Autostrada A7 Ploiești-Milișăuți

Started by Ionut, December 18, 2011, 09:02:16 AM

Previous topic - Next topic

3 Members and 28 Guests are viewing this topic.

Feri

Quote,,Până la finalizarea Lotului 3 (Pietroasele – Municipiul Buzău) al Autostrăzii Ploiești – Buzău descărcarea de pe primele două loturi ale acestei autostrăzi se va face la km 47,8, în formulă provizorie, în DN2 și DN1B", a explicat șeful Transporturilor.
Economica.net

hvm

Mie imi scapa ceva? Cum adica in DN1B? Ca doar nu se intersecteaza cu DN1B pe nicaieri...
Pariuri: A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe - aici

oneLess

#13787
Unde A7 întâlnește devierea la pasajul de pe DN203G, un giratoriu și te duci spre DN2 la dreapta și spre DN1B la stânga, pe DN203G, dacă ieși dinspre Ploiești ?

danpandrea

E trasă de păr exprimarea lui Grindeanu, nimic surprinzător. Ce contează că atât până în DN1B, cât și până în DN2 treci prin câte un sat (Stâlpu, respectiv Costești)? ESTE DESCĂRCARE DIRECT ÎN DRUM NAȚIONAL! :lol:

dr4qul4

si  cred ca e km 48,7.  Km 47,8 e putin mai in spate, in camp
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist


pbh

#13791
Proaspata de la Raducu P Drum! Nod A7-A3.
In ritmul asta nu termina nici bordurile la traversarea A3 in 2 luni. Ce se intampla daca castigau podul de la Buzau. Aveau si acum forezele in santier.

Skynick

Cu ritmul asta, e gata pe 30 nov.

ncb

Pare ca Pizzaroti a revenit la ritmul de lucru pe care il aveau pe A10

RazesIesean

Zicea Ionut (parca, sper sa nu ma insel) ca este ceva intre Pizza si Retter, sper ca nu asta e cauza pentru incetinirea la structuri.
~~~~~~
Ramasag de 500 lei in contul API ca nu se va scoate la licitatie pe A8 nimic, in 2024, in afara de capatul vestic care va fi semnat in Q3 2024.
~~~~~~

panda_no 5

Este absolut incredibil de cat de putini muncitori sunt ...... :((  :((  :((
Asa cum arata acum activitatea in santier POATE termina vara viitoare.

Stef

#13796
Capăt de dronathon. Filmare de alaltăieri de pe Bacău - Pașcani 3. Revin și cu rezumat, chiar dacă primele episoade au fost filmate acum 2 săptămâni, iar cel puțin pe câteva loturi a fost progres foarte bun.


vancouver

Pl-Bz lot 1:
La loc comanda. Se pare ca iese din carti orice fel de deschidere pana la alegeri pe lot Pizza. Deschiderea celor 10 km intre DN1D si Dj100C era o incurcatura pentru toata lumea.
Si - zic eu - automat nici imediat dupa alegeri nu va fi nimic, pentru ca scade presiunea politica si vine vremea proasta.

Eu ma bucur, pentru ca presiunea politica venea la pachet cu fusereala tehnica si poate probleme ulterioare. Prefer o deschidere cand totul e cu adevarat gata, in aprilie-iunie 2025.
Feroviar: inadmisibil că ramâne 1 fir pe unele porțiuni după reabilitare pe Craiova-Caransebeș și Cluj-Oradea. Da pentru extinderea programului Quick Wins. Limitare instalare ETCS doar pe coridorul IV, pana cand va deveni pe deplin functional si isi dovedeste eficienta. Autostrazi: DA pentru 4 treceri montane: A1, A3, A6 si A8. NU deocamdata pentru A13 montan si A Nordului partea montana.

horatiu.cosma

Înseamnă că pică și lotul 2. Că lotul 2 făcea sens împreună cu jumătatea lotului 1 dintre DN1D și Mizil care e mai avansată, cam la același stadiu cu lotul 1. O să pice și lotul 3 Buzău - Focșani. Și se joacă la lotul 2, care e la limită. Dacă nu ține vremea toamna asta, rămâne cum am zis la începutul anului, doar cocoașa.

Ionut

Coni-Trace era picat... 3 structuri fără grinzi... încă 2 în urmă necesar flic-flacuri... dar cine să mă creadă...