Autostrada A7 Ploiești-Milișăuți

Started by Ionut, December 18, 2011, 09:02:16 AM

Previous topic - Next topic

3 Members and 24 Guests are viewing this topic.

ovicor

Sa zicem c-am fi superconcesivi si superoptimisti. Acceptam sa depaseasca termenul contractual/loturi, doar sa se incadreze in termenul PNRR. In varianta superoptimista, vor termina DEx 12(nonPNRR) A0N4(nonPNRR) Galati- Braila(nonPNRR), A7, A3. Cat de superoptimist sa fii pentru a spera sa termine A8 si, mai ales, A1?!

26ld

@mike_us Da, postarea nu era despre umb neaparat, ci despre a arata diferentele dintre cum sunt tratate firmele. Pentru unii muma, pentru altii ciuma. Si apoi ne miram ca nu mai vin firmele serioase in Romania si nu castiga proiectele grele. Oare pentru ca vad si ele cat de corupt e statul roman? Nuuuu, au ele alergie la profit.

slartibartfast

Quote from: vancouver on October 03, 2024, 09:32:57 PM@andrei.benea acel giratoriu este util de ex. pentru cineva din localitatea Vadu Pasii, care vrea sa plece pe A7 spre Bucuresti.

Nu doar Vadu Pașii, ci toate localitățile din județul Buzău de-a lungul lui DJ203K și malului stâng al râului Buzău. E un bazin măricel, având în vedere că următorul pod peste râul Buzău este la Făurei. Poate nu generează trafic cât să necesite bretea separată, dar nu e ceva neglijabil.

HaiHai

#13878
@26ld
Pana acum aproape toate facturile au fost platite in avans catre constructorii de A si DEx. Am gasit 2 exceptii: 13 zile intarziere Webild (pod Braila), 12 zile Porr.
Are si Nurol facturi platite cu 44 zile in avans.
Termenul de plata e de 60 zile. Eu nu vad o problema ca o factura s-a platit cu 44 zile in avans iar alta nu inca. Ar fi o problema daca am putea observa o tendinta, dar nu e cazul.
Pana acum, la capitolul viteza plata, CNAIR s-a descurcat foarte bine. Sa vedem cum va fi de acum incolo.

mirceaeliade

QuoteUMB va rămâne în curând cu "doar" 280 de kilometri în lucru.

Asta doar daca nu cumva mai semneaza ceva pe Meses/A6/A7/A8/A9/A11. Ca mai sunt vreo 500 de km in licitatie, din care macar o parte se vor semna in urmatoarele 12 luni.

bim14

Din cate stiu, facturile se emit oarecum cu acordul beneficiarului, dupa ce aproba tot felul de documente (raport de progres, procese verbale, declaratii de conformitate, etc). E foarte bine ca se platesc facturi si ca exista cat de cat o fluenta a finantarii.
Abia astept sa transfer si eu spre API.
Quote from: bim14 on January 09, 2024, 10:42:40 AMEu tocmai am virat 100 de lei si mai pun 500 in contul API daca la final de 2024 avem minim 50 de km de A7.

PaulS

Cristian Pistol:
 "Lucrările evoluează foarte bine pe #șantierul autostrăzii #Buzău - #Focșani!
În acest ritm #deschiderea în acest an a circulației pe toate cele 4 loturi (82,44 km) este din ce în ce mai sigură.
#Mobilizarea UMB este foarte bună și la podul peste râul Buzău, unde acum se fac #lucrări de #cofrare și de #armare a plăcii.
Acest #pod va fi dat în circulație anul viitor și va face legătura cu lotul 3 al Autostrăzii #Ploiești - #Buzău.
#CNAIR #infrastructura #Moldova #Muntenia #CristianPistol"

Ce surpriza...  :o
https://www.facebook.com/CristianOvCPistol/posts/pfbid02ziHjdUg5seznf3dDbnYcSxguE6qo8kttd53gWroqMxuUnyKJZbrtwzkFoqKvYBTnl?rdid=VNGXT3WWMQf3nXpM

Earthchild

Din primul lot poate doar câteva sute de metri în nodul Buzău nord, spre al doilea lot. Dar ce contează aceste mici dezinformări inexactități, se va circula pe TOATE cele patru loturi.

Xander

Pai si cum circulai pe intregul Lot 1 fara descarcarea de la nodul "turcilor"? Au terminat-o si nu e gata UMB cu podul?
Acusi facem 1 an de cand avem alt muzeu in asteptatea "chinezilor".

Drumul de legatura de la DN2 pana la nodul Vadu Pasii este tot din Lotul 1.
Hai sa fi totusi un pic mai pragmatici si nu improscam cu ... fix in aia care chiar livreaza ceva utilizabil.

hefaistos

Turcii pot finaluza bretelele în 2 săptămâni. Su se grăbesc pentru ca podul nu va fi gata în următoarele doua (probabil patru) luni. Asta e adevărul.
Pariu 500 lei: Pana la 31 decembrie 2024, se va deschide A7 intre Buzau Nord si Focsani Nord. data de initiere a pariului 2 octombrie 2023
Pariu 200 euro, daca pana la 31 decembrie 2029 nu se deschide sectiunea cu tuneluri de pe A1 de la Holdea.

Ionut

Erau niște promisiuni pe-aici cu "asfalt pe podul peste Buzău în 2024"... eh...

hefaistos

Nu e imposibil dar e improbabil pentru ca mai au de lucru la structuri din interiorul loturilor. Oricum, pariul meu a fost Buzău Nord-Ficsani Nord, bazat tocmai pe ideea ca Podul Buzău este o treime din totalul structurilor de pe cele 4 loturi și, fiind la un capăt, va fi lăsat la urma.
Pariu 500 lei: Pana la 31 decembrie 2024, se va deschide A7 intre Buzau Nord si Focsani Nord. data de initiere a pariului 2 octombrie 2023
Pariu 200 euro, daca pana la 31 decembrie 2029 nu se deschide sectiunea cu tuneluri de pe A1 de la Holdea.

Ionut

Ce le mai învârtiți, ce le mai suciți. Presupun că Focșani Nord este la DN2, că de fapt în Bz-Fc 4 este și legătura dintre DN2 și DN2D cu un pasaj peste CF care nu pare să fie gata în 2024.

Eh... detalii...

Stef

Nod Roman Nord (Cordun), Bacău - Pașcani Lot 2

ncb

Asociatia "#HaiCaSePoate" - Monitorizare Autostrada A7 Buzau - Focsani, Tronson 3 (26/09/2024-27/09/2024)