Autostrada A7 Ploiești-Milișăuți

Started by Ionut, December 18, 2011, 09:02:16 AM

Previous topic - Next topic

7 Members and 22 Guests are viewing this topic.

pelan87

Astazi, pe lotul 1 din Ploiesti - Buzau, la nodul cu DN1D am vazut un rand de esafodaje montate langa una din pilele pasajului peste A7. Era si o macara de mare tonaj, sa speram ca o sa vina si grinzile metalice in curand.

Pe lotul vecin, pe bretelele nodului de langa Mizil se asternea stratul de uzura. La pasaj, nici urma de esafodaje sau grinzi. Una din pile nici nu avea cuzinetii betonati.

vancouver

La DN1D luni e planificat montajul grinzilor. Poate are cineva timp sa dea o fuga..
Din pacate la structura urmatoare spre Ploiesti grinzile inca intarzie cateva zile (peste promisiunile primite anterior de la furnizori).
Feroviar: inadmisibil că ramâne 1 fir pe unele porțiuni după reabilitare pe Craiova-Caransebeș și Cluj-Oradea. Da pentru extinderea programului Quick Wins. Limitare instalare ETCS doar pe coridorul IV, pana cand va deveni pe deplin functional si isi dovedeste eficienta. Autostrazi: DA pentru 4 treceri montane: A1, A3, A6 si A8. NU deocamdata pentru A13 montan si A Nordului partea montana.

vancouver

preview la ceva filmari:

Jitaru 2:


Ramnic:
Feroviar: inadmisibil că ramâne 1 fir pe unele porțiuni după reabilitare pe Craiova-Caransebeș și Cluj-Oradea. Da pentru extinderea programului Quick Wins. Limitare instalare ETCS doar pe coridorul IV, pana cand va deveni pe deplin functional si isi dovedeste eficienta. Autostrazi: DA pentru 4 treceri montane: A1, A3, A6 si A8. NU deocamdata pentru A13 montan si A Nordului partea montana.

vancouver

Feroviar: inadmisibil că ramâne 1 fir pe unele porțiuni după reabilitare pe Craiova-Caransebeș și Cluj-Oradea. Da pentru extinderea programului Quick Wins. Limitare instalare ETCS doar pe coridorul IV, pana cand va deveni pe deplin functional si isi dovedeste eficienta. Autostrazi: DA pentru 4 treceri montane: A1, A3, A6 si A8. NU deocamdata pentru A13 montan si A Nordului partea montana.

vancouver

La pasaj peste CF de pe drumul de legatura DN2 lot 1 Bz-Fcs erau la montat ultimele borduri laterale (probabil au terminat azi). Hidro nu au inceput. La un capat betonau sfertul de con. Nu mai pun poza, asteptam video.
Feroviar: inadmisibil că ramâne 1 fir pe unele porțiuni după reabilitare pe Craiova-Caransebeș și Cluj-Oradea. Da pentru extinderea programului Quick Wins. Limitare instalare ETCS doar pe coridorul IV, pana cand va deveni pe deplin functional si isi dovedeste eficienta. Autostrazi: DA pentru 4 treceri montane: A1, A3, A6 si A8. NU deocamdata pentru A13 montan si A Nordului partea montana.

mike_us

@vancouver, au terminat deja suprabetonarea la Râmnic? Parcă așa se vede în poză.

Radudbr


Nu stiu daca are cont aici colegul, daca da, se poate sterge postarea.
Nod rutier Focsani Nord, ieri 05 octombrie.

ncb

Asociația "#HaiCaSePoate" - Monitorizare Autostrada
A7 Buzau - Focsani, Tronson 4 (27/09/2024



vancouver

@mike_us , da au terminat suprabetonarea la Ramnic. Daca am inteles corect, vor lucra acum un calup de 4 sapt. si apoi pauza una. Prima a trecut.



Parerea mea personala este ca nu vor termina aici la capatul celor 4 sapt., adica pe final de octombrie. Ca atare nu se poate deschide pe 01.11, cum ar vrea politicienii. Mai degraba vad o deschidere completa Buzau-Focsani pe final de noiembrie, dupa inca un calup de 4 sapt., care se termina undeva pe 29.11 (30.11 fiind Sf. Andrei si liber). Cum am mai tot spus, lotul 3 e cel mai important si fara el restul e cu utilitate limitata. Dar repet, asta e doar parerea mea.

Incurajez UMB sa nu dea curs presiunii politice si sa nu faca 2 inaugurari separate, ci una singura cand e totul gata, fara pod Buzau.
Feroviar: inadmisibil că ramâne 1 fir pe unele porțiuni după reabilitare pe Craiova-Caransebeș și Cluj-Oradea. Da pentru extinderea programului Quick Wins. Limitare instalare ETCS doar pe coridorul IV, pana cand va deveni pe deplin functional si isi dovedeste eficienta. Autostrazi: DA pentru 4 treceri montane: A1, A3, A6 si A8. NU deocamdata pentru A13 montan si A Nordului partea montana.

voicul

Vaaai dar ce model de panouri fonoabsorbante avem!
Design oribil marcat 100%.

NoWords

Eu sper ca le vor vopsi, totusi..Arata oribil acum. :)

vancouver

Din pacate nu le vor vopsi, sunt din cor-ten (otel special, care oxideaza la suprafata si oxidul creat pe suprafata se transforma in strat protector, care nu permite continuarea oxidarii). La fel sunt si toate grinzile de sub poduri. Dar macar alea nu se vad si acolo e si dificil de mers si refacut vopseaua, asadar solutia cu cor-ten e excelenta (costuri de intretinere = zero). La panourile fonice puteau sa gaseasca ceva estetic.

Proiectul este FIDIC rosu, adica UMB nu are influenta asupra acestor aspecte, trebuie sa execute ce a cerut proiectantul.
Feroviar: inadmisibil că ramâne 1 fir pe unele porțiuni după reabilitare pe Craiova-Caransebeș și Cluj-Oradea. Da pentru extinderea programului Quick Wins. Limitare instalare ETCS doar pe coridorul IV, pana cand va deveni pe deplin functional si isi dovedeste eficienta. Autostrazi: DA pentru 4 treceri montane: A1, A3, A6 si A8. NU deocamdata pentru A13 montan si A Nordului partea montana.

mike_us

@vancouver Da, așa lucrează UMB, cu o săptămână pauză, și s-au întors pe 29 septembrie.
S-au mișcat fantastic atât la pod, cât și în rest! Și eu cred că, dacă vremea ține cu ei, în două ture de muncă (până la sfârșitul lui noiembrie) pot fi gata sau aproape gata.
Câți dintre noi ar fi crezut într-o deschidere pe tot tronsonul Buzău - Focșani anul acesta?

shogom

^da, dar lucrau 3 cu 1. Colegul spunea ca vor schimba la 4 cu 1, cel putin pentru ultimele 2 calupuri.

cosminn