Autostrada A7 Ploiești-Milișăuți

Started by Ionut, December 18, 2011, 09:02:16 AM

Previous topic - Next topic

6 Members and 14 Guests are viewing this topic.

dargauda

Autostrada A7 Buzău-Focșani


Multumim CosminMCS

Sagitarius

Quote from: dr4qul4 on October 01, 2024, 11:13:01 PMSunt 2 poduri imeidat in aval. Cel construit recent la vadu pasii

In amonte

ncb

Asociatia "#HaiCaSePoate":Monitorizare Autostrada A7 Buzau - Focsani, Tronson 2 (26/09/2024)


GIV

Quote from: gruia88 on October 02, 2024, 09:46:25 AMDupa ce am vazut ultimele imagini Ploiesti-Buzau Loturile 1 si 2 , eu nu cred ca se deschide ceva anul acesta acolo

doar Grindeanu  :troll:

Radu_A

^^ niste asfalt, parapeti, marcaje si aia e

mrcspot

Monteaza saptamana viitoare niste teleportoare la cateva pasaje si poduri si dau drumul la loturile 1 si 2 maxim in noiembrie.

andrei.benea

Ce rol are sensul giratoriu din urmatoarea poza? Tr1 1 Buzau - Focani




Powered by API/PUM imgur uploader

RazesIesean

Ca sa te poti intoarce folosind bretele nodului, sa nu mergi pana in DN pentru a face acest lucru.
~~~~~~
Ramasag de 500 lei in contul API ca nu se va scoate la licitatie pe A8 nimic, in 2024, in afara de capatul vestic care va fi semnat in Q3 2024.
~~~~~~

Vlad94

Nu e exclus să apară vreo benzinărie în acel giratoriu.

26ld

Se trage tare sa se deschida Buzau-Focsani anul asta, inclusiv pe la plati:

12.09.2024 CNAIR 11.09.2024 SA&PE CONSTRUCT 262.157.341,63 LEI EXECUTIE LUCRARI AUTOSTRADA BUZAU-FOCSANI, TRONSON 3, KM 35+400 - KM 71+500 10.11.2024(termen scadent factura) 238.106.209,37; 24.051.132,26 LEI; -44 (zile)


Intre timp, la Nurol:

13.09.2024 CNAIR 12.09.2024 NUROL INSAAT VE TICARET AS MASLAKA SUCURSALA BUCURESTI 48.490.730,82 LEI EXECUTIE LUCRARI AUTOSTRADA PLOIESTI-BUZAU LOT 3 PIETROASELE-MUNICIPIUL BUZAU (KM 49+350-KM 63+250) (nu e prezent termenul scadent al facturii in ROGOP) 42,916,389.31 (neplatita)               

vancouver

@andrei.benea acel giratoriu este util de ex. pentru cineva din localitatea Vadu Pasii, care vrea sa plece pe A7 spre Bucuresti.
Feroviar: inadmisibil că ramâne 1 fir pe unele porțiuni după reabilitare pe Craiova-Caransebeș și Cluj-Oradea. Da pentru extinderea programului Quick Wins. Limitare instalare ETCS doar pe coridorul IV, pana cand va deveni pe deplin functional si isi dovedeste eficienta. Autostrazi: DA pentru 4 treceri montane: A1, A3, A6 si A8. NU deocamdata pentru A13 montan si A Nordului partea montana.

vancouver

Pe langa problemele de aprovizionare grinzi pentru tabliere metalice a mai aparut una: probleme de aprovizionare parapete median metalic. Posibil sa se manifeste pe lot 1 Pl-Bz, unde intre timp tablierele sunt "pe vine" (s-a apelat la mai multi furnizori chiar si la acelasi pod), dar si daca ar termina sa zicem pana in decembrie, tot nu ar termina parapetele... Se gandesc eventual la NJ!

Toata Germania inlocuieste median metalul cu NJ, ca e mult mai sigur si mai ieftin, mai ales la intretinere (dupa ce in anii 2010 au fost voci critice, ca bla bla ala metalic cica e mai moale si alte tâmpenii impinse in fata de producatorii de metal - dar statisticile sunt zdrobitoare: niciodata din 2014 pana in 2024 nu s-a intamplat ca un vehicul, inclusiv camion, sa patrunda pe contrasens; unde a ramas metal inca se intampla din pacate, cu deznodamant tragic. Despre lipsa necesitatii de intretinere la beton si deci costuri mult mult mai mici nici nu are rost sa mai discutam).
Austria are practic numai beton.
Si in Romania exista ici colo beton si nu am auzit sa fie vreo problema (gen DN5 pe zeci de km).

Si  betonul este disponibil oricand, ca se produce local. Cu pietris din orice râu, ciment romanesc si apa!

Dar nu, noi insistam cu metalul.
Feroviar: inadmisibil că ramâne 1 fir pe unele porțiuni după reabilitare pe Craiova-Caransebeș și Cluj-Oradea. Da pentru extinderea programului Quick Wins. Limitare instalare ETCS doar pe coridorul IV, pana cand va deveni pe deplin functional si isi dovedeste eficienta. Autostrazi: DA pentru 4 treceri montane: A1, A3, A6 si A8. NU deocamdata pentru A13 montan si A Nordului partea montana.

carutasul

Nimic mai complicat la noi decât să schimbi un normativ :) Sunt sigur că dacă le iei la puricat găsești unele semnate de Cuza Vodă în persoană.
Ca "locuitor pe DN6" am observat totuși și un aspect negativ - nu că ar fi grav, dar ca să  fie menționat: la marginea parapeților de beton se acumulează mereu praf, nisip și uneori în Bragadiru am văzut că aduc lucrători să îl curățe. Noaptea e un pic ciudat pentru că ai impresia că e banda mai îngustă, având o zonă cu o culoare mai apropiată de beton decât de asfalt. Ce e drept pe DN5 parcă nu am văzut, DN6 e mai perpendicular pe direcția vântului. Probabil că s-ar putea și asta rezolva cu o altă formă constructivă, eventual cu "picioare" ca să poată circula dintr-o parte în alta.

vancouver

Si pe Bucuresti-Pitesti se acumuleaza mult praf si pietris langa parapetul median metalic si il si strang uneori. Are legatura cu faptul ca exista diverse drumuri adiacente murdare, de pe care intra masini cu anvelope murdare. Fenomenul este in scadere in Romania, pe masura ce ne civilizam (asfaltam drumurile laterale).
Feroviar: inadmisibil că ramâne 1 fir pe unele porțiuni după reabilitare pe Craiova-Caransebeș și Cluj-Oradea. Da pentru extinderea programului Quick Wins. Limitare instalare ETCS doar pe coridorul IV, pana cand va deveni pe deplin functional si isi dovedeste eficienta. Autostrazi: DA pentru 4 treceri montane: A1, A3, A6 si A8. NU deocamdata pentru A13 montan si A Nordului partea montana.

mike_us

@26ld Era clar de la începutul anului că UMB se va concentra acolo unde poate livra. Au 380 de kilometri în lucru, așa că era absolut necesar să finalizeze cât mai mulți kilometri anul acesta. Ceea ce este aproape de finalizare sunt cei 82 km de pe tronsonul Buzău - Focșani și aproximativ 20 km pe DX12.
Indiferent dacă îi finalizează pe toți anul acesta sau la începutul lui 2025, UMB va rămâne în curând cu "doar" 280 de kilometri în lucru.