Autostrada A7 Ploiești-Milișăuți

Started by Ionut, December 18, 2011, 09:02:16 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

raulbogdan23

^^

Nu arata deloc rau lotul 2, poate un final de decembrie daca trag tare si daca le ajung grinzile de metal curand.

mike_us

#13936
@pikciu005, îți mulțumim pentru update.

PlBz L1 are aproape +8% progres, PlBz L3 are un progres de +6%, iar PlBz L2 este la 91%. Chiar nu stăm rău pe Ploiești - Buzău. Mult a fost, puțin a mai rămas, după cum se vede nu doar din procente, ci și din filmări.

Pe Buzău - Focșani, devine din ce în ce mai ciudat de ce există o diferență atât de mare între procentele raportate și ce se vede în filmări. Are UMB probleme cu întocmirea rapoartelor? Încearcă autoritățile să împingă plățile spre 2025?

Dulghii

Am văzut azi în Arad două transporturi cu câte o grindă fiecare de la Retter (aprox. 114 tone bucata), o să fie transportate pentru A7, zona Măgula (PH).

PaulS

"Progresul pe lotul 1 al Autostrăzii A7 Ploiești-Buzău este tot mai vizibil. Podul de la km 9+008 peste DN1D prinde contur, odată cu montajul grinzilor metalice.
Încă de ieri, 07 octombrie, constructorul a demarat această etapă de montaj, lucrându-se inclusiv după lăsarea întunericului.
Menținând un ritm accelerat, echipele de lucru au finalizat azi, 8 octombrie, in jurul amiezii, etapa de montaj a celor 5 grinzi metalice mediane de la structura 10. În continuare, se lucrează intens și în ritm alert, pentru a menține graficul de execuție.
Pentru a continua lucrările, macaraua de 650 de tone, furnizată de compania Deme, va fi relocată pentru montarea celor patru grinzi marginale, etapă care va fi finalizată miercuri, 9 octombrie 2024. Pentru finalizarea acestei structuri va mai urma o nouă etapă de montaj pentru restul de 6 grinzi marginale, care va încheia montajul grinzilor pentru podul de pe DN1D. "

https://romania24.ro/foto-video-stadiul-lucrarilor-pe-lotul-1-al-autostrazii-moldovei-a7-montaj-grinzi-metalice-la-podul-peste-dn1d-inca-o-etapa-aproape-de-finalizare-643111.html

ncb

LIVE Autostrada A7 Nod rutier turbion cu A8


Raducu P Drum

ncb

LIVE Autostrada A7 Nod rutier Roman Nord


Raducu P Drum

HaiHai

Poze DN1D de azi. Pe seara erau 5 grinzi sus.
(GPS)


(GPS)



Powered by API/PUM imgur uploader

Striker

@mike_us nu e nimic ciudat, raportarile oficiale au la baza lucrarile la care s-a solicitat plata, dar UMB a lucrat mult in avans cu finantare proprie, lucrari ce vor fi propuse spre decontare cat mai aproape de termenele din contract.

mike_us

@Striker Asta înțeleg și eu, că rapoartele de plată sunt bazate pe ce lucrări s-au facturat. La fel cum nu e prima dată când UMB lucrează pe bani lor pe durate mai lungi de timp.
Partea neobișnuită e diferența bine mai mare decât de obicei, mai ales că vorbim de un proiect de cel puțin 1 miliard de euro.

dr4qul4





Powered by API/PUM imgur uploader

UMB a ajuns la un progres mediu lunar de peste 5%. Pe 10 loturi, asta inseamna ca, daca pastreaza toti muncitorii aici, ar putea termina chiar pana la Pascani pana la finalul anului viitor!
Dar trebuie sa faca ceva si cu certificarea si facturarea lucrarilor. Sunt curios ce banca i-a finantat, pentru ca sumele sunt deja enorme. Cel mai probabil vom vedea niste facturi babane in Ianuarie, abia mai primeste deficitul o gura de oxigen.
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

AdrianB1

Daca luam in calcul cifrele CNAIR si ajustam doar BF2, BF3 si BF4 care sunt evident mult mai avansate, pastrand celelalte loturi la valorile curente, iese un progres total de aproximativ 45%. Doar teoretic, cu 5% lunar termina pana in decembrie 2025 (au nevoie de 11 luni, au la dispozitie 14 luni dar si o iarna de scazut din ele), dar de la teorie la practica s-ar putea sa nu se potriveasca. Abia prin august 2025 o sa fie cat de cat clar ce se poate termina pana in decembrie, pana atunci doar speculatii. Oricum speram la loturi complete si continue, nu "aproape toate loturile aproape gata" si nici loturi pe sarite prea tare.

In alta ordine de idei, am venit azi din Gura Humorului la Bucuresti, am vazut cel mai intens trafic vreodata pe DN2 spre nord; nu am idee de ce, erau multe camioane, unele ucrainiene dar nu in procent prea mare. In zona Sascut-Adjud-Domnesti Targ erau foarte multe camioane portocalii cu numar cunoscut si mergeau al naibii de tare, nu am putut depasi deloc. Cele mai multe pe care le-am vazut mergeau spre nord, era 8 seara si intuneric bezna, nu mi-am putut da seama daca erau incarcate, dar la 90 km/h nu cred, mai ales pe DN. In sensul meu de mers nu mi-am dat seama cate sunt, dar dupa Domnesti Targ nu am mai vazut niciunul in zona aia.

In fine, Gura Humorului-Bucuresti 7 ore de mers, iar traficul intens spre nord incepea de la marginea Bucurestiului, la 11 seara pe langa Afumati erau coloane de cate 5-10 vehicule cu mici pauze intre ele. Spre Bucuresti era lejer de pe la Focsani incoace, in schimb intre GH si Roman am mers intre 2 camioane tot drumul, nu am depasit pe nimeni si nu m-a depasit nimeni.

Dominik

#13946
^^^^^
A7 Ploiești – Buzău, lot 1, ridicare de grinzi la DN1D, structura 10.


By Euro24Info
You're in Steelers Country

mike_us

#13947
@dr4qul4, este îmbucurător că ai ajuns la concluzia că UMB este capabilă să termine toate loturile pe care le are pe A7. Cred că este o concluzie din ce în ce mai evidentă dacă ne uităm la ce au realizat anul acesta pe Buzău - Focșani.

Totuși, tabelul Excel este ,,garbage in, garbage out". Atâta timp cât datele de intrare sunt atât de diferite de realitate: Buzău-Focșani este probabil la 80% acum, nu la 55%, o diferență de 25%!, probabil că și mai spre nord procentele reale sunt mai ridicate, astfel încât orice predicție decentă pe baza Excelului este imposibilă. Ca să nu mai vorbim că progresul nu este liniar și diferă de la o lună la alta.

De acord cu tine în privința facturilor. Să zicem că s-au plătit deja 45% și vorbim de peste 1 miliard de euro pentru Buzău - Focșani. UMB are de încasat la începutul anului viitor peste jumătate de miliard de euro! Oare câte alte firme ar fi putut continua lucrările în astfel de condiții?

@AdrianB1, un scenariu destul de realist ar fi să avem Bacău - Ploiești complet în decembrie 2025. Deja asta ar simplifica foarte mult un drum Iași - București, spre exemplu.
Faptul că o firmă are 10 loturi pe A7 aduce și avantaje. Unul dintre ele este că se va putea negocia cu ei prioritățile și să se deschidă de la nod la nod.
Așadar, cred că șansa de a vedea bucăți lipsă este minimă, singura ,,gaură" va fi lotul Nurol, pentru o vreme.

HaiHai

@mike_us
Valoarea lotului Buzau-Focsani este de 4239 milioane lei.
Pana cum s-au platit 2065 milioane (48.7%), din care 1465 in 2024.
Eu sunt insa mai pesimist cu deschidere pana la Bacau in 2025.
Lotul Focsani Bacau costa 6513 milioane iar pana acum au fost achitate 1082 milioane, din care 776 in 2024.
Deci, pentru Buzau- Focsani - Bacau s-au platit in 2024 doar 2241milioane iar in 2025 ar fi de plata:
2174 - datorie Buzau Focsani.
5431 - ramas Focsani-Bacau.
Daca viitorul guvern va fi la fel de capabil ca cel de acum, eu nu am mari sperante pentru deschidere pana la Bacau in 2025.

dr4qul4

Eu ma uit doar la cifre. Acestea sunt singurele cifre oficiale, asadar pe acestea le folosesc.
pentru la anul eu vad 2 optiuni:
1. De la ultimul update cestrin (care a fost cu doar 26 de zile in urma, dar banuiesc ca e pe cate o luna incheiata) au progres lunar mediu (pe 10 loturi) de 5,1%, adica pot face 50-55% intr-un an (iarna ii va incetini). Iau in calcul ca 4 loturi se apropie de final, astfel incat pe restul de 6 progresul ar putea creste.
Pe de alta parte, asta ar insemna ca vor continua sa-si bata joc de A0, A3, A8 si A1, si vor termina DX12 si DX Gl-Br abia la sfarsit de 2025. De centura Galati si podul de la Cosmesti nici nu poate fi vorba sa inceapa ceva.

2. Daca iau in considerare ca nu va mai fi an electoral, atunci s-ar putea sa nu termine mai mult de 1-2 loturi pe A7 la anul si sa lucreze si prin alte parti. Adica sa termine pana in  vara DX12 si sa se apuce serios de A0 (ca sa poata termina in primavara lui 2026) si A1, plus lucrari incipiente pe A8. A3 va merge tot la relanti iar DX Br-Gl va avansa ca melcul pana iase licitatia pt drumul de legatura cu centura Galati.
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist