Autostrada A7 Ploiești-Milișăuți

Started by Ionut, December 18, 2011, 09:02:16 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 3 Guests are viewing this topic.

dr4qul4

Partea buna cu panourile astea e ca nu le fura nimeni. Ce sa faci cu niste panouri ruginite? Te mai si murdaresti pe maini si nici la fier vechi nu le primesc.
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

Mojito

Termenul corect este se " pasiveaza" și chiar arata OK după câțiva ani. Cor-tenul se folosește foarte mult off-shore pe instalații petroliere pt că nu necesita întreținere. Cine dracu sta să curețe rugina și să-i de-a cu vopsea la 5 ani la cata fieratanie este acolo?

sillentium


Feri

Autostrada A7 Buzău-Focșani | Misiune Imposibilă 2024: A007 #UMB | Air & Ground | 2024.10.04-05


Mulțumim ASCORO

tom_sawyer

În perioada 07.10.2024 – 09.10.2024 se va desfășura un transport cu depășiri pe traseul:

Băicoi (județul Prahova) – DN1 – DN1B – DN1A – DN1B – DN1D – intersecție DN1D/ DJ100B (Fulga) (județul Prahova).   

Vehiculul transportă grinzi.   

Lățimea maximă a vehiculului este de 2,55 m, masa totală 103,10 tone, lungimea 56 m, înălțimea 4,25 m, viteza de deplasare urmând a fi adaptată condițiilor de trafic. Menționăm că în conformitate cu OUG 195/2002 privind circulația pe drumurile publice viteza maximă de deplasare a vehiculelor cu depășiri este de 70 km/oră.
CNAIR


În perioada 07.10.2024– 11.10.2024 se va desfășura un transport cu depășiri agabaritice pe traseul:

Arad – DN7 – A11 - A1 – A6 – Varianta Ocolitoare Lugoj – DN6 – Varianta Ocolitoare Caransebeș – DN6 – Centura Drobeta Turnu Severin – DN6 – DN56A – Maglavit – DN56 – Craiova – DN6 – DN65F - DN65 – Drumul Expres Craiova - Pitești – DN65 – Lunca Corbului - DN65 – DN65B – A1 – Petrești – DN61 – Găești – DN72 – DN1 – DN1B – DN1A – DN1B – Albești Paleologu – DN1D – Intersecție DN1D/DJ146 (Măgula).

Vehiculul transportă grinzi.

Lățimea maximă a vehiculului este de 2,55 m, masa totală 114,30 tone, lungimea 57 m, înălțimea 4,15 m, viteza de deplasare urmând a fi adaptată condițiilor de trafic. Menționăm că în conformitate OUG 195/2002 privind circulația pe drumurile publice viteza maximă de deplasare a vehiculelor cu depășiri este de 70 km/oră.
CNAIR

Earthchild

#13925
^^^
Cu niște hedera helix sau caprifoi ar rezolva frumos designul.

Earthchild

Quote from: Xander on October 04, 2024, 05:18:01 PMPai si cum circulai pe intregul Lot 1 fara descarcarea de la nodul "turcilor"? Au terminat-o si nu e gata UMB cu podul?
Acusi facem 1 an de cand avem alt muzeu in asteptatea "chinezilor".

Drumul de legatura de la DN2 pana la nodul Vadu Pasii este tot din Lotul 1.
Hai sa fi totusi un pic mai pragmatici si nu improscam cu ... fix in aia care chiar livreaza ceva utilizabil.

N-ai înțeles nimic din ceea ce am afirmat. Nu era o acuză la adresa constructorului, ci a lăudăroșeniei CNAIR, că doar ei au emis un neadevăr.
Trebuiau doar să specifice că se va putea circula începând din CAPĂTUL de nord al lotului 1. Simplu.
Nu-mi pune aiurea vorbe în gură, n-am împroșcat până acum pe nimeni cu ce scrii tu acolo.

EugenRo

Vreun gand sa prevada o transformare viitoare a DX7 in A de la Milisauti? Adica sa faca deschiderile corespunzator, sa exproprieze cat trebuie s.a.
Trebuia sa fie A de la un capat la altul; iarasi gandim cu țârâita...
La ce trafic va aduce din Ucraina o sa ne ofticam mai mult si decat pentru DX12..

cosminn

Ideal e sa fie A de la un capăt la altul așa este dar cât timp Odesa e deschis ei vor transporta marfa până acolo. Deja a scăzut semnificativ transportul spre Constanța din Ucraina chit că navele sunt expuse și atacate din când în când.

slartibartfast

#13929
O chestie care mă aștept să se întâmple vara viitoare (când destul de sigur vom avea A7 Buzău-Focșani deschis integral) e că porțiunea asta e de așteptat să atragă o bună parte din traficul Moldova-litoral, inclusiv trafic greu Moldova-port Constanța, cu ruta Buzău-Slobozia prin DN2C.

Vorbesc de un trafic suplimentar care mergea în trecut via Galați-bac, sau Galați-Brăila-DN21-DN21A-pod Giurgeni-DN2A, sau mai nou Brăila-pod-Măcin-DN22D-DN22. Pentru tot acest trafic, ruta A7-DN2C-DN21-A2 o să surâdă din ce în ce mai mult. Și pe măsură ce se va deschide mai mult din A7, din ce în ce mai mult trafic va fi tentat să meargă în direcția asta.
Totul pare un efect secundar al autostrăzilor la care nu s-a gândit nimeni, pentru că sigur nu se rulează în avans simulări de trafic pentru a prevedea asta.

DN2C era foarte prost la un moment dat, dar a fost reabilitat și acum este cât de cât decent, deși în multe zone este îngust cam ca un DJ tipic. O parte bună e că unde se intersectează cu CF are deja pod, nu trecere la nivel. Nu-l văd bine însă, nici pe termen scurt, nici pe termen lung. Mi se pare că va fi nevoie de niște intervenții serioase la el în următoarea perioadă. Mă gândesc centura Slobozia, mici centuri pentru Amara, Pogoanele și chiar Smeeni, și lărgiri la un profil real de DN acolo unde e încă îngust.

LE: restricția actuală de tonaj pe DN2C pare a fi de 9 tone pe osie. Chiar dacă va fi respectată (și sunt destul de sigur că nu), intensificarea traficului greu va pune presiune destul de mare.

cosminn

^ la Pogoanele au început sau urmează să înceapă lucrul la o centură. Smeeni ar trebui musai să aibă o centură și la fel și Padina că e lungă :)

tom_sawyer

#13931
DN2C este în procedură de licitație pentru reabilitare:

https://e-licitatie.ro/pub/notices/c-notice/v2/view/100184826

Reabilitare ,,DN 2C – km 0+000-km. 29+000; km. 29+000 - km. 48+000", in lungime de 47,575 km


Centura Slobozia nord este în pregătire:
https://forum.peundemerg.ro/index.php?topic=3004.msg465425#msg465425

JoSo

Stiu ca se mai vorbea si de un anume Drum Expres TransRegio intre Galati si Calarasi.
Odata finalizat Dx Focsani-Braila, probabil ca aceasta va fi principala ruta care va prelua traficul de pe A7-Moldova catre A2-Constanta.

https://www.economica.net/drum-nou-de-mare-viteza-in-romania-orasul-galati-ar-putea-fi-conectat-cu-bulgaria-via-calarasi_592914.html

pasa_andrei

Autostrada A7 - Ploiesti - Buzau - Lot 2 - 06.10.2024

Lucrurile arata mai bine la sol, asfalt peste tot, multe portiuni cu strat de uzura.

Nu inteleg intarzierile la livrarea grinzilor atat de mari, la terasamente arata bine pentru 2024. 


Enjoy!

pikciu005

Update CESTRIN:

PlBz L1: 85.00% (77.23%/26.08.2024)
PlBz L2: 91.40% (88%/26.08.2024)
PlBz L3: 14.5% (8.5%/26.08.2024)

BzFo L1: 55.00% (48%/26.08.2024)
BzFo L2: 57.00% (49%/26.08.2024)
BzFo L3: 53.57% (46%/26.08.2024)
BzFo L4: 65.10% (56%/26.08.2024)

FoBa L1: 26% (24%/26.08.2024)
FoBa L2: 27% (24%/26.08.2024)
FoBa L3: 19% (12%/26.08.2024)

BaPa L1: 18.20% (14.8%/26.08.2024)
BaPa L2: 15.60% (13.5%/26.08.2024)
BaPa L3: 17.50% (16%/26.08.2024)