Autostrada A7 Ploiești-Milișăuți

Started by Ionut, December 18, 2011, 09:02:16 AM

Previous topic - Next topic

11 Members and 20 Guests are viewing this topic.

TibiV

Oamenii cred mai degraba in propriile dorinte/visuri decat in argumente...
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

GIV

@TibiV ..totul tine de cultura...  cu cat e un om mai informat, cu atat e mai realist. daca nu, crede orice artificie politica.. :((  :(

Stef

#13802
Rezumatul pentru a doua ediție din #Dronathon. Întrucât condițiile meteo au fost cum au fost prin septembrie, am fost nevoit să filmez în mai multe săptămâni. Prin urmare, filmările de pe loturile de la început sunt din urmă cu 2-3 săptămâni și există ceva progres pe acele loturi.


montaniardul

Pentru autostrada Ploiesti - Buzau loturile 1 si 2 poate vor fi gata pana la finalul anului numai daca se va lucra in mai multe schimburi, altfel nu cred. Sunt cateva pasaje fara grinzi ridicate. Lotul 3 iese din discutie.

PaulS

Nu prea inteleg de ce va dati cu parerea nefiind pe teren sa vedeti cum stau lucrurile pe acele loturi. Eu zic, ca daca tot veniti cu pronosticuri fara nici o argumentare solida, sa va inscrieti la pariuri sau donatii in contul API.  :D  :D  :fence:
Am observat ca pe fiecare lot se gaseste cate unu sa zica ca termina/nu termina fara nici un argument solid/punctual.


hefaistos

Nu exista un argument punctual. E o evaluarii a cantitatii de lucrari si a capacitatii estimate/dovedite a contractorului. Eu de exemplu acu un am al estimat pe Buzău Focsani acum aproximativ un an având în vedere urmatoarele:
1. Va fi o presiune pentru deschideri electorale
2. UMB are capacitatea de a "produce" 70-80 de km de autostrada la ses. Per total companie.
3. UMB are de asemenea capacitatea sa realizeze cei 3000ml de poduri și pasaje
4. UMB va neglija sau, sa folosim un eufemism, deprioritiza celelalte contracte pentru a trage tare pe Buzău Focsani.

La lotul Pizzarotti/Retter de exemplu, este evident ca Retter e o companie prea mica pentru a putea sa lucreze simultan la mai multe structuri. Deci... la anu'
Pariu 500 lei: Pana la 31 decembrie 2024, se va deschide A7 intre Buzau Nord si Focsani Nord. data de initiere a pariului 2 octombrie 2023
Pariu 200 euro, daca pana la 31 decembrie 2029 nu se deschide sectiunea cu tuneluri de pe A1 de la Holdea.

naivu

#13806
Mi-ar place ca pana de Craciun sa se termine tot ce e in lucru si a trecut de jumatate, dar trebuie sa fim realisti:
- se poate inaugura de Craciun daca la inceput de decembrie se termina de asfaltat
- se poate termina de asfaltat la inceput de decembrie daca la inceput de noiembrie terasamentul si rampele sunt la nivel iar podurile sunt hidroizolate
- podurile pot avea hidroizolatia terminata la inceput de noiembrie daca pe la jumatatea lui octombrie sunt deja suprabetonate
- podurile pot fi suprabetonate pana la jumatatea lui octombrie (mai sunt doua saptamani) daca acum sunt toate grinzile sus si trei sferturi din predale
Si mai este problema de a avea suficienti oameni si utilaje pt a a acoperi in doua luni jumate tot volumul de lucru restant; un bun exemplu ar fi centura Zalau, structurile sunt betonate, terasamentul e la nivel, cu suficienti oameni si utilaje ar fi gata la inceput de decembrie, dar e clar ca nu au cu cine termina pana la final de 2024
Iar lucrul in trei schimburi ajuta numai exista oameni pt trei schimburi, daca sunt doar pt un schimb si sunt impartiti pe trei schimburi nu se rezolva nimic!

vancouver

Partea dureroasa pe cele 2 loturi Pizza si Coni, este ca 95-98% din autostrada probabil chiar o sa fie gata in decembrie, cu marcaje, cu parapeti etc. Si ca imposibilitatea deschiderii se datoreaza unor situatii punctuale, mai precis poduri.

Adica stai sa te uiti la km buni de autostrada 100% gata, apoi vine o sincopa. Si nu e ca la Aktor, unde situatia deja este irecuperabila si chiar si vara 2025 devine incerta. Nu, aici discutam de ratarea la mustata a finalizarii anul asta. Nici la Pizza si nici la Coni-Trace nu exista nici o structura care sa nu aibe pilele si culeile gata (gen Aktor unde abia acum muta utilitati sau foreaza). O filmare completa sapt. viitoare va ajuta mult sa putem face o estimare mai corecta.
Feroviar: inadmisibil că ramâne 1 fir pe unele porțiuni după reabilitare pe Craiova-Caransebeș și Cluj-Oradea. Da pentru extinderea programului Quick Wins. Limitare instalare ETCS doar pe coridorul IV, pana cand va deveni pe deplin functional si isi dovedeste eficienta. Autostrazi: DA pentru 4 treceri montane: A1, A3, A6 si A8. NU deocamdata pentru A13 montan si A Nordului partea montana.

AdrianB1

Quote from: montaniardul on September 28, 2024, 11:57:14 AMLotul 3 iese din discutie.
Din care discutie? Lotul 3 nu a fost vreodata in discutie, are termen parca final de 2025, deci care discutie?

Stef

Podul peste Buzău, azi.


Poza nu îmi aparține. Sursa de unde am luat-o eu: reddit.




Powered by API/PUM imgur uploader

XGarry

Quote from: superdefekt on September 25, 2024, 07:33:15 PMNurol a inceput sa asfalteze devierea DN2

Sursa: Buzoienii.ro
aceeasi sursa

Veste bună: ,,Săptămâna viitoare asfaltăm în continuarea lui Umbrărescu!"

Quote,,De săptămâna viitoare, dacă vremea va fi bună începem asfaltarea în prelungirea podului lui Umbrărescu. Dorința noastră e să asfaltăm tot nodul din Buzău Est astfel încât atunci când Umbrărescu va fi gata cu podul să se poată circula până la șoseaua Buzău – Brăila", e mesajul primit dinspre constructorul turc.

NoWords

Sa speram ca precipitatiile anuntate nu vor afecta lucrarile.

montaniardul

@AdrianB1 scuza-ma, da asa este! La anul pe vremea asta vom sti mai bine ce va fi cu lotul 3.

ncb

Nova Descriptio Moldaviae - Monitorizare Autostrada
A7 Ploiesti - Buzau, Lot 3 (26/09/2024



Voicu

Arată chiar bine șantierul și felul în care se lucrează!

Săpăturile alea de pe partea stângă ce sunt? Că doar n-or fi gropi de împrumut...