Autostrada A7 Ploiești-Milișăuți

Started by Ionut, December 18, 2011, 09:02:16 AM

Previous topic - Next topic

7 Members and 16 Guests are viewing this topic.

wint3rboy

Quote from: Voicu on September 29, 2024, 11:53:05 AMArată chiar bine șantierul și felul în care se lucrează!

Săpăturile alea de pe partea stângă ce sunt? Că doar n-or fi gropi de împrumut...

Ba chiar parca gropi de împrumut sunt, citisem la un moment dat ca lotul 3 are gropile fix pe zona perdelei forestiere

vancouver

#13816
pod Buzau:


Urmeaza video-uri de pe cele 3 loturi Pl-Bz.
Feroviar: inadmisibil că ramâne 1 fir pe unele porțiuni după reabilitare pe Craiova-Caransebeș și Cluj-Oradea. Da pentru extinderea programului Quick Wins. Limitare instalare ETCS doar pe coridorul IV, pana cand va deveni pe deplin functional si isi dovedeste eficienta. Autostrazi: DA pentru 4 treceri montane: A1, A3, A6 si A8. NU deocamdata pentru A13 montan si A Nordului partea montana.

vancouver

Ia sa vedem daca ghiciti unde e asta:

de la 1 august:


de ieri:
Feroviar: inadmisibil că ramâne 1 fir pe unele porțiuni după reabilitare pe Craiova-Caransebeș și Cluj-Oradea. Da pentru extinderea programului Quick Wins. Limitare instalare ETCS doar pe coridorul IV, pana cand va deveni pe deplin functional si isi dovedeste eficienta. Autostrazi: DA pentru 4 treceri montane: A1, A3, A6 si A8. NU deocamdata pentru A13 montan si A Nordului partea montana.

vancouver

Si cea mai in urma structura de pe lot Pizza. Promisiuni ca vin grinzile metalice sapt. viitoare:


(27.09)
Feroviar: inadmisibil că ramâne 1 fir pe unele porțiuni după reabilitare pe Craiova-Caransebeș și Cluj-Oradea. Da pentru extinderea programului Quick Wins. Limitare instalare ETCS doar pe coridorul IV, pana cand va deveni pe deplin functional si isi dovedeste eficienta. Autostrazi: DA pentru 4 treceri montane: A1, A3, A6 si A8. NU deocamdata pentru A13 montan si A Nordului partea montana.

Ionut

^^ E podul schizo skillz de la Coni (Trace de fapt), în apropiere de Spătaru.

Radu_A

^^^ acolo chiar zici ca vor sa deschida half profile

vancouver

#13821
A7 Ploiesti - Buzau lot 1 Pizzaroti:

Feroviar: inadmisibil că ramâne 1 fir pe unele porțiuni după reabilitare pe Craiova-Caransebeș și Cluj-Oradea. Da pentru extinderea programului Quick Wins. Limitare instalare ETCS doar pe coridorul IV, pana cand va deveni pe deplin functional si isi dovedeste eficienta. Autostrazi: DA pentru 4 treceri montane: A1, A3, A6 si A8. NU deocamdata pentru A13 montan si A Nordului partea montana.

horatiu.cosma

Ca să nu se supere Retter (că s-au dus podurile cu finalizarea departe de tot), putem spune că nici Pizzarotti nu o să termine anul ăsta vreo 2-3 overpass-uri (mă refer la umpluturi, asfalt, parapete etc).

carutasul

acum ce să zic, spre deosebire de politicienii la putere pentru care săptămâna de dinainte de alegeri e hotărîtoare, pentru noi ceilalți există și anul viitor. Și din punctul ăsta de vedere mie mi se pare încurajatoare filmarea, chiar dacă o să depășească termenul câteva luni, să avem lotul ăsta gata pe la primăvară, plus Coni, plus UMB cât o fi... mi se pare o realizare. Și așa nu meritau să se împăuneze pentru ceva unde n-au nici un merit... oricum am impresia că nici ambițiile lui Grindeanu nu prea s-au împlinit așa că nici lui nu prea îi mai pasă sau e o conspirație universală că o grămadă de loturi ratează inaugurarea "la mustață" :) Să sperăm doar că îi ține pe Pizza și la lotul următor, cred că problemele actuale cu podurile metalice sunt sistemice că văd că peste tot sunt întârziate...

mdragos

@horatiu.cosma : asta a fost asa, finuta  :D. Daca Pizza a putut sa o mai scalde la capitolul gropi de imprimut/umpluturi absolut nimic nu a impiedicat Retter sa ii dea inainte cu structurile. Se pare ca si-au calculat gresit capacitatea ( oameni sau financiara ).
Deacord cu tine, nu prea exista scuza pentru intarzierea structurilor.

derby

Ce ironie a sortii pentru politicieni totusi, in marele an electoral nu prea se nimereste mare lucru de inaugurat, in schimb la anul va fi probabil record absolut  :((

danutzu_1069

Era de asteptat, la cum si-au batut joc de constructori si de proiecte, in sine.... (evident, prin MT)

GIV

#13827
nu e greu de promis km fara numar ca se vor deschide.. usor usor.. si oamenii se impaca cu ideea prin comentarii pe youtube. pe acelasi youtube pe care strigau in cor cu politicienii ca deschid 100 km+ .. e asa o linistie pe acolo :lol:  nu mai zice nimeni de api si oamenii din spate.. de parca ei stateau in fata camioanelor si nu-i lasau pe constructori sa lucreze

Stef

#13828
Contestație WeBuild la CNSC. Dosar 3296 versus CNAIR. Pare a fi  Este pe Pașcani - Suceava Lot 1.

HaiHai

@mdragos
Ba are Retter o scuza pentru intarzierea structurilor: bugetul insufucient alocat de guvern
Pentru Pl-Bz, bugetul initial alocat pentru 2024 era de 792mil, bani ce au ajuns putin peste jumatate de an: 816mil facturati la 31.07
Nu ma pricep la constructii dar imi imaginez ca acele grinzi metalice lipsa costa ceva si nu se fac de pe o saptamna pe alta.
Probabil asa si-a facut Retter planul inca din 2023, cand a vazut bugetul: sa monteze grinzile catre sfarsitul anului si sa emita o factura cu scadenta in 2025, cand e un buget nou.
Eu nu vad de ce ar lucra o firma privata pe branci, pentru ca apoi sa se duca cu caciula in mana la MT, sa roage pe cineva "sa le faca o favoare" si sa suplimenteze bugetul.