Autostrada A7 Ploiești-Milișăuți

Started by Ionut, December 18, 2011, 09:02:16 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 5 Guests are viewing this topic.

horatiu.cosma

Argumentul "nu e vina UMB, fiindcă e FIDIC roșu" nu ține. Pe A7 e un pseudo fidic roșu, in care proiectul tehnic a fost făcut de Consitrans, însă detaliile de execuție au fost realizate de constructori. Plus au existat propuneri de modificare de soluții tehnice dinspre constructori care au primit undă verde de la Consitrans și de la CNAIR.

Dovada: la poduri fiecare și-a făcut tablierul/grinzile cum a vrut. Vedeți diferențe imense între metalul Retter vs metalul Trace vs cor-ten-ul UMB. Sau la acel spațiu mic din spatele parapetului lateral, UMB a venit cu asfalt continuu și acolo și apoi rigola de acostament. Pizza și Trace au făcut asfaltul standard, rigola de acostament și abia apoi acea fâșie asfaltată in spatele parapetului. S-a mai avizat modificarea asfaltului pe poduri din ATD in asfalt clasic. Plus altele. La fel și la antifonice, pe Ploiesti - Buzău o să vedem niste panouri decente, în comparație cu ce va fi de la Buzău în sus.

vancouver

Feroviar: inadmisibil că ramâne 1 fir pe unele porțiuni după reabilitare pe Craiova-Caransebeș și Cluj-Oradea. Da pentru extinderea programului Quick Wins. Limitare instalare ETCS doar pe coridorul IV, pana cand va deveni pe deplin functional si isi dovedeste eficienta. Autostrazi: DA pentru 4 treceri montane: A1, A3, A6 si A8. NU deocamdata pentru A13 montan si A Nordului partea montana.

vm75

Fac lucru frumos italienii. Dureaza un an in plus, dar merita asteptarea. Liga Campionilor! Ce sa mai zicem de greci pe A0, acolo iese o capodoperă cu coloane ionice, la cat bibilesc

pelan87

Am trecut astazi pe DJ 203G, intre Stalpu si Costesti, pe lotul 2 din Ploiesti - Buzau. Am vazut ca se asamblau cativa stalpi pentru relocarea LEA care merge paralel cu DJ 203G, ceea ce ma face sa cred ca au inceput pregatirile pentru descarcarea provizorie a traficului pana la deschiderea lotului 3 executat de Nurol-Makyol.

La nodul cu DN2 de langa Spataru, de pe lotul 3, s-a asternut stratul final de asfalt pe deviere, au aparut carcase pentru pilotii forati, dar si o foreza. Probabil zilele urmatoare (poate chiar maine) se va devia traficul si vor incepe sa faca pilotii pentru podul DN2 peste A7.

Radu_A

totusi trebuie gasita o solutie la panourile alea,  arata ca dracu si romanu e carcotas...s-a dus el sa verifice suruburile la podul de la Braila sa vezi ce scandal iese si aici cu autostrada "second hand" din cauza panourilor

mike_us

#13910
@shogom Da, așa am înțeles și eu, că au trecut la 4 săptămâni, dar nu știam dacă asta s-a întâmplat de la tura aceasta sau de la cea de dinainte. A doua tură se va termina în noiembrie, deci cred că va mai fi și o a treia tură anul acesta, în decembrie, ceva mai scurtă.

@26ld Acum, eu cred că UMB are o grămadă de lucrări care nu sunt facturate. Probabil, dacă am face un Excel cu cine are cele mai multe lucrări neplătite și cine lucrează cel mai mult pe bani lor, UMB ar fi în frunte. Deci nu cred că e cel mai bun exemplu.

shogom

Nu mi se pare o idee rea utilizarea panourilor core-ten. Atata timp cat culoarea(oxidului?) nu se schimba de la panou la panou si exista uniformitate, chiar arata interesant. Chestiune de gust.
Oricum soarta le e pecetluita de pe acum, se vor umple de " Basarabia e Romania".

Radudbr

Intr-adevar panourile alea arata ca naiba. Am trecut si eu zilele trecute  prin zona (referitor la Focsani Nord) si ii spuneam sotiei ca sper din suflet sa vopseasca panourile alea. Le-am vazut de aproape si arata ca tabla ruginita neuniform de pe casa. Nu e deloc uniformitate sunt unele "mai ruginite" ca altele. Spre deosebire de centura Bacau si alte sectoare de autostrada unde este specific acel gradient cu nuante de verde.

TeoH9

Doamne ce mizerie, Cor-Ten sau nu, tot arata ca naiba, zici ca sunt luate de la fier vechi.
Insa ca de obicei, noi latram, ursul trece, nu avem ce schimba.

cosminn

Sunt multe zone în Belgia și Olanda unde folosesc cor-ten dar cred că asta e ultima problemă.

Hercule

Totusi, un panou dintr-un otel special nu e mai scump decat un panou de beton/compozit/lemn/etc.?
Stam bine cu banii, vad.
Deșteaptă-te române!

reed

au primit discount de la grinzi.In câțiva ani o sa arate toate la fel.Le prefer pe astea decât verdele ăla ridicol sau ce au pus ei pe DX12. Îmi plac alea gri ,gen pe centura Bârlad

pelan87

Avem si in tara (pe muzeul Lugoj - Deva 2) cel putin o portiune cu panouri fonoabsorbante din corten. Mai jos este o imagine de pe pagina de Facebook PecororConstruptGroup.





Powered by API/PUM imgur uploader

reed


RazesIesean

Noi mai avem ITM in Romania!? Te ia durerea de cap si palpitatii cand vezi cum se lucreaza la predale pe podul peste Buzau. 2 scanduri pe post de podet intre sensuri, unii se apleaca peste margine la 15-20m inaltime, fara balustrade de protectie.
~~~~~~
Ramasag de 500 lei in contul API ca nu se va scoate la licitatie pe A8 nimic, in 2024, in afara de capatul vestic care va fi semnat in Q3 2024.
~~~~~~