Autostrada A7 Ploiești-Milișăuți

Started by Ionut, December 18, 2011, 09:02:16 AM

Previous topic - Next topic

7 Members and 9 Guests are viewing this topic.

nohablaespanol

Si, desigur, pentru ca este absolut fezabila o descarcare temporara in DN 2B prin jumatate de nod pe lotul Nurol.

Iar timpul de parcurs intre descarcarea temporara Pietrosu (capat lot 2) si urcarea pe Lot 1 Buzau-Focsani ar fi de 15-20min cu podul peste Buzau in exploatare (urcare pe A pe DN2B) versus ~30min fara pod in exploatare (urcare via nodul Buzau Nord/Vadu Pasii).

TibiV

"...pentru ca este absolut fezabila o descarcare temporara in DN 2B prin jumatate de nod pe lotul Nurol."

Pai cand o sa fi Nurol aproape de finalizarea unei astfel de descarcari temporare (cel mai devreme in primavara, si asta doar daca turcii vor avea chef, ca nu-i obliga nimeni...) atunci o sa traga si UMB mai tare la podul de la Buzau...

Pana atunci ar fi o utilizare irationala/neeconomica a resurselor. Nu or sa opreasca lucrul, dar nu au deocamdata de ce sa traga pentru o "deschidere" de alegeri, ca podul tot necirculabil va fi...
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

dr4qul4

Ca sa faca turcii nodul, trebuie sa fie presiune. Iar pentru a fi presiune, trebuie ca podul sa fie terminat.
Fara pod, nu au nici un motiv sa termine nodul.
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

TibiV

Mama proștilor este mereu gravidă... :)

GAC

parca zicea candva Horatiu ca la acest proiect se va face in asa fel incat sa nu fie loturi muzeu.
in orice caz distanta de la pod buzau la dn este infima, se poate amenaja ceva provizoriu intr-o luna.

vm75

A scris si @vancouver saptamanile trecute ca exista o intelegere a CNAIR cu Nurol sa asfalteze breteaua dintre pod si DN1B daca UMB da semne ca termina anul asta. Si ca Nurol ar avea nevoie de 1-2 luni pentru asta. Descarcarea ar fi foarte utila, s-ar imparti traficul care se descarca in capatul A7 de la Buzau si s-ar mai evita aglomeratia din Maracineni si de la intrarea in Buzau pe DN2

GIV

@horatiu.cosma  facea referire la faptul ca in contract sunt alocati chiar bani pentru descarcari provizorii.

hermes

"Ar avea rost să-l termine ca să mute oamenii spre nord pe Focșani - Bacău."

Sa ne intelegem, cei care lucreaza la pod nu prea au ce face acum pe Focsani-Bacau, mai e mult pana se ajunge la armare/suprabetonare la structuri de ex. Trebuie vazut unde ar fi nevoie de acesti oameni, ca daca nu au incarcare pe specialitatea lor, are sens sa termine contractul pe acest lot ca sa faca receptia finala.
The only time Success comes before Work is in the dictionary.

GIV

hai sa mai renuntam la speculatii... ca pe saracii oameni de la centura tm i-am dus pe toate santierele..

liviu.roman

Puțină liniște pe șantierul de la Râmnicu Sărat, așa că am zis să avem câteva poze de referință înainte să revină la treabă.



(pentru pasionați, am încărcat panoramele la rezoluție mare aici și aici)





liviu.roman

#13765
Pasaj DJ203P peste A7 - hartă


Pasaj DJ203A peste A7 - hartă



Pasaj DJ203 peste A7 - hartă




bim14

Nu stiu procentele de pe harta API cat de conforme cu realitatea sunt, dar e posibil ca stadiile sa fie relativ similare Buzau-Focsani decembrie 2023 si Focsani-Bacau decembrie 2024. Acum este evident ca structurile de pe Focsani-Bacau sunt de cateva ori mai multe decat cele de pe Buzau-Focsani. Mai pesimist fiind de felul meu, tare m-as bucura sa avem la sfarsit de 2025 autostrada pana la Bacau. Oricum, cred ca putini se asteptau sa avem aproape gata Buzau-Focsani in 2024, iar eu clar nu sunt printre ei.
Important va fi, cu deficitul care e posibil sa treaca de 7%, ca viitorul guvern sa poata sustine financiar atat de multe santiere.
Raman la parerea ca A7 ne va scapa de criminalul E85 si asta e primul obiectiv. Nu stiu insa cata dezvoltare va aduce zonei, asa cum spune tov. Ciolacu. Sigur, a oferit salarii si profit lui Umbrarescu si industriei orizontale in cei 2-3 ani de zile de executie, dar nu vad sa vina BMW sa construiasca o uzina la Bacau. Pentru dezvoltarea Moldovei esentiala este constructia A8. O vom avea si pe ea, candva...
Quote from: bim14 on January 09, 2024, 10:42:40 AMEu tocmai am virat 100 de lei si mai pun 500 in contul API daca la final de 2024 avem minim 50 de km de A7.

Moldovean

Deși săptămâna aceasta este săptămâna liberă a celor de la UMB, la lotul 4 lucrau oameni la rosturile pasajelor de peste DJ-uri și, dacă am văzut bine, păreau să lucreze oameni și la parapeți.

slartibartfast

Quote from: nohablaespanol on September 23, 2024, 03:30:03 PMIar timpul de parcurs intre descarcarea temporara Pietrosu (capat lot 2) si urcarea pe Lot 1 Buzau-Focsani ar fi de 15-20min cu podul peste Buzau in exploatare (urcare pe A pe DN2B) versus ~30min fara pod in exploatare (urcare via nodul Buzau Nord/Vadu Pasii).

Nu pot fi de acord cu evaluarea asta.

În momentul ăsta, drumul de la Pietrosu la viitorul nod temporar este 14 minute pe DN2-DN2B. Drumul de la Pietrosu la giratoriul de la Gura Câlnău pe centura Buzăului (DN2) e 16 minute. Dar al doilea scalează, adică timpul de parcurgere nu crește mult dacă crește semnificativ traficul. În schimb primul (DN2B) va trece prin zona industrială a Buzăului, pe care, dacă îi mai bagi și trafic de pe autostrăzi, ai blocat-o total. Nu va fi în niciun caz doar 14-15 minute. Din punctul meu de vedere, deschiderea podului peste Buzău fără lotul Nurol nu va ajuta decât traficul dinspre Brăila spre Focșani (care prin Buzău este minimal), și traficul din zona de est a Buzăului (în special zona industrială). Nu e prea mult, dar nici chiar nimic, așa că nu arde, dar e nice to have.

MARIVS

Salutare!

Ca om care mai citeste acest forum din cand in cand, dar nu sunt vreun cunoscator, intreb si eu ca opinia publica, dincolo de declaratiile sforaitoare ale lui Scriosteanu, Ciolacu, Gindreanu, Pistol si care o mai fi pe acolo... Sunt sanse reale ca anul acesta sa circulam pe autostrada intre:
- A7 si Buzau?
- Buzau si Bacau?

Multumesc