Autostrada A7 Ploiești-Milișăuți

Started by Ionut, December 18, 2011, 09:02:16 AM

Previous topic - Next topic

7 Members and 40 Guests are viewing this topic.

RazesIesean

Oare se va face si regularizarea raului Buzau in zona podului?
De asemenea se fac si protectii impotriva viiturilor pentru pilonii podului.
Se stie cand vine Buzaul umflat cam curata tot in jur...
~~~~~~
Ramasag de 500 lei in contul API ca nu se va scoate la licitatie pe A8 nimic, in 2024, in afara de capatul vestic care va fi semnat in Q3 2024.
~~~~~~

cosminn

^
Nu știu dacă este prins în proiect și în caz că nu e este CJ ar trebui să se ocupe de asta. Pare mic și inofensiv Buzăul acum dar l-am văzut cum se schimbe în 24 de ore.

TibiV

Nu CJ ar trebui sa se ocupe, ci Apele Romane.
Ca nu este un parau pricajit...

Exemplu de ieri de la Bucuresti:

"...În intervalul 29.09.2024, ora 15:38 – 29.09.2024, ora 22:31 (06:53 ore) s-a înregistrat un eveniment pluvial ce a descărcat pe suprafața Municipiului București o cantitate totală de 31.71 l/m2.
 
Cantitatea lunară medie multianuală (1961-2023) pentru luna septembrie, înregistrată la Stația București-Filaret, este de 50.1 l/m2, ceea ce înseamnă că pe parcursul celor 06:53 ore s-a cumulat peste 63% din cantitatea medie de precipitații aferentă acestei luni.
În toată această perioadă, debitul maxim tranzitat în Caseta de Ape Uzate a fost de 167 mc/s, echivalent cu media multianuală a râului Olt, de 174 mc/s..."

Deci avem "un Olt" in caseta, dar nu il vedem, pentru ca este casetat.
Raul Buzau nu este casetat...
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

slartibartfast

Regularizarea Buzăului presupune probabil construirea de acumulări și baraje, pe el și/sau pe afluenți; sigur e un proiect mult mai complicat care nu are cum să fie inclus aici.

Singurul mare baraj e hăt în cursul superior, și toți afluenții importanți ca debit maxim sunt în aval de el. Barajul de la Cândești e mult prea mic pentru a controla serios spike-uri de genul ăsta. Din punct de vedere al orașului, faptul că malurile sunt betonate și că albia majoră este atât de largă și nu se construiește nimic în ea e suficient.

Podurile, într-adevăr, trebuie protejate. Niște avanbecuri consolidate în genul celor pe care le-am văzut la podurile peste Dunăre din Budapesta nu ar fi deloc overkill. E un motiv pentru care podul ăsta va fi unul din cele mai lungi din țară, mai mic doar decât cele de peste Dunăre și Olt. Când e să vină apele, se umple aproape toată albia aceea majoră prin care pare că curge doar un firicel.

26ld

@pasadia Ai dreptate. Eu ma refeream la concurenta si cum nu vom avea doar turci sau umb pe loturile astea , ceea ce inseamna (cred eu) ca pretul atribuirii contractului va fi inspre valoarea minima estimata, pentru ca o firma mare ca Webuild isi permite alte calcule. Poate ne face o surpriza si vedem si strabag pe aici, desi e posibil ca ei sa se multumeasca cu un lot din DX16 si atat.

GAC

Eu am mai zis ca trebuie facut ceva cu Buzaul ca sa nu ajunga sa erodeze pe sub radierele podului si sa ajunga radierul sa stea pe coloanele forate expuse la aer, asa cum s-a intamplat la podul nou de la Cateasca de peste Arges.
In aval de pod drebuie un stavilar ca sa se creeze un mic lac de acumulare in zona pilonilor podului si astfel, viteza curentilor sa fie minima si sa nu aiba cum sa erodeze in profunzime. A se vedea in aval de podul de ma Maracineni, dar si la Vadu Pasii. Pana la urma podul CF de la Budila s-a prabusit tocmai pentru ca stavilarul din aval nu fusese intretinut si s-a rupt, ca ulterior raul, ramas slobod a erodat pe sub pilonii podului. Este interesant ca acum au reconstruit nu doar podul dar si stavilarul din aval.
Daca nu se protejeaza pilonii podului de eroziune, in cel mult 10 ani vom avea mari probleme.

ncb

Autostrada A7 Ploiești-Buzău Lot 2 | #CONI
#TRACE complet 2024.09.28



Mulțumim, Construim Romania!

PaulS

@vancouver Pasajul dintre limita lotului 1 spre 2 din A7 PL-BZ nu e cu grinzi ? In filmare vad ca scrie tablier metalic.

hummingbird

Întrebarea care se pune e cât o sa le ia pasajele peste autostrada de finalizat, având în vedere ca au tablier metalic.

voicul

^Buzaul a venit mare in 2000+ si a rupt podul. Si dupa ... pauza.
Ce vreau sa zic: proiectarea zic ca a luat in calcul lipsa regularizarii pe Buzau.
In plus daca sa zicem ar fi probleme dupa o inundatie exista mentenanta si intretinere. Cat de mare sa vina Buzaul sa ia podul? Probabil niciodata. Dar daca vine mare, ok, poate crea ceva probleme, care cu reparatii ...

E adevarat: intretinerea o sa o faca vestitul CNAIR, deci ...

vancouver

@PaulS nu am alte informatii fata de ce a scris colegul in video.
Feroviar: inadmisibil că ramâne 1 fir pe unele porțiuni după reabilitare pe Craiova-Caransebeș și Cluj-Oradea. Da pentru extinderea programului Quick Wins. Limitare instalare ETCS doar pe coridorul IV, pana cand va deveni pe deplin functional si isi dovedeste eficienta. Autostrazi: DA pentru 4 treceri montane: A1, A3, A6 si A8. NU deocamdata pentru A13 montan si A Nordului partea montana.

oneLess

#13856
Pasajele cu grinzi metalice au un singur rând de cuzineți pe riglele pilonilor peste care trece grinda !
Acest pasaj are un sigur rând.

Quote from: oneLess on April 29, 2024, 12:56:39 PM^^ La pile unde există 2 rânduri de cuzineți la toate pilele, sunt grinzi de beton.
Peste pilele cu un singur rând de cuzineți trec grinzi metalice.
Dacă tablierul metalic e mai lung, atunci la câte 3 deschideri întrerup structura metalică și pleacă cu o altă structură lungă cât alte 3 deschideri.
Doar pe acele pile, din 4 în 4 deci, vor avea două rânduri de cuzineți sub o structura metalică!
La culee clar un singur rând de cuzineți și la grinzi metalice și de beton.

Din cugetul spiritului de observație !

LE: Pilele care sprijină într-o parte grinzi de beton și în cealaltă parte grinzi metalice, evident au 2 rânduri de cuzineți, dar diferă ca număr de obicei și sigur ca formă, înălțime!

ncb

Autostrada A7 Ploiești-Buzău Lot 3 | #NUROL
#MAKYOL complet 2024.09.28



Construim Romania

dr4qul4

nu ai faceti scenarii apocaliptice... Podul va avea sigur prag de fund sau ceva protectie suplimentara. Trebuie sa respecte un standard si niste avize de la apele romane.
Sunt 2 poduri imeidat in aval. Cel construit recent la vadu pasii are destule protectii impotriva viiturilor.
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

gruia88

Dupa ce am vazut ultimele imagini Ploiesti-Buzau Loturile 1 si 2 , eu nu cred ca se deschide ceva anul acesta acolo , adica mai este o gramada de munca si nu imi arata a santiere care ar fi gata in 2 luni.