focsani-Pascani, cel mai probabil, la anul vom vedea deschise doar cateva bucatele, care adunate sa aiba in jur de 50 de km.
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

AdrianB1

@catalin35, cifrele alea le poti lua ca minime. Nu sunt date false, sunt in urma, probabil sunt procente financiare sau macar lucrari certificate. Tocmai pentru ca se poate ajusta usor la situatia reala pe Buzau-Focsani, peste 80%, si se poate calcula atunci progresul total la minim 45%, cu 5% avans lunar (realist) mai ai 11 luni constante ca sa termini. Nota: cifrele alea iau in seama si perdelele forestiere, parcarile si statiile de alimentare, nu stiu cat influenteaza, dar se poate circula fara ele.

Si intrucat 3 loturi se termina peste 2 luni, daca ar ramane aceiasi oameni pe santiere ai avea progres lunar mai mare (lucrari mai putine la aceleasi forte), daca o parte din oameni se muta pe alte santiere poti pastra procentul ala de 5% lunar. Deci, dupa cum spune si @dr4qul4 , e improbabil dar posibil. Spre deosebire de el, eu nu am nici o estimare pentru deschiderile din 2025 in afara de Adjud.

Feri

QuoteAutostrada A7 Buzău – Focșani: UMB a primit extensii până în 2025 pentru toate cele patru loturi, pe care vrea să le finalizeze încă din 2024

A7 Buzău – Focșani, termene contractuale pentru finalizarea lucrărilor:
Lotul 1: mai 2025
Lotul 2: decembrie 2025
Lotul 3: decembrie 2025
Lotul 4: mai 2025


Termenele contractuale inițiale erau august 2024, respectiv aprilie 2025.

Extensiile de timp au fost acordate ,,din cauza schimbării gropilor de împrumut și a unor utilități identificate suplimentar pe traseu", ne-au explicat reprezentații CNAIR.

Potrivit lor, chiar dacă au fost acordate aceste extensii, grupul UMB va finaliza în 2024 lucrările la tronsonul Buzău – Focșani din Autostrada Moldovei.

Amtinim că extensii de timp au obținut și constructorii loturilor 1 și 2 din Autostrada Ploiești – Buzău, programate de asemenea pentru inaugurare în 2024.
Economică.net

tom_sawyer

Parcă primiseră deja o extensie pentru ianuarie.

cosminn

QuotePe șantierul 𝗟𝗼𝘁𝘂𝗹𝘂𝗹𝘂𝗶 𝟯 𝗣𝗶𝗲𝘁𝗿𝗼𝗮𝘀𝗲𝗹𝗲 - 𝗕𝘂𝘇𝗮𝘂 aferent tronsonului 𝗣𝗹𝗼𝗶𝗲𝘀𝘁𝗶 - 𝗕𝘂𝘇𝗮𝘂 al 𝗔𝘂𝘁𝗼𝘀𝘁𝗿𝗮𝘇𝗶𝗶 𝗠𝗼𝗹𝗱𝗼𝘃𝗮 #𝗔𝟳, a cărei construcție a început în această vară, se lucrează într-un ritm bun atât la corpul autostrăzii, cât și la structuri.
Stadiul lucrărilor este următorul:
✅ A fost finalizată organizarea de șantier;
✅️ A fost finalizată instalarea stației de asfalt;
✅ S-au finalizat lucrările de descărcare arheologică pe toate cele 4 situri arheologice din proiect;
✅ Sunt în curs de finalizare lucrările de stabilizare a pământului de fundare cu lianți hidraulici, fiind realizate pentru 12,6 km din cei 13,9 km;
✅ Sunt în curs de execuție lucrări de umpluturi cu pământ pe terasamentul autostrăzii, fiind realizate pe aproximativ 8 km;
✅ Sunt în curs de execuție lucrări de umpluturi cu balast, fiind realizate pe aproximativ 3,5 km;
✅ Au fost forați, armați și turnați peste 600 de piloți din totalul de 826 piloți aferenți tuturor celor 8 structuri ale proiectului;
✅ Se execută lucrări la radierele și elevațiile aferente structurilor;
✅ La nodul rutier cu DN2 (DE85) au fost executate lucrările de asfaltare a drumului pe care urmează să fie deviat traficul de pe DN2, pentru a permite începerea lucrărilor de forare a piloților la ultima structură neatacată (pasajul pe autostradă peste DN2);
✅ Au fost finalizate 46 de podețe din totalul de 51 și se lucrează la restul de 5 podețe;
✅️ Sunt în curs de execuție lucrările de relocarere a rețelelor de utilități publice (liniile electrice și conductele de gaz), fiind finalizate lucrările la patru astfel de utilități;
✅️ Au început lucrările de producție grinzi din beton, fiind realizate 44 bucăți din totalul de 390 de grinzi.
Mobilizarea antreprenorului este bună, acest proiect fiind cel de-al doilea pe care îl realizează acest constructor, după Secțiunea 3B5 Nuşfălau - Suplacu de Barcău a Autostrăzii A3, tronsonul Gilău - Borș, pe care a finalizat-o în termenul prevăzut (septembrie 2023).
Pe acest lot, sunt prevăzute următoarele lucrări principale:
✅️ 13,9 km lungime traseu
✅️ 2 noduri rutiere
✅️ 8 poduri și pasaje, dintre care un pasaj de complexitate tehnică ridicată, în lungime de 1260 metri
✅️ 1 parcare (stânga/dreapta) tip S3
✅️ 1 Centru de Întreținere și Coordonare
✅️ perdele forestiere (35.6247 ha)
✅️ 12 spații de încărcare a autoturismelor electrice


survola

Mi se pare că au pornit extrem de tare lucrul pe acest lot.
S-au apucat și de grinzi  :o

pelan87

Gata, au rezolvat-o din pix.

Inca 4 loturi ce vor fi terminate de UMB (mult) inainte de termen.

 :troll:
Hai Romania, hai ca se poate!  :puke:

Allex

Deci loturile 2 si 3 din Buzau-Focsani au termenul de finalizare dupa nodul Turbion de la Pascani (noiembrie 2025 daca nu gresesc). Sau aici inca nu a scris pixul extensiile...

"Asta-i ţara tuturor imposibilităţilor"

DN2 - E85 | Monitorizare A7 Autostrada Moldova

MCI

Referitor la aceste extensii de timp, care au fost cauzate dupa cum spune CNAIR, de insuficienta gropilor de imprumut si a noilor utilitati descoperite. Intrebarea mea este pentru cei care cunosc foarte bine domeniul: CNAIR avand aceste argumente nu este indreptatita sa ceara de la proiectant(in speta cred ca Consitrans) niste bani din cauza proiectarii deficitare? Se face in practica asta? Multumesc!

hummingbird

Așteptăm extensiile și mai la nord :lol: sunt curios cum vor rezolva problema cu exproprierile, erau o ferma, vreo 2 case, curtea Bisericii,etc

dr4qul4

Isi aminteste cineva de vreo problema cu utilitatile/gropile de imprumut care a tinut tot santierul blocat pe o perioada de 6-9 luni?
Eu nu tin minte sa fi avut vreun Selim pe aici..

Singura problema cu utilitatile a fost teava aia, dar nici acolo nu au oprit lucrul.
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

mirceaeliade

#13978
Consitrans are INCA la activ niste SF-uri f importante pt CNAIR: CoBra, A8-est, si noul semnat Bra-Bac.  In afara de niste certificate negative post-contract, care sa elimine Consitrans de la viitoare licitatii, nu prea cred ca poate sa faca multe CNAIR-ul.

^Iar la gropile de imprumut au fost probleme cand a venit PROTV-ul sa faca reportaj la o groapa de imprumut langa Focsani, groapa care parca nu avea autorizatie.  Si UMB era contractorul principal acolo.  Si UMB ca privat probabil isi apara interesele ca sa ia extensii maxime de timp, ca sa poata sa faca media cu restul loturilor spre Pascani sa dea 'bine'.

vancouver

UMB nu a luat extensiile de timp ca sa "dea bine" sau la misto, ci din motive pragmatice:
- sa nu plateasca penalizari (mai ales lot 1 si 4)
- extensiile de timp vin si cu posibilitatea de a cere apoi bani in plus prin acte aditionale, tocmai datorita dificultatilor intampinate; si evident vor face acest lucru, doar ca - asa cum sunt in urma si cu decontarea, deci in general cu actele - asa si aici o sa vina la un moment dat

Sau mai pe scurt: pentru bani.
Feroviar: inadmisibil că ramâne 1 fir pe unele porțiuni după reabilitare pe Craiova-Caransebeș și Cluj-Oradea. Da pentru extinderea programului Quick Wins. Limitare instalare ETCS doar pe coridorul IV, pana cand va deveni pe deplin functional si isi dovedeste eficienta. Autostrazi: DA pentru 4 treceri montane: A1, A3, A6 si A8. NU deocamdata pentru A13 montan si A Nordului partea montana.